Datasmurf Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Enig med Slimda! Greit nok, jeg kan drikke husholdningssaft fra Lerum, men kun på julaften til julegrøten. Ellers er det Fun Light ftw! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Den er full av tillsetningsstoffer, å det liker jeg ikke. Har uansett sluttet å kjøpe saft for lenge siden.. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Undrer på hvordan dagene blir fylt om jeg blir utplassert som resepsjonist.. Hvilken hotellkjede, tørr jeg spør? Tenkte på Quality Grand Hotell Sånn at du enklere skal kunne stalke meg? Så deg i byen ista faktisk Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Den er full av tillsetningsstoffer, å det liker jeg ikke. Har uansett sluttet å kjøpe saft for lenge siden.. Mmm, tilsetningsstoffer. Tror ikke jeg dør av de, akkurat. Så deg i byen ista faktisk Bare meld deg inn hos psykologen med en gang, slik du kommer over sjokket. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Den er full av tillsetningsstoffer, å det liker jeg ikke. Har uansett sluttet å kjøpe saft for lenge siden.. Mmm, tilsetningsstoffer. Tror ikke jeg dør av de, akkurat. Så deg i byen ista faktisk Bare meld deg inn hos psykologen med en gang, slik du kommer over sjokket. Gjorde det på tur hjem Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Så deg i byen ista faktisk Jaså. Hvor hen, og hvorfor hilsa du ikke? Er jeg så skummel? Jeg liker å vite hvem som stalker meg. Bare meld deg inn hos psykologen med en gang, slik du kommer over sjokket. Ha-ha-ha. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Du var så langt unna, du gikk over veien ved den musikksjappa. Jeg sto i minibank-kø Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Aha ... Faktisk. Jeg vurderte faktisk å gå i minibanken, men jeg gjør alt jeg kan for å ikke sjekke verken minibank eller nettbank. Også å røyke, sove lenge om morgenen og legge meg sent. Gjør en god jobb så langt. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Nett leser krig. leser nettet om en krig? nettleser-krig! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 hvor er det blitt av Sk!ppy, forresten? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 i noen busker downunder tipper jeg, dog jeg tror den originale er død Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Aha ... Faktisk. Jeg vurderte faktisk å gå i minibanken, men jeg gjør alt jeg kan for å ikke sjekke verken minibank eller nettbank. Også å røyke, sove lenge om morgenen og legge meg sent. Gjør en god jobb så langt. Stå på! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 hvor er det blitt av Sk!ppy, forresten? Død i mopedulykke neida Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 hvor er det blitt av Sk!ppy, forresten? Død i mopedulykke neida, det var lett MC Fixed Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Yay, då skal eg skrive nesten ei heil avhandling om forskjellinge utdanningsprogram, yrke og høgskular i fylket. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 hvor er det blitt av Sk!ppy, forresten? Død i mopedulykke neida, det var lett MC Fixed Nei, han ligger på sykehuset Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Yay, då skal eg skrive nesten ei heil avhandling om forskjellinge utdanningsprogram, yrke og høgskular i fylket. Nigga, you wastin` yo time yo! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Yay, då skal eg skrive nesten ei heil avhandling om forskjellinge utdanningsprogram, yrke og høgskular i fylket. Nigga, you wastin` yo time yo! Eg er forvirra og brukar internettet som hjelp Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Nett leser krig. leser nettet om en krig? nettleser-krig! Faktisk er det nettleserkrig, men takk for du rettet på min åpenbare feilskrivning. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 "nett no lesar eg om krig" nabon har fått seg katte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg