dysfunctional Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 For mye politi.... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Ja bare fortsett på quest så åpner den seg etter 3 karakterer. Du må spille hele 2112 for å få ubergitaren. Traileren til Trolljegeren så dritkul ut, ja. Nice. Bare å finne frem thai-jentene og isposene for å holde ut da, eller går det greit å "klimpre" på plastgitar i en halvtime? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 er dette forumkaféen? har jeg kommet rett? Nei, du er kommet feil Fortsett til neste kafè Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Jeg hadde null problemer med det hvertfall..bare koste meg siden jeg har hørt den plata en del ganger før. Og narrative er ganske kult å høre på imellom låtene, så freser det igang igjen. Det er jo progrock, så det er noen veldig rolige partier inni der også. Jeg failet en gang på Hard. Jeg kan lett sitte 3 timer i strekk og spille gjennom låtliste jeg, da. Endret 28. september 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Ah ... Jeg spiller på medium, sliter fortsatt som faen med hard og opp, til tross for at jeg har spilt på medium siden Guitar Hero 2 kom til PS2. Spilte gjennom The Beatles: Rock Band på 10-12 timer eller noe inkludert pauser. Jeg husker jeg merka det i armene etterpå. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Ah ... Jeg spiller på medium, sliter fortsatt som faen med hard og opp, til tross for at jeg har spilt på medium siden Guitar Hero 2 kom til PS2. Spilte gjennom The Beatles: Rock Band på 10-12 timer eller noe inkludert pauser. Jeg husker jeg merka det i armene etterpå. Jeg klarer det heller ikke. Synes det er umulig med de ekstra knappene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Jeg klarer enten å spille med de fire øverste, eller de fire nederste. Klarer ikke å kombinere, selv om jeg har lillefingeren godt planta på den oransje knappen og varierer pekefingeren mellom den grønne og røde. Prøvd i lang tid. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Tøv og tøys, det er bare vanesak. Plutselig finner du at hånda glir automatisk opp og ned når du må oppom den orange og ned igjen til grønn/røde. Alle kan klare det. F.eks. når jeg lærte å spille orgel, ville ikke lillefingeren gjøre noe som helst. Men med terping på håndplassering og litt tvang (jeg SKAL bruke lillefingeren istedet for å flytte hele hånda), ble det tilslutt helt naturlig å bruke den også, selv om den er en av våre minst brukte fingrer. Du trenger bare strekke hånda i en litt annen vinkel så når du den orange med lillefingeren. Eller flytte hele hånda opp og ned. Men det er klart, det er ikke lett når man aldri har gjort det før. Bare terp i practice så kommer det bare helt plutselig og du kunne ikke tenke deg å spille noe lavere enn Hard fordi det blir dritkjedelig. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 tror egentlig dette er forumkaféen jeg.. da bestiller jeg en stk eplekake, aftenposten, og en kopp kaffe! Jeg klarer enten å spille med de fire øverste, eller de fire nederste. Klarer ikke å kombinere, selv om jeg har lillefingeren godt planta på den oransje knappen og varierer pekefingeren mellom den grønne og røde. Prøvd i lang tid. sist jeg prøvde, så spilte jeg på easy og klarte ca 1500 poeng eller noe.. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 tror egentlig dette er forumkaféen jeg.. da bestiller jeg en stk eplekake, aftenposten, og en kopp kaffe! Nei, dette er Den nye Dorullkaféen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Er det noen "lur" måte å få kjøpt US Xbox live ting i Europa? Er et indie-spill jeg gjerne skulle hatt, som ikke er tilgjengelig for oss her borte.. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 tror egentlig dette er forumkaféen jeg.. da bestiller jeg en stk eplekake, aftenposten, og en kopp kaffe! Nei, dette er Den nye Dorullkaféen ................. skjer i kafeen egentlig? lite trøkk her i det siste... jeg må begynne å poste litt mer, så kanskje.. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 tror egentlig dette er forumkaféen jeg.. da bestiller jeg en stk eplekake, aftenposten, og en kopp kaffe! Nei, dette er Den nye Dorullkaféen ................. skjer i kafeen egentlig? lite trøkk her i det siste... jeg må begynne å poste litt mer, så kanskje.. høhøhøh do humor :!: Lenke til kommentar
jubb Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Fikk akutt telefonangst. Noen som gidder å gi meg litt motivasjon her? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 akutt telefonangst? Bit i det sure eple og ring. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Fikk akutt telefonangst. Noen som gidder å gi meg litt motivasjon her? [motiver] You can do it [/motiver] Håper nerdehumoren funker Lenke til kommentar
jubb Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) akutt telefonangst? Bit i det sure eple og ring. Prøvde, men det var ikke surt nok . Edit: Haha, så ikke før nå hva du skrev. Tolket det som at jeg skulle spise ett surt eple, for så å ringe. Endret 28. september 2010 av jubb Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 kan man få telefonangst? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Jepp. Jeg la av røret på telefonen på min tidligere hybel i flere uker i slengen. Fikk helt fnatt av å være tilgjengelig når som helst. Klarte ikke å tenke når røret lå på og "noen" kunne ringe når som helst. Mobilen brukte jeg aldri. Det gikk så langt at mamma ringte en kompis av meg for å sjekke om jeg var i live, for de hadde ikke snakket med meg på over 3 uker. Hun hadde tenkt å ringe politiet for å bryte seg inn og se om jeg var død. DA skjerpet jeg meg kraftig. Jeg satt nemlig hos den kompisen og så på film når mamma ringte ham. Lenke til kommentar
jubb Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Så absloutt. Mye skumlere enn å snakke med folk i virkeligheten syntes nå jeg. Takk for motivasjonen! Jeg tok tak i nakkeskinnet, slepte meg bort til telefonen og ringte, men de jeg skulle ringe til hadde visst ikke åpent . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg