Mikkel™ Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Diabetes schmiametes Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Mista blindtarmen? eksen mista sin midt under et familie-besøk. Jeg var rimelig panisk. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Mista blindtarmen? eksen mista sin midt under et familie-besøk. Jeg var rimelig panisk. explain this Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jepp. Det gikk veldig fint og udramatisk for seg, fikk til og med skryt av kirurgen for høy smerteterskel. Den var så stor at de måtte lage et ekstra snitt, så jeg er sykemeldt en hel MÅNED. En MÅNED skal jeg sture hjemme. Holder på å gå (krype) på veggen nå, og jeg er bare på dag 3 hjemme. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg bare VET at blindtarmen min kommer til å gå til helvete. Sometime. Lurer på om jeg kan fjerne den preemtively. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg har jo gått og venta på det i mange år nå, jeg. Hver gang jeg har hatt vondt i magen har jeg begynt å skrive sykehusopphold-pakkeliste. Fikk til slutt bruk for den. 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Diabetes schmiametes Kosediabetesen 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Mista blindtarmen? eksen mista sin midt under et familie-besøk. Jeg var rimelig panisk. explain this Noen var redde for å slippe ut tarmgass, så noen holdt seg i en uke. Noen endte opp med brist i blindtarmen og sterke smerter. Og noen endte opp på sykehus. Sånn kort fortalt. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 La egentlig ikke merke til at du var borte Eivind, hadde det ikke vært for maset sitt om at du ikke hadde vært på forumet på FLERE DAGER! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Marianne Aulie må være syreskada ... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hvordan er det mulig å gjøre alle lekser og fremdeles ha et sosial-liv? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Diabetes schmiametes Kosediabetesen Den er litt søt Hvordan er det mulig å gjøre alle lekser og fremdeles ha et sosial-liv? Gjør som meg ikke gjør lekser 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jepp. Det gikk veldig fint og udramatisk for seg, fikk til og med skryt av kirurgen for høy smerteterskel. Den var så stor at de måtte lage et ekstra snitt, så jeg er sykemeldt en hel MÅNED. En MÅNED skal jeg sture hjemme. Holder på å gå (krype) på veggen nå, og jeg er bare på dag 3 hjemme. Eg trudde av ein merkeleg grunn at me diskuterte endetarmar Uansett kor mykje eg las "blindtarm" ned gjennom her, så tenkte eg "endetarm". Meget forstyrrende. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hvordan er det mulig å gjøre alle lekser og fremdeles ha et sosial-liv? Gjør som meg ikke gjør lekser Så har ikke du lekser heller da. Bitch. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Marianne Aulie må være syreskada ... Neida, bare oppmerksomhetssyk. Vanlig problem nå til dags. Hvordan er det mulig å gjøre alle lekser og fremdeles ha et sosial-liv? Gjør dem en time før de skal leveres inn. Go go skippertak! svelemoe: ...ja. Det ville jo vært litt trist og veldig suspekt om så mange forumbrukere gikk uten endetarm. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hvordan er det mulig å gjøre alle lekser og fremdeles ha et sosial-liv? Gjør som meg ikke gjør lekser Så har ikke du lekser heller da. Bitch. Gjorde heller nesten aldri lekser når jeg gikk på skolen heller. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Gjør dem en time før de skal leveres inn. Go go skippertak! Funker ikke på ting som tar mer enn en time, feks. drøfte om opplysningstidens ideer hadde noe å si for Norges grunnlov i 15 min. Eller filosofisk essay. Eller prøver på 4 kapitler. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hvordan er det mulig å gjøre alle lekser og fremdeles ha et sosial-liv? viss du gjør lekser nå, så får du deg feit jobb, masse penger og kan fest ha det morro mens alle andre jobber livet av seg Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hvordan er det mulig å gjøre alle lekser og fremdeles ha et sosial-liv? viss du gjør lekser nå, så får du deg feit jobb, masse penger og kan fest ha det morro mens alle andre jobber livet av seg Har egentlig ingen spesielle ambisjoner om masse penger av en eller annen grunn 1 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 omnomnom kakao med krem og brødskive med fersk eggehakk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg