L4r5 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Hei, forumet! Har det skjedd noe spennende her de siste dagene, da? Jeg føler jeg har hatt en produktiv dag. Både brettet klær og runnet main questet på Fallout 3: Point Lookout jeg kom først!! A gentleman never comes first. Men vent litt ... Er du jente eller gutt? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Diskutant er gutt, Diskutert er jente. Right? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 han kjenner visst mange av mine venner. så da ble jeg tatt litt på senga Jeg ble kjent med han når jeg var ca. 7 år gammel, gikk i samme klasse og var bestevenner aw så koselig:D Jeg satt å snakka med han på fest bare. Men jeg var drita full å skjønnte ikke hva han snakka om:P Nå er planen å komme seg til oslo snart å ta et par pils med han, gleder meg. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 nei jeg gadd ikke sitte til 12 på skolen i dag. tok en tidlig kveld nuh Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Diskutant er gutt, Diskutert er jente. Right? Ja. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Diskutant er gutt mann, Diskutert er jente. Right? Ja. Nei, men nå er det rett Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Diskutant er gutt, Diskutert er jente. Right? Ja. Logisk egentlig. Typisk kvinnfolk å bare konkludere med "Nei, dette er ferdig diskutert. Nå skal det være sånn som jeg har sagt." 3 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Ja, du får for den.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Hei igjen, Dine utgifter til reparasjon av din bærbare datamaskin den 16. september, vil bli refundert. Kroner 2.370,- overføres til konto 7202.**.***** i løpet av få dager. Vi håper du, til tross for denne opplevelsen, ønsker å reise med NSB igjen. Med vennlig hilsen Ann Carolin Møllenes Konsulent, NSB Marked og Kommunikasjon ___________________________________ Dersom du mener at avgjørelsen i din sak ikke oppfyller kravene i jernbanepassasjerrettighetsforskriften kan du klage til Statens jernbanetilsyn, se linken nedenfor. http://www.sjt.no/Passasjerrettigheter/ Yay! \o/ Men fy faen for et langt ord jernbanepassasjerrettighetsforskriften er. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Men fy faen for et langt ord jernbanepassasjerrettighetsforskriften er. Var det mye styr for å få NSB til å dekke utgiftene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Nei, og noen burde ha jernbanepassasjerrettighetsforskriften som mellomnavn på facebook. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Var det mye styr for å få NSB til å dekke utgiftene? Egentlig ikke. Men tok litt tid. Tok kontakt ang. skjermen som var knust under transport og ventet 16 dager på svar. Fikk til svar at de ville refundere pengene hvis jeg sendte inn kvittering i mitt navn samt billetten min. De måtte ha originalen. Så var det å levere maskinen til rep. Gjorde ikke det før jeg visste om de ville dekke det. Hvis ikke hadde jeg nemlig planer om å gå på ebay og kjøpe en kompatibel skjerm og prøve å bytte selv. Det slapp jeg heldigvis. Leverte laptopen til Lefdal som sendte den videre til Infocare. Har hørt mye drit om Infocare, men i mitt tilfelle så har de opptrådd upåklagelig. Eneste var at de brukte litt tid siden de måtte bestille deler. Da den var klar var det bare å hente den på Lefdal igjen og betale (legge ut) verkstedsregningen. Sendte alle originale papirer som jeg fikk med fra verkstedet til NSB sitt kundesenter merket med saksnummer og kontaktperson. Siden jeg sendte originalene så stakk jeg innom Allkopi og fikk en "rett kopi" av både billetten og papirene. Det kostet meg rundt 100-lappen. Var 9 ark eller noe. Ville ha rett kopi i tilfelle de skulle forsvinne.Tok ca. en uke fra jeg sendte papirene til jeg fikk epost om at pengene vil bli overført til min konto. Utenom at det tok litt tid fra jeg først tok kontakt med NSB så har jeg opplevd dialogen med dem som god og fått rask respons på øvrige eposter. Pluss i min bok til NSB. Uhell skjer, det er hva man gjør med dem som avgjør. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Og folk påstår at menn er så forbanna enkle. Et eneste "nei" var ikke nok, her må man skrive roman. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Og folk påstår at menn er så forbanna enkle. Et eneste "nei" var ikke nok, her må man skrive roman. Ikke klag! Jeg likte romanen til L4r5. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Til informasjon: Selv om jeg bestemmer meg for å forlate forumet noen timer for å ha sex så er det fortsatt tillatt å poste i forumkafeen. Ja, jeg vet at etter mine opptredener så blir det litt som å hoppe etter Wirkola (aldri helt skjønt den der. Fyren var ikke så stygg at ingen jenter kastet seg etter han regner jeg med.), men nei, DNFK er ikke stengt. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Til informasjon: Selv om jeg bestemmer meg for å forlate forumet noen timer for å ha sex så er det fortsatt tillatt å poste i forumkafeen. Ja, jeg vet at etter mine opptredener så blir det litt som å hoppe etter Wirkola (aldri helt skjønt den der. Fyren var ikke så stygg at ingen jenter kastet seg etter han regner jeg med.), men nei, DNFK er ikke stengt. Hvilke opptredener? De på forumet eller soverommet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 *lage liv* Nevermind, jeg legger meg nå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Hvilke opptredener? De på forumet eller soverommet?De som var på soverommet var det ingen her som så. Som jeg vet om hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 De som var på soverommet var det ingen her som så. Som jeg vet om hvertfall. *mumle noe uforståelig om skjult kamera* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Hvordan likte du den ekstra vrien jeg la inn på sluttspurten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg