Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde null problemer med det hvertfall..bare koste meg siden jeg har hørt den plata en del ganger før. Og narrative er ganske kult å høre på imellom låtene, så freser det igang igjen. Det er jo progrock, så det er noen veldig rolige partier inni der også. Jeg failet en gang på Hard.

Jeg kan lett sitte 3 timer i strekk og spille gjennom låtliste jeg, da.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Ah ... Jeg spiller på medium, sliter fortsatt som faen med hard og opp, til tross for at jeg har spilt på medium siden Guitar Hero 2 kom til PS2. :p

Spilte gjennom The Beatles: Rock Band på 10-12 timer eller noe inkludert pauser. Jeg husker jeg merka det i armene etterpå.

Jeg klarer det heller ikke. Synes det er umulig med de ekstra knappene.

Lenke til kommentar

Tøv og tøys, det er bare vanesak. Plutselig finner du at hånda glir automatisk opp og ned når du må oppom den orange og ned igjen til grønn/røde. Alle kan klare det.

F.eks. når jeg lærte å spille orgel, ville ikke lillefingeren gjøre noe som helst. Men med terping på håndplassering og litt tvang (jeg SKAL bruke lillefingeren istedet for å flytte hele hånda), ble det tilslutt helt naturlig å bruke den også, selv om den er en av våre minst brukte fingrer. Du trenger bare strekke hånda i en litt annen vinkel så når du den orange med lillefingeren. Eller flytte hele hånda opp og ned.

Men det er klart, det er ikke lett når man aldri har gjort det før. Bare terp i practice så kommer det bare helt plutselig og du kunne ikke tenke deg å spille noe lavere enn Hard fordi det blir dritkjedelig.

Lenke til kommentar

tror egentlig dette er forumkaféen jeg..

da bestiller jeg en stk eplekake, aftenposten, og en kopp kaffe! :thumbup:

Jeg klarer enten å spille med de fire øverste, eller de fire nederste. Klarer ikke å kombinere, selv om jeg har lillefingeren godt planta på den oransje knappen og varierer pekefingeren mellom den grønne og røde. :p

Prøvd i lang tid.

sist jeg prøvde, så spilte jeg på easy og klarte ca 1500 poeng eller noe..

:w00t::cool:

Lenke til kommentar

tror egentlig dette er forumkaféen jeg..

da bestiller jeg en stk eplekake, aftenposten, og en kopp kaffe! :thumbup:

Nei, dette er Den nye Dorullkaféen

:p

.................

skjer i kafeen egentlig? lite trøkk her i det siste...

jeg må begynne å poste litt mer, så kanskje.. :cool:

høhøhøh do humor :!:

Lenke til kommentar

akutt telefonangst? Bit i det sure eple og ring.

Prøvde, men det var ikke surt nok :(.

Edit: Haha, så ikke før nå hva du skrev. Tolket det som at jeg skulle spise ett surt eple, for så å ringe.

Endret av jubb
Lenke til kommentar

Jepp. Jeg la av røret på telefonen på min tidligere hybel i flere uker i slengen. Fikk helt fnatt av å være tilgjengelig når som helst. Klarte ikke å tenke når røret lå på og "noen" kunne ringe når som helst. Mobilen brukte jeg aldri. Det gikk så langt at mamma ringte en kompis av meg for å sjekke om jeg var i live, for de hadde ikke snakket med meg på over 3 uker. Hun hadde tenkt å ringe politiet for å bryte seg inn og se om jeg var død.

DA skjerpet jeg meg kraftig. Jeg satt nemlig hos den kompisen og så på film når mamma ringte ham.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...