Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Satt og lurte på om jeg skulle finne meg en ny serie eller se FMA igjen, men får se hva tiden viser.

Naruto og OP gidder jeg ikke se.

Hva er det som ikke er awesome med pirater og ninjaer liksom. FMA følte jeg brukte for lang tid på å komme i gang så fikk ikke meg selv til å se det.

FMA er bare kos.

Elsk på Gluttony. <3 Har ham på russefrakken min. ^^

FMA er kos ja, Gluttony er søt :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil ikke si Naruto og OP er rettet mot barn lenger. Serien vokser med fansen vet du, er nok av blod, død og voksen humor i begge seriene nå. Men starten kan jeg være enig med var temmelig barnslig, spesielt OP^^

Jeg vet ikke jeg. Jeg prøvde å komme meg inn i OP, leste mangaen, den var grei nok, men animen, ikke faen.

Samme går for Naruto, bortsett fra at mangaen ikke var grei den heller.

Ikke at det jeg var hekta på i sin tid var så mye bedre.

Jeg er DragonBall-fan og har alt. Både mangaen og animen. :p

Men med årene lærte jeg meg til at det fantes mye bedre ting der ute.

Som f.eks. Akane-chan Overdrive, Alichino!, Alive! Angel Dust Neo, Blood - The Last Vampire 2000, Boogiepop Doesn't Laugh, Elfen Lied, Giri no vacance, Goth, Great Teacher Onizuka, Hitomi - Tenkuu Nu Escaflowne, Hot Milk, Lilim Kiss, MegaTokyo, Miyuki-chan in Wonderland, Märchen Awakes Romance (en av mine absolutte favoritter), Neji, Nude, Paradise Kiss (en annen favoritt), Pietà, Plastic Little: Captain's Log, Ragnarok, Rurouni Kenshin, Tenchi Muyo!, Vampire Girl og Wolf's Rain når det kommer til manga.

Sikkert glemt noen nå, men ...

Når det kommer til anime, er utvalget mindre for min del, men Cowboy Bebop, Full Metal Panic!, FMA (som tidligere nevnt), Ghost in the Shell, Hellsing, Neon Genesis Evangelion, Noir og Rose of Versailles.

Lenke til kommentar

Sjekk ut JAM Project på youtube. JAM = Japanese Animation Music. Det er en supergruppe bestående av legendariske anime-sangere fra 80 og 90-tallet som også lager masse ny anime-musikk. De er sinssykt populære. Lederen i gruppa, Hironobu Kageyama lagde bl.a. den orginale Dragon Ball-musikken (Cha-la-head-cha la).

Og her kjører Kageyama dragonball-sangen akustisk

http://www.youtube.com/watch?v=ppLeQYGyX70

Kageyama er også med i gjengen "gamlinger" som reiser rundt på temabaserte turneer som "Super Hero Spirits" eller "Super Robot Spirits" der de orginale sangerne (som gjerne er både 60 og 70 nå)fremfører låter fra superhelt-serier eller robotanime-serier.

Ultraman Gaia

http://www.youtube.com/watch?v=lhXmfh3Pz5A

eller en annen kageyama-klassiker, Changeman (dette er superhelt live action-serier)

http://www.youtube.com/watch?v=5VjiGRRFewk

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Kan se ut som jeg kanskje har blitt usatt for et ID-tyveri.

Fikk brev i dag om et kontantkort ifra "Lebara mobile" om at det var opprettet et kontantkort i mitt navn noe som jeg aldri har gjort.

Tar meg en tur på politistasjonen og anmelder forholdet tror jeg.

Lån osv. kan ingen opprette på meg for jeg har betalingsanmerkninger så..jah.

Flere tips?

Lenke til kommentar

Fikk brev i dag om et kontantkort ifra "Lebara mobile" om at det var opprettet et kontantkort i mitt navn noe som jeg aldri har gjort.

Flere tips?

Bestill mange varer du har lyst på, og skyld på ID-tyven.

Lenke til kommentar

Flere tips?

Du har sikkert vært full å ordnet Lebara :p

Endret av Kim Spartacus
Lenke til kommentar

Var da fælt.

Her har jeg hatt Telenor i alle år og alt har vært greit.

Telenor og jeg går 11 år tilbake. I dag har jeg blitt oppringt av to forskjellige svensker.

Den ene ville at jeg skulle bytte til Netcom og forsto ikke at jeg var fornøyd med Telenor og mine 3000 gratismeldinger i måneden.

Den andre ville at jeg skulle bytte til Tele2 og forsto ikke at jeg var fornøyd med Telenor og mine 3000 gratismeldinger i måneden, ei heller at hele familien min har Telenor og at vi derfor ringer gratis til hverandre (ikke gjeldende når de er i USA, men for det har jeg Skype).

Jeg vet dette er standard, men likevel. Tror de at jeg bare vil hoppe av og bort fra alle godene mine bare fordi de har kampanjetilbud?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...