After Dark Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Du skulle bare vite... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Skinsgreiene ser crappy ut anyways. Jeg holder meg til SIMPLE nettlesere. Skinsgreiene ser crappy ut? Prøvde alle da, tenker jeg? Simple nettlesere. Internett Explorer da? Ingenting er mer simpelt enn det som allerede ligger der. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 I mine øyne er det stappet så mye unødvendig i Opera. Ja, herregud. Ingenting er så kjipt som å kjøre ett program i steden for fire. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg bruker bare nettleseren min på PCen min nå for tiden. Og nei,jeg trenger ikke widgets, turbo (har fiber), torrentbehandler, IRC, osv. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Det er jo ikke verre enn å bare ikke bruke de funksjonene? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Meh, IE9 fungerer strålende og er ekstremt rask på hw aksellerasjon i forrhold til andre nettlesere. Hva er poenget med å bytte? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Sikkerhet, sikkerhet og sikkerhet. 4 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Sikkerhet, sikkerhet og sikkerhet. Samt å støtte åpne standarder fremfor (delvis) lukkede løsninger. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Sikkerhet, sikkerhet og sikkerhet. QFT. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Sikkerhet? Hva skal jeg med det? Er bare på ITavisen, Diskusjon.no, TheTechGame, Nextgenupdate og Facebook O.o Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 HAHAHAH! Å himmel. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Sikkerhet? Hva skal jeg med det? Er bare på ITavisen, Diskusjon.no, TheTechGame, Nextgenupdate og Facebook O.o Hva skal jeg med bilbelte? Er jo bare fulle ungdommer som kræsjer bil likevel. Hva skal jeg med forsikring? Jeg går jo bare til og fra skolen/jobben. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Sett 3 episoder av Breaking Bad nå, som dere tipset om for litt siden. Elsker dere. Det var en fantastisk serie. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Sikkerhet? Hva skal jeg med det? Er bare på ITavisen, Diskusjon.no, TheTechGame, Nextgenupdate og Facebook O.o Hva skal jeg med bilbelte? Er jo bare fulle ungdommer som kræsjer bil likevel. Hva skal jeg med forsikring? Jeg går jo bare til og fra skolen/jobben. sssh~Det der.. kan bare ikke sammenlignes. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Det er jo alltid unntak som får deg til å besøke andre sider. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg liker chrome og mozilla Lenke til kommentar
danielch Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Det er jo alltid unntak som får deg til å besøke andre sider. Tjoa. Men kan ikke si at PCen blir infected av hvem-som-helst side uansett. Og IE9 er da sikkert? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Sikkert og sikkert fru Blom. Microsoft har ikke akkurat et godt rulleblad når det kommer til sikkerhet. Man velger heller å være føre var. Forresten. For noen dager siden var det et "virus" som var innom VG.no sine reklamebannere. Det ble fjernet kjapt, men... hva om...? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg leser ikke VG. I såfall hadde det ikke kommet lenger enn til antiviruset :> Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hadde du bare visst hvor dårlige antivirus faktisk er når infeksjonen allerede har kommet ombord... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg