Diskutant Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Har faktisk sett den første twilight å den var ikke så dårlig som alle gutta skulle ha det til. Endret 27. september 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Balli Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 fant en epic "skate" flash film ! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Nei, fantasy er fint. Jeg elsker Neil Gaiman, og sitter med La den rette komme inn i hendene mine nå, har slukt det meste av Anne Rice sine bøker og så videre, men jeg er rimelig altetende når det kommer til bøker, da. Har kun sett filmen og den likte jeg veldig godt. Som jeg sa er det noen unntak, men fantasy har lett for å bli veldig fjortis og mye tullball. Bruker heller tiden min på å lese en ordentlig god roman eller novelle. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 ...Twilight er en bokserie, ikke en film. Eller, det er en filmadaptasjon og, men den er muligens det eneste i hele verden som suger mer enn bøkene. Nå er jo jeg en sånn person som ikke liker å lese bøker. Fikk kjærlighet på pinne på polet Står på den: Takk for at du viser legitimasjon uoppfordret. Tenkte det var like greit å vise den siden skjegget og barten er borte. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Har kun sett filmen og den likte jeg veldig godt. Som jeg sa er det noen unntak, men fantasy har lett for å bli veldig fjortis og mye tullball. Bruker heller tiden min på å lese en ordentlig god roman eller novelle. Det er nok av tid, og gode bøker finnes det mange av. Når jeg er ferdig med denne skal jeg plukke opp igjen Neverwhere av Gaiman. Der har du en stykk bok jeg aldri blir lei. Nå er jo jeg en sånn person som ikke liker å lese bøker. Den typen folk finnes ikke, det er bare folk som ikke vil. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Den typen folk finnes ikke, det er bare folk som ikke vil. True true. Det er en bok der ute for en hver person til å like. Endret 27. september 2010 av Aleks Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jo det finnes en person å det er meg Synes bøker rett og slett er kjedelige. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Eplefe: Ja, er mye tid og mange gode bøker. Holder på å pløye igjennom mange av bøkene til Haruki Murakami for tiden. Fikk 8 stykker for 200kr. Kim:Bare tving deg til å lese så skjønner du etterhvert hvor mye du har gått glipp av. Prøv deg på en bok mange anbefaler også leser du minst 100 sider før du gir opp. Regner med du fullfører boken. Dessuten blir du smart av å lese e:Forresten hater jeg folk som sier: Jeg har aldri lest en hel bok i hele mitt liv, etterfulgt av et stort glis. Akkurat som det skulle være noe å være stolt av, får lyst til å spytte på dem (har aldri gjort det dog). Endret 27. september 2010 av Vowels Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Er det ikke win å sitte med laptoppen i boblebadet ? Slappav. Jeg fant ei fjøl som jeg bruker som bord Jeg ler hvis den detter i boblebadet Tviler jeg på at han gjør. Elektroniske saker i vann er ikke noe særlig... Detter den i vannet har jeg 4 dele pc-er hjemme så er ikke noe problem En mager trøst... Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Kjære Twilight-fans. Innse at vampyrer er døde og derfor ikke har blod som pumper rundt i dem. Derfor kan de da heller ikke få ereksjon. Lykke til å fantasere om det.. Hysj. Let my dreams come true. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Kjære Twilight-fans. Innse at vampyrer er døde og derfor ikke har blod som pumper rundt i dem. Derfor kan de da heller ikke få ereksjon. Lykke til å fantasere om det.. Vampyrer er kjedelig uansett! Varulver derimot... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Elsker både vampyrer og varulver og alt mystisk. Eventyr og fantasy liker jeg Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Blade filmene. Da snakker vi vampyrfilmer. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Blade filmene. Da snakker vi vampyrfilmer. Ja jøss Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Blade var jo så avansert at all sjarmen ble borte. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Vampyrer? BLEGH! Gi meg skikkelig fantasy. Black Jewel Trilogy f.eks, knallsterk (og voksen) fantasi-historie. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 For det er myyyyye kulere med whiney emo-jenter som forelsker seg i vampyrer og varulver? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Blade var jo så avansert at all sjarmen ble borte. Sjarmen er en badass neger som løper rundt og dreper vampyrer. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) zombie filmer knuser vampyr filmer *edit* i said nothing Endret 27. september 2010 av Balli Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 zombie filmer knuser vampyr filmer Hysj, nå. Før vi får filmer om en tenåringsjente som har forelsket seg i en zombie som bryr seg om henne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg