the_fire Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg trodde nye kunnskapsløftet skulle gå vekk fra den delen der i norsken jeg... Er ikke med på det. Går VK2, altså Reform 97 (?). Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Om Eplefe så det der. Vi kan velge å tolke det som at du legger ann på småripset hennes oO Meeen, jeg legger vel opp til det >< Der! Du innså det. =D Gaah... teit du er... Meen, nå maser læreren... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Trenger ikke se så fin ut om vinteren, men er greit å få pakka inn karroseriet litt så den ikke ruster vekk.Sant nok, men det er jo en jævla fin bil, egentlig da... Synd å la den se sånn ut. Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 TA dere, ikke diss meg pga. jeg ikke visste d :< Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg brant meg akkurat noe helt jævlig på ostesmørbrødjernet Undo! Undo! Jeg trykker febrilsk på ctrl+z nå! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jepp Har lyst til å bytte, jeg, bare for å teste noe. Det er ser ut at det går an å ha " ", altså fint lite, som brukernavn. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Neida, du bor så sentraaaaalt atte. Jeg vet det. Skeptisk. ^^ Skal jeg bevise det, kanskje? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Sant nok, men det er jo en jævla fin bil, egentlig da... Synd å la den se sånn ut. Han satt på vinterdekka helga som var, har ikke akkurat blitt kjørt så mye i det siste ^^ Mazda er phun på snø da Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Øy! Pus stjal en hel skive ost! Jeg som skulle spise den Spis pus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Noen som gidder og kidnappe meg fra samfunnsfagtimen? Slik at jeg får en god grunn til og slippe denne sinnsykt kjedelige timen... Siden når brydde jeg meg overhodet om forskjellen på hijab og niqab? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Han satt på vinterdekka helga som var, har ikke akkurat blitt kjørt så mye i det siste ^^ Mazda er phun på snø da Ja, faen! Dere har skaffa dere Mazda ja? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Skeptisk. ^^ Skal jeg bevise det, kanskje? Kan du godt gjøre. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Øy! Pus stjal en hel skive ost! Jeg som skulle spise den Spis pus. Ev0l Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Øy! Pus stjal en hel skive ost! Jeg som skulle spise den Spis pus. Da spiser ponni mushi. Herregud, høres jo ut som jeg ikke kan norsk når jeg skriver det der. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Siden når brydde jeg meg overhodet om forskjellen på hijab og niqab? Samfunnsfag er det mest interessante du lærer på ungdomsskolen, så dropp skjermen og hør etter. Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Og da har vi bytta navn (: Vietse it is Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Siden når brydde jeg meg overhodet om forskjellen på hijab og niqab? Samfunnsfag er det mest interessante du lærer på ungdomsskolen, så dropp skjermen og hør etter. Jeg går da ikke på ungdomsskolen? vg2 her... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Greetings from Zazzle! The following item(s) from your order 131-05698510-8803721 were shipped to: *sensurert* via Priority Shipping (4-7 days) ---------------------------------------------------------- PedoBear, from dadahada Basic American Apparel T-Shirt, White, Adult M Quantity: 1 ---------------------------------------------------------- pedobearapprovedlargeid0, from mdcl_28 Basic Dark T-Shirt, Black, Adult M Quantity: 1 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Og da har vi bytta navn (: Vietse it is Du klarte ikke å finne noe som ikke betydde noe og hørtes helt merkelig ut da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Greetings from Zazzle! The following item(s) from your order 131-05698510-8803721 were shipped to: *sensurert* via Priority Shipping (4-7 days) ---------------------------------------------------------- PedoBear, from dadahada Basic American Apparel T-Shirt, White, Adult M Quantity: 1 ---------------------------------------------------------- pedobearapprovedlargeid0, from mdcl_28 Basic Dark T-Shirt, Black, Adult M Quantity: 1 GIEF! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg