Datasmurf Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Fantastisk hvor aktive interessant chicks på dating-sider er. Sist online 2008 og 2009 på alle sammen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Nom nom kjeks. Egentlig litt .. godt, og være ferdig ett par timer tidligere idag. Skal chille i boblebadet med kald øl nå den neste timen. Aaaaaw yeah Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Nom nom kjeks. Egentlig litt .. godt, og være ferdig ett par timer tidligere idag. Skal chille i boblebadet med kald øl nå den neste timen. Aaaaaw yeah Nå fikk jeg bilder i hodet Oo Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg og Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Fantastisk hvor aktive interessant chicks på dating-sider er. Sist online 2008 og 2009 på alle sammen. Kansje du er på feil datingside. Finnes jo flere av dem. Nom nom kjeks. Egentlig litt .. godt, og være ferdig ett par timer tidligere idag. Skal chille i boblebadet med kald øl nå den neste timen. Aaaaaw yeah Vet du hva? Jeg sitter faktisk med en kald øl selv nå. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Er det ikke win å sitte med laptoppen i boblebadet ? Slappav. Jeg fant ei fjøl som jeg bruker som bord Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Øl ftw. Ble faen susa i hodet av bare 6 pils 6 til å jeg ligger lang flat, kan kanskje ha noe med at man har vært våken i 17 timer. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Er det ikke win å sitte med laptoppen i boblebadet ? Slappav. Jeg fant ei fjøl som jeg bruker som bord Jeg ler hvis den detter i boblebadet Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Detter den i vannet har jeg 4 dele pc-er hjemme så er ikke noe problem Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Fantastisk hvor aktive interessant chicks på dating-sider er. Sist online 2008 og 2009 på alle sammen. Kansje du er på feil datingside. Finnes jo flere av dem. Nom nom kjeks. Egentlig litt .. godt, og være ferdig ett par timer tidligere idag. Skal chille i boblebadet med kald øl nå den neste timen. Aaaaaw yeah Vet du hva? Jeg sitter faktisk med en kald øl selv nå. Jeg er på alle de store, både de man betaler for og de som er gratis, samt noen små. Savner Spraydate da. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Kjære Twilight-fans. Innse at vampyrer er døde og derfor ikke har blod som pumper rundt i dem. Derfor kan de da heller ikke få ereksjon. Lykke til å fantasere om det.. 3 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Kjære Twilight-fans. Innse at vampyrer er døde og derfor ikke har blod som pumper rundt i dem. Derfor kan de da heller ikke få ereksjon. Lykke til å fantasere om det.. Fuck Twilight-vampyrene på mange måter, men akkurat det med sex tar du dessverre feil med. Er ikke Stephenie Meyer som kom på at vampyrer kan ha sex. Anne Rice sine vampyrer har det, selv erke-Dracula hadde det, True Blood-vampyrene gjør jo faen ikke annet enn å knulle... Så på en eller annen måte kan de vel få ereksjon allikevel. Edit: Er liksom ikke så hardtslående når folk som ikke leser/skjønner en sjanger kritiserer twilight. Endret 27. september 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Kjære Twilight-fans. Innse at vampyrer er døde og derfor ikke har blod som pumper rundt i dem. Derfor kan de da heller ikke få ereksjon. Lykke til å fantasere om det.. Fuck Twilight-vampyrene på mange måter, men akkurat det med sex tar du dessverre feil med. Er ikke Stephenie Meyer som kom på at vampyrer kan ha sex. Anne Rice sine vampyrer har det, selv erke-Dracula hadde det, True Blood-vampyrene gjør jo faen ikke annet enn å knulle... Så på en eller annen måte kan de vel få ereksjon allikevel. Eyyy ro ned eggstokkene litt da Vampyrer finnes ikke.. 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Snakker om ødelagte pc'er. Russen hadde møte, også på slutten så drar de opp en sekk som de spør om noen savner. Jada, det var sekken til ei jente på andre rad. Får en nærmere titt på sekken og alt er rivd opp, pc'en inni er totalvrak, til og med strømkabelen er delt opp i flere biter. Da var det en av lærerene som hadde greid å kjøre på den så hadde den satt seg fast på en eller annen måte og blitt dratt bortover en stund. Litt moro egentlig. Ikke for jenta da. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Fantasy er generelt sett rimelig kjipt, med noen få unntak Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Nei, fantasy er fint. Jeg elsker Neil Gaiman, og sitter med La den rette komme inn i hendene mine nå, har slukt det meste av Anne Rice sine bøker og så videre, men jeg er rimelig altetende når det kommer til bøker, da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Kjære Twilight-fans. Innse at vampyrer er døde og derfor ikke har blod som pumper rundt i dem. Derfor kan de da heller ikke få ereksjon. Lykke til å fantasere om det.. Den der kan fortsettes med alt det geniale som dukka opp på statusen til venninna mi etter å ha posta det. ^^ - penispumpe? - Hallo- dæm har tissemann av stål ) - ja,kjipt å måtte Face the facts liksom.. Dessuten hørtes tissemann av stål jævli kaldt ut!! :-p penispumpa va vel beste forslaget hittil :-p turn off læll kanskje ?! - Hadde det bare vært det eneste som er galt med Twilight-serien. Kun premisset er jo en 200 år gammel fyr som stalker ei på 15 år... - Dette er spoiliere!!!!!!! .... ..... ...... Visstnok skal fødselen av Bellas barn skje ved at Edward /biter/ opp magen på henne, og da finner Jakob ut at det ikke er Bella som er hans soulmate. Det er ett nyfødt barn. (Men snakker når det er født, og blir til en tenåring på seks dager/uker/år, så da er det greit.) - Samtidig er det ett makkverk av ett plot. Udødelige vampyrer, som tåler sol-lys, kan forplante seg, kan overleve på dyreblod etc. Hvorfor er ikke alle i verden da vampyrer? Det er jo ikke noe problem! - Sex er ikke alt! Fiiiins mye morsomme greier.. Strapon etc. Lenge leve Twilight.. Hahaha - hahaha, om det blir normen blant de kommende generasjoner (dvs fangs, blek sminke og strapon) så melder jeg meg ut av sammfunnet! - Heller d enn tupert snøhvitt hår å unormalt brunt ansikt! Jeg lo meg nå brukbart skeiv av det der, men det kan være fordi jeg kommer fra en unormalt morsom tråd på SA som gjorde at jeg lo til jeg grein, falt av stolen og rulla rundt på gulvet. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Har faktisk sett den første twilight å den var ikke så dårlig som alle gutta skulle ha det til. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 ...Twilight er en bokserie, ikke en film. Eller, det er en filmadaptasjon og, men den er muligens det eneste i hele verden som suger mer enn bøkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg