Datasmurf Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Mac 'n' cheese-en til Craig er himla god. Dette høres relevant ut i forhold til mine interesser... HVA ER DETTE FOR NOE?! Noe jeg fant til 22 kr elns på Rema. ^^ Sammen med alle de andre grillrettene til Craig. Måtte jo bare prøve, og med litt ekstra ost, ble det mer awesome enn antatt! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Skal ta en for deg gjør det du.. prøvde å ta en snus men den som sier at snusen tar røyksuget er en fordømt løgner Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Skal ta en for deg gjør det du.. prøvde å ta en snus men den som sier at snusen tar røyksuget er en fordømt løgner Snus er oppskrytt,smaker dritt gjør det å 1 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Snus hjelper hvis du har røyket så lenge at du får abstinenser av nikotinmangelen. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Skal ta en for deg gjør det du.. prøvde å ta en snus men den som sier at snusen tar røyksuget er en fordømt løgner Snusen tar røyksuget Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 NEI JEG HAR ENDA RØYKSUG Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Dette høres relevant ut i forhold til mine interesser... HVA ER DETTE FOR NOE?! Det hørtes ikke like kult ut på norsk som på engelsk. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Skal ta en for deg gjør det du.. prøvde å ta en snus men den som sier at snusen tar røyksuget er en fordømt løgner Snusen tar røyksuget Det kan jeg avbekrefte med en gang. Var uten røyk i 2 dager fordi jeg skulle slutte å røyke, tok snus som faen uten at det hjalp litt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Det kan jeg avbekrefte med en gang. Var uten røyk i 2 dager fordi jeg skulle slutte å røyke, tok snus som faen uten at det hjalp litt. Pga det psykiske ved å holde en sigarett i hendene, og ta drag av den. Derfor mange som slutter med røyk holder penner etc, for å lage en fiktiv sigarett. Funker faktisk for noen... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 NEI JEG HAR ENDA RØYKSUG Det ligger i hodet, kjære. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Det kan jeg avbekrefte med en gang. Var uten røyk i 2 dager fordi jeg skulle slutte å røyke, tok snus som faen uten at det hjalp litt. Pga det psykiske ved å holde en sigarett i hendene, og ta drag av den. Derfor mange som slutter med røyk holder penner etc, for å lage en fiktiv sigarett. Funker faktisk for noen... Var faktisk det som var værst. Omstille seg til kaffe om morgen uten røyk var ikke bare bare. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Det gjør faktisk ikke det? Nikotinavhengighet er fysisk. Edit: forbanna langbeinte edderkopper. Har lakt meg her i senga, og har t-skjorte på, så kommer det en kravlende på skuldra mi rett ved ansiktet. Endret 27. september 2010 av medlem-1432 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Det gjør faktisk ikke det? Nikotinavhengighet er fysisk. Uenig. Kunne fint klart meg med røyk uten nikotin. Er vanesaken jeg sliter med å bryte Endret 27. september 2010 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Det gjør faktisk ikke det? Nikotinavhengighet er fysisk. Uenig. Kunne fint klart meg med røyk uten nikotin. Er vanesaken jeg sliter med å bryte Nikotinavhengighet Nikotin er den viktigste faktoren i sigarettrøyk som gir avhengighet og er et av de mest avhengighetsskapende stoffene vi kjenner. Nikotinavhengighet hos dem som røyker er blitt rangert sterkere enn annen stoffavhengighet og har liknende virkningsmekanisme som heroin og kokain. Det tar bare 10-20 sekunder fra man inhalerer sigarettrøyk til nikotinet når hjernen. Det fører til at det frigjøres stoffer som gir en beroligende eller stimulerende effekt. Det er denne virkningen de som røyker er blitt avhengige av. Nikotinavhengighet oppstår svært raskt. Avhengigheten vil kunne være forskjellig fra person til person, men omtrent 85 % blir fysisk avhengige. Undersøkelser tyder på at barn og unge blir raskere nikotinavhengige enn voksne, og at avhengighet kan oppstå selv om de bare røyker av og til. http://www.slutta.no/node/23 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Nikotinavhengighet oppstår svært raskt. Avhengigheten vil kunne være forskjellig fra person til person, men omtrent 85 % blir fysisk avhengige. Undersøkelser tyder på at barn og unge blir raskere nikotinavhengige enn voksne, og at avhengighet kan oppstå selv om de bare røyker av og til. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 jepp. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hadde det bare vært nikotin så hadde vi klart oss med snus. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Nei, nikotin taes opp i kroppen på en annen måte ved røyk enn ved snus. Jeg savner ikke å ha en røyk i hånda eller noe sånt, jeg er bare jækla sugen etter nikotin. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Verste er over etter noen dager. Er som å slutt med sjokolade. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg