Aleks Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 jeg ser fram til ferie Ferie... ugh... Har lyst på... har ikke hatt ferie på over to år. (med unntak av de to-tre ukene i jula) Tjent opp endel med penger da hvertfall. Antar jeg Lenke til kommentar
danielch Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Datasmurfen: Det kan jeg sikkert, hadde BLUR på PS3. Kongespill. Men i første omgang blir det MW2, 12mnd LIVE Gold, 250GB HDD (Kjøpte 4GB versionen, hadde jeg venta til fredag og betalt 200kr mer hadde jeg fått 250GB versionen i stedet for å betale 1000 kr for ny HDD), en USB til Mini-B kabel (Til headsettet mitt) og en del MSPoints til Trials HD, MW2 Map Pack 1 (Har toeren) og Plants vs Zombies. Etter det er kjøpt til helgen eller neste uke blir det blur. Snittleif: PS3 var ubrukelig og kjedelig. Endret 29. september 2010 av Enquad Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Herregud, hjernen min er så teit. De siste timene har den sagt "Lyst på snus! Lyst på snus! Lyst på snus!", men jeg har bare hatt røyk tilgjengelig. Nå har jeg snus tilgjengelig òg, men nå sier den "Ta deg en røyk!". Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Herregud, hjernen min er så teit. De siste timene har den sagt "Lyst på snus! Lyst på snus! Lyst på snus!", men jeg har bare hatt røyk tilgjengelig. Nå har jeg snus tilgjengelig òg, men nå sier den "Ta deg en røyk!". Ta deg en prell og en sigarett. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Herregud, hjernen min er så teit. De siste timene har den sagt "Lyst på snus! Lyst på snus! Lyst på snus!", men jeg har bare hatt røyk tilgjengelig. Nå har jeg snus tilgjengelig òg, men nå sier den "Ta deg en røyk!". Kast begge deler i søpla og si "Føkk deg, hjerne" 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Herregud, hjernen min er så teit. De siste timene har den sagt "Lyst på snus! Lyst på snus! Lyst på snus!", men jeg har bare hatt røyk tilgjengelig. Nå har jeg snus tilgjengelig òg, men nå sier den "Ta deg en røyk!". Kast begge deler i søpla og si "Føkk deg, hjerne" Hun har kanskje lyst til å beholde den logiske delen av hjernen sånn at hun greier å åpne dører og slikt. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg er ikke litt badboy i grunn? ಠ_ಠ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Flink gutt Slimda Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ta deg en prell og en sigarett. Tok meg først en røyk, så en snus. Lettere med snus når en skal spille. Kast begge deler i søpla og si "Føkk deg, hjerne" Been there, done that. Hjernen tar hevn. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 På tide med et avatar bytte. Følte meg så bøllete med det gamle. Stakkars dere. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 På tide med et avatar bytte. Følte meg så bøllete med det gamle. Stakkars dere. Jeg vil ha den gamle igjen... 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 På tide med et avatar bytte. Følte meg så bøllete med det gamle. Stakkars dere. Jeg vil ha den gamle igjen... Den nye var kanskje litt gay. Men hadde lyst på noe litt mer positivt. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg er sulteeen..... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Herregud, hjernen min er så teit. De siste timene har den sagt "Lyst på snus! Lyst på snus! Lyst på snus!", men jeg har bare hatt røyk tilgjengelig. Nå har jeg snus tilgjengelig òg, men nå sier den "Ta deg en røyk!". Sånn var min også, bare omvendt. "Ta deg en røyk, ta deg en røyk", men så var jeg tom for røyk og siden jeg prøver å slutte, prøvde jeg å få den til å si "Ta deg en prell, ta deg en prell", men det virka heller ikke da jeg ikke hadde noe. Så gikk jeg på kiosken for å kjøpe røyk, men endte opp med å kjøpe snus (Lucky Strike-snus suger balle btw) og nå er jeg ikke med på noen ting. :S Lenke til kommentar
danielch Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Add meg på XBL den som kan! Signature said. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Undrer på hvordan dagene blir fylt om jeg blir utplassert som resepsjonist.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Undrer på hvordan dagene blir fylt om jeg blir utplassert som resepsjonist.. Kjenner et par som var det. Selv var jeg utplassert på reisebyrå. Vi snakker Service og Samferdsel right? PS: Røyk på en smell og kjøpte: Breaking bad s1 The office UK s2 Hvordan er Breaking Bad. Aldri sett, bare hørt det er bra. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Undrer på hvordan dagene blir fylt om jeg blir utplassert som resepsjonist.. Kjenner et par som var det. Selv var jeg utplassert på reisebyrå. Vi snakker Service og Samferdsel right? PS: Røyk på en smell og kjøpte: Breaking bad s1 The office UK s2 Hvordan er Breaking Bad. Aldri sett, bare hørt det er bra. Service og samferdsel ja. Var en som var utplassert i resepsjonen på hotellet jeg jobbet på før.. fikk intrykk av at dagene gikk i å sitte på en stol Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Undrer på hvordan dagene blir fylt om jeg blir utplassert som resepsjonist.. Kjenner et par som var det. Selv var jeg utplassert på reisebyrå. Vi snakker Service og Samferdsel right? PS: Røyk på en smell og kjøpte: Breaking bad s1 The office UK s2 Hvordan er Breaking Bad. Aldri sett, bare hørt det er bra. Det er dritbra, en av de bedre dramaseriene jeg har sett hittil. Når nesten opp til Sopranos og The Wire Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg