Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har forslag til hva jeg kan skrive leserinnlegg om? :hmm:

Hva du skriver om er ikke så viktig, så lenge du skriver innlegget med Comic Sans (©®™).

Nei, ut og gå tur og kjøpe salat? Ta med kamera og knipse noen bilder i samme slengen og? Ja, jeg tror jeg gjør det.

Lenke til kommentar

Sånn. Da har jeg rydda eposten. Gått fra rundt 1000 til 324 eposter i innboksen.

Noen som har forslag til hva jeg kan skrive leserinnlegg om? :hmm:

Legalisering av cannabis

Er det en mulighet for å haxxe vekk avdvarselene? :thumbdown:

Du har jo alltids adgang til å klage. Det har hjulpet meg et par ganger.
Lenke til kommentar

Noe som du er engasjert eller interesserert deg for, ellers blir det veldig tungt å skrive langt og med gode argumenter.

Det er jeg fullt klar over, kjære deg. Jeg spurte etter fortsatt etter forslag. Hjernen min er litt ensporet om dagen. :) Dessuten skal ikke et leserbrev være spesielt langt.

edit: Takk, L4r5. Noen flere?

Jeg har en tendens til å "prøve ut" fire-fem temaer, før jeg velger et jeg skal skrive ferdig.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Noe som du er engasjert eller interesserert deg for, ellers blir det veldig tungt å skrive langt og med gode argumenter.

Det er jeg fullt klar over, kjære deg. Jeg spurte etter fortsatt etter forslag. Hjernen min er litt ensporet om dagen. :) Dessuten skal ikke et leserbrev være spesielt langt.

Ta en titt på Si:D til Aftenposten. Der er det mange naive småunger som skriver om alt rart. Kan jo ta inspirasjon derifra kanskje?

Lenke til kommentar

hvordan?

Fra wikien:

Klage på advarsel

Hvis man mener at reaksjonen man fikk var for streng eller ikke var begrunnet godt nok i retningslinjene og nettiketten kan man sende en klage til innholdsansvarlig.

http://wiki.diskusjon.no/index.php/Advarsel

Så ta kontakt med Dotten. Enten på PM, epost, msn, skype, telefon, personlig oppmøte eller whatever du måtte foretrekke. Jeg anbefaler PM i første omgang.

Lenke til kommentar

Det er nok umulig å klage på det jeg har, da jeg vet at det jeg trollet om var dumt.

Får "håpe" på at advarselen jeg har forsvinner med tiden.

Om ikke du får noen nye forsvinner den av seg selv etter 6 måneder.

edit: Det vil si, den står fortsatt i advarselsloggen, men % går ned. Etter 2 år uten advarsler kan du få slettet hele advarselsloggen.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...