Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neida vet jeg ikke trenger å bruke dem, men det er fortsatt uvant å ha taster på venstresida av caps og tab og shift. Jeg legger fingrene feil før jeg begynner å skrive av en eller annen grunn. Sikkert fordi det nye er bredere enn det gamle.

Ahh, det hadde jeg problem med også da jeg først begynte med G15. Tok meg flere uker før jeg ble vant med det.

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale KissxSis, animeserien. :tease:

Ha ha, det skal mye til for at jeg ser på anime.

Kanskje like greit. Den serien er vel teknisk sett hentai, selv om det bare er en vanlig tv-serie.

Er to søstre og en halvbror som gjør ting man ikke burde gjøre. :p Lettere syk serie.

Lenke til kommentar

Du er for kul eller er det ar du er for tett til å skjønne det?

Var det ikke du som selv sa at du hadde vokst i fra animer?^^

Vil ikke si vokst fra, men ser heller veldig lite på det i forhold til hva jeg gjorde før.

Ja, merker det selv. Gidder ikke å lete etter nye animer å se på. Holder meg til å følge med på Naruto og One Piece en gang i uken. Vurderer å fortsette på Bleach siden det visstnok slutter snart.

Lenke til kommentar

Satt og lurte på om jeg skulle finne meg en ny serie eller se FMA igjen, men får se hva tiden viser.

Naruto og OP gidder jeg ikke se.

Hva er det som ikke er awesome med pirater og ninjaer liksom. FMA følte jeg brukte for lang tid på å komme i gang så fikk ikke meg selv til å se det.

Lenke til kommentar

Satt og lurte på om jeg skulle finne meg en ny serie eller se FMA igjen, men får se hva tiden viser.

Naruto og OP gidder jeg ikke se.

Hva er det som ikke er awesome med pirater og ninjaer liksom. FMA følte jeg brukte for lang tid på å komme i gang så fikk ikke meg selv til å se det.

Det meste. I alle fall i manga / anime-form.

Rettet mot barn.

Og som irriterende nok har skapt store fan-communities o.l.

De mest irriterende barna (i alle aldre) jeg vet om, er narutards. Jeg får fnatt! :|

FMA er bare kos.

Elsk på Gluttony. <3 Har ham på russefrakken min. ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...