Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, nikotin taes opp i kroppen på en annen måte ved røyk enn ved snus.

Jeg savner ikke å ha en røyk i hånda eller noe sånt, jeg er bare jækla sugen etter nikotin.

Som sagt, hadde det kun vært nikotin så burde snus ha fungert.

Vi mennesker er vane dyr, er der jeg sliter mest.

Kaffe om mårran er ikke det samme uten en røyk.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte nytt G15-tastatur igår, og sliter som faen med å plassere fingrene rett, fordi det er masse funksjonstaster på venstresida av TAB og caps lock og Shift..begynner alltid helt feil og må se ned på tastaturet for å finne riktig posisjon..håper jeg blir vant til dette snart, får jo fnatt.

Lenke til kommentar

Jeg bruker det gamle Dell-tastaturet som jeg fikk med en Dell Dimension 8300 i 2004. Herregud så mye dritt som har blitt tastet på dette tastaturet, men det holder koken enda :wee:

Jeg vurderer å sette Arinomi som første mellomnavn. <Fornavn> Arinomi <Andre mellomnavn> <Etternavn>.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte nytt G15-tastatur igår, og sliter som faen med å plassere fingrene rett, fordi det er masse funksjonstaster på venstresida av TAB og caps lock og Shift..begynner alltid helt feil og må se ned på tastaturet for å finne riktig posisjon..håper jeg blir vant til dette snart, får jo fnatt.

Du trenger jo ikke å brukke g knappene. Jeg bruker bare g11 g12 og g6 som snakkeknapper, ikke mere.

Lenke til kommentar

Jeg har bestandig et fast grep på W, A, S, D, Ctrl og space. Så flytter jeg pekefingeren for E, R, F osv og lillefingeren for g tastene. Syntes også det var litt rart først, men når man venner seg til grepet så funker det bra. Jeg bruker å kjenne etter mellomrommet mellom Ctrl, shift osv og g tastene hvis jeg blir usikker.

Lenke til kommentar

Verste er over etter noen dager. Er som å slutt med sjokolade.

Jeg vet ikke det.

Sjokolade er relativt lett å slutte med. :p

Sånn ellers er det vanskeligst å kutte røyk når det har gått 6-7 dager for min del.

Da begynner jeg å drømme om sigaretter, og så kommer hallisene.

Og for min del har det heller ikke hjulpet å suplementere med snus, skrå, oliver twist og / eller snuff.

Og tyggegummi går jeg ikke tilbake på. Det tok meg veldig lang tid å bli uavhengig, tror muligens jeg begynte å røyke som et følge av at jeg slutta med tyggegummi.

Brukte jo faen meg nesten 100 kr dagen på pakker med Extra og Stimorol. :| Og jeg kan hilse og si at jeg gikk gjennom dem også.

Og siden det var sukkerfri tyggegummi, sponset foreldrene mine det fordi det var bra for meg. Ha-ha-ha, møkkaleger.

Men tilbake til sigaretter. De sier det hjelper å tygge på tannpirkere o.l. For den orale stimuleringen.

Ikke vet jeg. Jeg har alltid gått cold turkey, for så å holde ut alt fra 18 timer (helga) til 1 år.

Go me. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...