Niqābninja Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Noen som har forslag til hva jeg kan skrive leserinnlegg om? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jepp. Du trykk på "Logg av"-knappen, og kommer tilbake om et halvt år. Da kan jeg garantere deg at de er borte. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Noen som har forslag til hva jeg kan skrive leserinnlegg om? Noe som du er engasjert eller interesserert deg for, ellers blir det veldig tungt å skrive langt og med gode argumenter. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Noen som har forslag til hva jeg kan skrive leserinnlegg om? Hva du skriver om er ikke så viktig, så lenge du skriver innlegget med Comic Sans (©®™). Nei, ut og gå tur og kjøpe salat? Ta med kamera og knipse noen bilder i samme slengen og? Ja, jeg tror jeg gjør det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Sånn. Da har jeg rydda eposten. Gått fra rundt 1000 til 324 eposter i innboksen. Noen som har forslag til hva jeg kan skrive leserinnlegg om? Legalisering av cannabis Er det en mulighet for å haxxe vekk avdvarselene? Du har jo alltids adgang til å klage. Det har hjulpet meg et par ganger. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Du har jo alltids adgang til å klage. Det har hjulpet meg et par ganger. hvordan? Endret 29. september 2010 av diskutant Lenke til kommentar
danielch Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Det er nok umulig å klage på det jeg har, da jeg vet at det jeg trollet om var dumt. Får "håpe" på at advarselen jeg har forsvinner med tiden. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Send 1 000 kroner til en Administrator, og 10% av advarselen forsvinner. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Noe som du er engasjert eller interesserert deg for, ellers blir det veldig tungt å skrive langt og med gode argumenter. Det er jeg fullt klar over, kjære deg. Jeg spurte etter fortsatt etter forslag. Hjernen min er litt ensporet om dagen. Dessuten skal ikke et leserbrev være spesielt langt. edit: Takk, L4r5. Noen flere? Jeg har en tendens til å "prøve ut" fire-fem temaer, før jeg velger et jeg skal skrive ferdig. Endret 29. september 2010 av bazukh Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Noe som du er engasjert eller interesserert deg for, ellers blir det veldig tungt å skrive langt og med gode argumenter. Det er jeg fullt klar over, kjære deg. Jeg spurte etter fortsatt etter forslag. Hjernen min er litt ensporet om dagen. Dessuten skal ikke et leserbrev være spesielt langt. Ta en titt på Si:D til Aftenposten. Der er det mange naive småunger som skriver om alt rart. Kan jo ta inspirasjon derifra kanskje? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 hvordan? Fra wikien: Klage på advarsel Hvis man mener at reaksjonen man fikk var for streng eller ikke var begrunnet godt nok i retningslinjene og nettiketten kan man sende en klage til innholdsansvarlig. http://wiki.diskusjon.no/index.php/Advarsel Så ta kontakt med Dotten. Enten på PM, epost, msn, skype, telefon, personlig oppmøte eller whatever du måtte foretrekke. Jeg anbefaler PM i første omgang. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ligger det på nett òg, Slimda? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Det er nok umulig å klage på det jeg har, da jeg vet at det jeg trollet om var dumt. Får "håpe" på at advarselen jeg har forsvinner med tiden. Om ikke du får noen nye forsvinner den av seg selv etter 6 måneder. edit: Det vil si, den står fortsatt i advarselsloggen, men % går ned. Etter 2 år uten advarsler kan du få slettet hele advarselsloggen. Endret 29. september 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ligger det på nett òg, Slimda? Aftenposten - SID Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 edit: Takk, L4r5. Noen flere? Jeg har en tendens til å "prøve ut" fire-fem temaer, før jeg velger et jeg skal skrive ferdig. Den økende mangelen på leieboliger. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Kan skrive om den store mengden pillebrukere som sitter på norske fora. Endret 29. september 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Sukk. Nå har jeg over tredve tabs oppe med info eller inspirasjon. Da må jeg vel nesten slutte å prokrastinere og begynne skrive? edit: Pft, jeg må jo finne passende skrivemusikk først. Endret 29. september 2010 av bazukh Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Det er en sykt lang flystripe i luften nå. Betyr det varmt eller kaldt vær? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Det betyr at et fly har flydd der. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Det har noe å si for hva slags temperatur du kan vente deg men husker ikke om det er varmt eller kaldt når flystripen er lang. Og her er den sykt lang og på det meste ganske tydelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg