Mr. A Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg kommer litt etter at ting er over, men jeg kaller det for å være fashionably late. Mange kattedyr har ruglete penis, gudene vet hvorfor, jeg kunne funnet et bilde, men jeg vil gjerne ha kontoen min på forumet en stund til, og det er ikke av "dette er anatomien til dette dyret"-typen illustrasjon. Hundedyr har ofte mothaker så tispen ikke skal klare å stikke av. Høres herlig ut. (naaaat) Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Å bruke 20k før kl 10 på mårran er ganske bra Bestillt pc, betalt husleie og handlet mat for nesten 3k. Tar meg en hel lønnings pils på mårran like så greit Vil det si at du bare har 10k igjen ? Har enda 13k igjen. Skal bruke et par tusen på bikkja, må få han chippa og vaksinert + mat til han. Skal berges med 10k resten av måneden da. /necropost Fått jobb eller? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Ulver er jo sånn at de svulmer opp så mye at de sitter fast i hverandre i flere timer. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Ulver er jo sånn at de svulmer opp så mye at de sitter fast i hverandre i flere timer. Løver har ikke tid til sånt. De har sex mellom 60-150 ganger dagen når løvinnen har løpetid, og hannene er veldig kjappe. Og brutale, ikke minst. I blant slår de løvinnen ned i bakken og biter seg fast i nakken hennes for å kunne trenge seg inn hvis hun ikke har lyst. Er visstnok rimelig vondt for løvinnene de første gangene og. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Ulver er jo sånn at de svulmer opp så mye at de sitter fast i hverandre i flere timer. To much info man, to much info Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 To Two Too much info man, to two too much info Fixed that for ya. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Tenkte jeg skulle gjøre det også, men orket ikke. Too much work! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Jeg har vært vert hvert år. Å være eller ikke være, det er jo bare snakk om været. Endret 27. september 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg har vært vert hvert år. Å være eller ikke være, det er jo bare snakk om været. Hver eneste vær jeg har møtt har vært gærn. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg kommer litt etter at ting er over, men jeg kaller det for å være fashionably late. Mange kattedyr har ruglete penis, gudene vet hvorfor, jeg kunne funnet et bilde, men jeg vil gjerne ha kontoen min på forumet en stund til, og det er ikke av "dette er anatomien til dette dyret"-typen illustrasjon. Hundedyr har ofte mothaker så tispen ikke skal klare å stikke av. Det som derimot er litt spesielt med forplantningssystemet til jerv er at dem har forsinket fosterutvikling. Det befruktetde egget festes først til livmoren i fra november til mars, og da er det ferdig utviklet i løpet av 50 dager, kan ta så lite tid som 30 dager. Vet du hvor lenge hunder henger sammen når dem har seg? Og gjør alle hunder det? Jerv hører forresten ikke til verken kattedyr eller hundedyr, dem hører til mårfamilien. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Da har jeg vært flink og gått tur med 15 kg oppakning i tre kvarter. Svetten renner og nå skal jeg ha quiche lorraine. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Det kommer helt an på! Om de kan gjøre seg ferdig varer det ikke særlig lenge, men om de blir avbrutt kan de henge fast i timesvis. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Da har jeg fått karra meg opp til level 30 på Fallout 3. Nå skal jeg bare få henta de siste bobbleheadsa så er karakteren min perfekt (100 på alle skills og 10 på alle S.P.E.C.I.A.L.-attributtene). Har noen få steder på kartet som ikke er utforsket enda, men for at spillet skal bli "ordentlig" runna så må jeg nesten ta de også. Du er klar for New Vegas, med andre ord? Nesten. Jeg er ikke fornøyd før alle lokasjoner er utforsket og jeg har alt av unike våpen. En god kopp med kaffe, 6 brødskiver og påbegynt nedhenting av: Boardwalk Empire Family Guy Simpsons Mad Men Dexter Mandager er kos Mandager er kos indeed. Er vel fordi det bare er kjipe folk som henger her om dagen... Bare nye folk ja, er noen av de gamle, men de drukner jo i de nye som har kuppet kafeen La oss drepe dem, voldta dem, spise øyelokkene deres og dyppe genitaliene deres i varm frityrolje. Bare snu på rekkefølgen. Da har man fått vaksinert og chippa bikkja. Var med han på vekta mens jeg var der, han veier 39kg Var for 6 uker siden å veide han å da var han 28kg, fy faen han vekser fort. Nå ligger han å koser seg med dinosaur bein Hvor stor kommer han til å bli tror du? Ble en unødvendig lang quote Så visst dere vil slippe det i fremtiden må dere fortelle meg hvordan jeg kan fjerne alt det andre. Tilbake til spm: Tipper han blir omtrent like stor som farn er, han veier rundt 75kg, var å hilste på han i dag, utrolig fin bikkje. Bilde i spoiler: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Du må vel ha 5000 ekstra i matbudsjett i måneden med en sånn hund i huset? Det er ikke av typen "Bør ha 2 kg rått kjøtt om dagen"? Endret 27. september 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Ble en unødvendig lang quote Så visst dere vil slippe det i fremtiden må dere fortelle meg hvordan jeg kan fjerne alt det andre. Tilbake til spm: Tipper han blir omtrent like stor som farn er, han veier rundt 75kg, var å hilste på han i dag, utrolig fin bikkje. Bilde i spoiler: Når til og med jeg har lært meg å kutte ned spoilerne må da du å greie det. Nå når jeg skulle ha med kun det siste du skrev: Så blar jeg helt ned til jeg kom til den siste quoten du skrev. (det som står i quote parantes, pluss det du har skrevet.) Så sletter jeg alt andre til jeg kommer øverst på siden der det står quote name "den du quoter osv." Du skjønner ja? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Prøvde det. Kom bare feilmelding da Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Svarte faen..her har jeg gledet meg i hele dag til å komme hjem fra jobb, og når jeg kommer hjem får jeg konstant hodepine. FML. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Du må vel ha 5000 ekstra i matbudsjett i måneden med en sånn hund i huset? Det er ikke av typen "Bør ha 2 kg rått kjøtt om dagen"? Fòret jeg gir han nå koster 700kr for 15kg, den sekken holder ca 3 uker, så ligger foreløpig på ca 1000pr mnd i mat til han. Gir han litt rester å sånt i tilegg. Når han er fullvoksen går det nok 1500pr mnd i bare mat, men verdt alle penga Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Prøvde det. Kom bare feilmelding da Feilmelding skal det i hvertfall ikke komme. Hvis du gjør feil så blir bare qouten fucka, dvs det du skal quote kommer ikke i quote. Men feilmelding? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg