Mr. A Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Tips til filmer og serier verdt å se ? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Tips til filmer og serier verdt å se ? Californication er en serie jeg kan anbefale Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Jeg vil anbefale KissxSis, animeserien. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Det er så frustrerende når vi har time og alle andre er helt spedalsk og gjør alt annet enn å jobbe. Men men, to A4 sider om den romerske republikk er ferdigskrevet Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Da er man plassert foran PCn med kaffe i koppen. Time for work! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Tips til filmer og serier verdt å se ? Californication er en serie jeg kan anbefale Skal sjekke den ut, takk skal du ha. Jeg vil anbefale KissxSis, animeserien. Ha ha, det skal mye til for at jeg ser på anime. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Du er for kul eller er det ar du er for tett til å skjønne det? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Neida vet jeg ikke trenger å bruke dem, men det er fortsatt uvant å ha taster på venstresida av caps og tab og shift. Jeg legger fingrene feil før jeg begynner å skrive av en eller annen grunn. Sikkert fordi det nye er bredere enn det gamle. Ahh, det hadde jeg problem med også da jeg først begynte med G15. Tok meg flere uker før jeg ble vant med det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Jeg vil anbefale KissxSis, animeserien. Ha ha, det skal mye til for at jeg ser på anime. Kanskje like greit. Den serien er vel teknisk sett hentai, selv om det bare er en vanlig tv-serie. Er to søstre og en halvbror som gjør ting man ikke burde gjøre. Lettere syk serie. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Du er for kul eller er det ar du er for tett til å skjønne det? Var det ikke du som selv sa at du hadde vokst i fra animer?^^ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Du er for kul eller er det ar du er for tett til å skjønne det? Var det ikke du som selv sa at du hadde vokst i fra animer?^^ Vil ikke si vokst fra, men ser heller veldig lite på det i forhold til hva jeg gjorde før. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Ser lite for tiden selv, holder meg til å lese voksne manga-serier. Mmm, blod og gørr! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Du er for kul eller er det ar du er for tett til å skjønne det? Var det ikke du som selv sa at du hadde vokst i fra animer?^^ Vil ikke si vokst fra, men ser heller veldig lite på det i forhold til hva jeg gjorde før. Ja, merker det selv. Gidder ikke å lete etter nye animer å se på. Holder meg til å følge med på Naruto og One Piece en gang i uken. Vurderer å fortsette på Bleach siden det visstnok slutter snart. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Satt og lurte på om jeg skulle finne meg en ny serie eller se FMA igjen, men får se hva tiden viser. Naruto og OP gidder jeg ikke se. Endret 28. september 2010 av Petter Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Satt og lurte på om jeg skulle finne meg en ny serie eller se FMA igjen, men får se hva tiden viser. Naruto og OP gidder jeg ikke se. Hva er det som ikke er awesome med pirater og ninjaer liksom. FMA følte jeg brukte for lang tid på å komme i gang så fikk ikke meg selv til å se det. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Kanskje like greit. Den serien er vel teknisk sett hentai, selv om det bare er en vanlig tv-serie. Er to søstre og en halvbror som gjør ting man ikke burde gjøre. Lettere syk serie. Er vel japser som lager slikt, derfor det er sykt. De er syke... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Japser syke? Aldri. http://www.youtube.com/watch?v=wfYmTJYdeTw Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Alex: Så den der, var på =3 Endret 28. september 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Satt og lurte på om jeg skulle finne meg en ny serie eller se FMA igjen, men får se hva tiden viser. Naruto og OP gidder jeg ikke se. Hva er det som ikke er awesome med pirater og ninjaer liksom. FMA følte jeg brukte for lang tid på å komme i gang så fikk ikke meg selv til å se det. Det meste. I alle fall i manga / anime-form. Rettet mot barn. Og som irriterende nok har skapt store fan-communities o.l. De mest irriterende barna (i alle aldre) jeg vet om, er narutards. Jeg får fnatt! :| FMA er bare kos. Elsk på Gluttony. <3 Har ham på russefrakken min. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg