Slimda Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ville selv anbefalt Opera, men pytt pytt. Går fint med Internet Explorer også, for noen som såvidt vet hva en PC er. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Nå vil jeg faktisk si at IE9 slår Chrome og FF. Har brukt begge helt til IE9 betaen ble sluppet. Kan ikke si meg mer fornøyd, godt mulig pga mas om hvilken nettleser man skal bruke som er problemet til Gypsy.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Sjekk her Frøken Gypsy. Tusen takk! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Nå vil jeg faktisk si at IE9 slår Chrome og FF. Har brukt begge helt til IE9 betaen ble sluppet. Kan ikke si meg mer fornøyd, godt mulig pga mas om hvilken nettleser man skal bruke som er problemet til Gypsy.. Vel, jeg bruker Opera. Null problematikk. Sjekk her Frøken Gypsy. Tusen takk! Har du flere spørsmål, ta det på PM, så slipper du at forumet her går opp i fyr og flamme (atter en gang...) Lenke til kommentar
danielch Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Har også brukt Opera før, den var egentlig den.. tregeste. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Tregt? Jaja, folk opplever så mye rart. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Da tar du feil =) Lenke til kommentar
danielch Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Det er iallefall mitt inntrykk. Mitt syn på nettlesere: IE9>Chrome>Firefox>Opera>IE8 I mine øyne er det stappet så mye unødvendig i Opera. Endret 29. september 2010 av Enquad Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Det er iallefall mitt inntrykk. Mitt syn på nettlesere: IE9>Chrome>Firefox>Opera>IE8 Du har rett til ditt syn. Akkurat som folk har rett til å like å bæsje på hverandre under sex. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 I mine øyne er det stappet så mye unødvendig i Opera. Mailklient, IRCklient og lignende? Det er bare å la være å bruke dem. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 I mine øyne er det stappet så mye unødvendig i Opera. Som hva? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hva er best av kyllingrull og kebab? Jeg er sulten og jeg trenger svar. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hater fanboy-faggots som bare "OMFG DU KAN IKKE BRUKE DEN NETTLESEREN DA"!!!oneone!!!. Haters gonna hate. Jeg bruker det jeg vil. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) For eksempel: Turbo: Nettsidene ser crap ut. Widgets: Hva er vitsen? Det er en nettleser! Torrents: Finnes bedre.. En annen ting er designet på ikonene, jeg hater dem. Og nei, jeg er ikke fanboy. Folk kan bruke hva f*** dem vil for min del. Endret 29. september 2010 av Enquad Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Store ord L4r5. Vel... Jeg er en stor mann. Bildemessig talt selvsagt. I utgangspunktet er jeg ganske slank. Altså er det iallefall noe vi deler. Det betyr at myndighetene har sluppet chemtrails over der du bor og overvåker deg og Illuminati og NWO. Bergensere... Eh. Saklig. Et kjapt google-søk (I HAZ TEH GEWGLE) sier "En kondensstripe som varer lenge er et tegn på mye fukt i høyden, som igjen kan tyde på at en værfront nærmer seg." Ergo, hverken kaldere eller varmere, bare en værfront. Og du ventet deg et sakelig svar? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 For eksempel: Turbo: Nettsidene ser crap ut. Widgets: Hva er vitsen? Det er en nettleser! Torrents: Finnes bedre.. En annen ting er designet på ikonene, jeg hater dem D: Turbo er der for at bildene skal bli formatert til å ta mindre plass, hvis du er på utrolig treige nettverk. Er ikke meningen at man skal bruke det til vanlig. Widgets, akkurat slik som i IE, FF og alle andre browsere i hele verden mener du? Torrentklienten er bare en mulighet for å laste ned torrenter i samme vindu som man vanligvis laster ned andre filer. Tar et sekund å disable. Ikon? Hørt om skins? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Skinsgreiene ser crappy ut anyways. Jeg holder meg til SIMPLE nettlesere. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hva er best av kyllingrull og kebab? Jeg er sulten og jeg trenger svar. Hvis du er sulten burde du bare ta det sor tar kortest tid. Anntar at begge ting blir ned. Selv skal jeg straks gå og kjøpe burger. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Blir en av delene ja, men har aldri smakt kyllringrull før. Usikker på om jeg tar sjansen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Altså er det iallefall noe vi deler. Er du nå så sikker på det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg