Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, fantasy er fint. Jeg elsker Neil Gaiman, og sitter med La den rette komme inn i hendene mine nå, har slukt det meste av Anne Rice sine bøker og så videre, men jeg er rimelig altetende når det kommer til bøker, da.

Har kun sett filmen og den likte jeg veldig godt. Som jeg sa er det noen unntak, men fantasy har lett for å bli veldig fjortis og mye tullball. Bruker heller tiden min på å lese en ordentlig god roman eller novelle.

Lenke til kommentar

...Twilight er en bokserie, ikke en film. Eller, det er en filmadaptasjon og, men den er muligens det eneste i hele verden som suger mer enn bøkene.

Nå er jo jeg en sånn person som ikke liker å lese bøker.

Fikk kjærlighet på pinne på polet :) Står på den: Takk for at du viser legitimasjon uoppfordret. Tenkte det var like greit å vise den siden skjegget og barten er borte.

Lenke til kommentar

Har kun sett filmen og den likte jeg veldig godt. Som jeg sa er det noen unntak, men fantasy har lett for å bli veldig fjortis og mye tullball. Bruker heller tiden min på å lese en ordentlig god roman eller novelle.

Det er nok av tid, og gode bøker finnes det mange av. Når jeg er ferdig med denne skal jeg plukke opp igjen Neverwhere av Gaiman. Der har du en stykk bok jeg aldri blir lei.

Nå er jo jeg en sånn person som ikke liker å lese bøker.

Den typen folk finnes ikke, det er bare folk som ikke vil.
Lenke til kommentar

Eplefe: Ja, er mye tid og mange gode bøker. Holder på å pløye igjennom mange av bøkene til Haruki Murakami for tiden. Fikk 8 stykker for 200kr.

Kim:Bare tving deg til å lese så skjønner du etterhvert hvor mye du har gått glipp av. Prøv deg på en bok mange anbefaler også leser du minst 100 sider før du gir opp. Regner med du fullfører boken. Dessuten blir du smart av å lese

e:Forresten hater jeg folk som sier: Jeg har aldri lest en hel bok i hele mitt liv, etterfulgt av et stort glis. Akkurat som det skulle være noe å være stolt av, får lyst til å spytte på dem (har aldri gjort det dog).

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

Er det ikke win å sitte med laptoppen i boblebadet :lol:? Slappav. Jeg fant ei fjøl som jeg bruker som bord :p

Jeg ler hvis den detter i boblebadet :D

Tviler jeg på at han gjør. Elektroniske saker i vann er ikke noe særlig...

Detter den i vannet har jeg 4 dele pc-er hjemme så er ikke noe problem :p

En mager trøst...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...