Niqābninja Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg vil også anta IE, ja. Og det er vel ingen andre som har Bing som default søkemotor? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ikke nødvendigvis, men sannsynlig. Uansett, de fleste nettleser tillater Høyreklikk i søkefeltet og en meny hvor man kan skifte søkemotor. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Stemmer, jeg bruker internett explorer. Er bare ikke helt stødig på disse dataordene som brukes om alt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Stemmer, jeg bruker internett explorer. Er bare ikke helt stødig på disse dataordene som brukes om alt Som jeg sa, høyreklikk og velg annen søkemotor. *edit* Evt. klikk trekanten til høyre... Endret 29. september 2010 av Slimda Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Stemmer, jeg bruker internett explorer. Er bare ikke helt stødig på disse dataordene som brukes om alt Gjør deg selv en tjeneste: Lær dem. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Og forresten, hvorfor i all verden bruker du IE? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg tenkte å sjekke hvordan man skifter, men så oppdaget jeg at det innebærte å faktisk launche internet explorer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Fordi det er standard på PC-en? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Fordi det er standard på PC-en? Du mener "boksen"? 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Fordi det er standard på PC-en? Du mener "boksen"? Jepp. PC-en er jo skjermen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg syns Si;D er interessant lesning. Det er tross alt meningene til dagens ungdom som er på trykk. Er greit å vite hva de også mener, selv om de er veldig naive. Fred på jorda, ikke slipp ut noen miljøgasser, alle skal leve likt, ingen lekser blablabla *masse svada* Joda... Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Det er ungdommer som skriver inn og forklarer hvorfor de er bedre enn alle andre ungdommer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg syns Si;D er interessant lesning. Det er tross alt meningene til dagens ungdom som er på trykk. Er greit å vite hva de også mener, selv om de er veldig naive. Fred på jorda, ikke slipp ut noen miljøgasser, alle skal leve likt, ingen lekser blablabla *masse svada* Joda... Si hva du vil, men det er tross alt meningen deres. Det blir dumt om du avfeier meningene deres uten i det minste å vite hva det er. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Som jeg sa, høyreklikk og velg annen søkemotor. *edit* Evt. klikk trekanten til høyre... Takk, fant det, men eneste jeg fant var wikipedia. Så nå er wikipedia også søkemotor. Bedre enn bing, men skulle hatt google altså. Og forresten, hvorfor i all verden bruker du IE? Fordi det var det som var på pcn når jeg kjøpte den, og jeg har ikke behov for noe avanserte greier. Pluss jeg veit ikke hva jeg skal gjøre for å skifte. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Sjekk her Frøken Gypsy. Endret 29. september 2010 av Slimda Lenke til kommentar
danielch Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Gypsy: http://www.beautyoftheweb.com/ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Fordi det var det som var på pcn når jeg kjøpte den, og jeg har ikke behov for noe avanserte greier. Pluss jeg veit ikke hva jeg skal gjøre for å skifte. Har du oppdatert PC-en i det siste? Du skal ha fått en programsnutt som viser forskjellige nettleser-alternativer. Gypsy: http://www.beautyoftheweb.com/ Usj, reklame. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Fordi det var det som var på pcn når jeg kjøpte den, og jeg har ikke behov for noe avanserte greier. Pluss jeg veit ikke hva jeg skal gjøre for å skifte. -Gå inn på firefox.no-Trykk på last ned -kjør filen du har lastet ned. Verre er det ikke. Og den er ikke nødvendigvis mer avansert. Den bare følger åpne standarder bedre og KAN tilpasses om du ønsker det. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hva er best av kyllingrull og kebab? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Gypsy: http://www.beautyoftheweb.com/ ............................................________ ....................................,.-‘”...................``~., .............................,.-”...................................“-., .........................,/...............................................”:, .....................,?......................................................\, .................../...........................................................,} ................./......................................................,:`^`..} .............../...................................................,:”........./ ..............?.....__.........................................:`.........../ ............./__.(.....“~-,_..............................,:`........../ .........../(_....”~,_........“~,_....................,:`........_/ ..........{.._$;_......”=,_.......“-,_.......,.-~-,},.~”;/....} ...........((.....*~_.......”=-._......“;,,./`..../”............../ ...,,,___.\`~,......“~.,....................`.....}............../ ............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-” ............/.`~,......`-...............................\....../\ .............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__ ,,_..........}.>-._\...................................|..............`=~-, .....`=~-,_\_......`\,.................................\ ...................`=~-,,.\,...............................\ ................................`:,,...........................`\..............__ .....................................`=-,...................,%`>--==`` ........................................_\..........._,-%.......`\ ...................................,<`.._|_,-&``................`\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg