Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når danskene snakker, høres det ut som om de prøver å gi noen en deep throat og snakke samtidig. Og når noen snakker svensk høres de automatisk dumme ut i mine ører.

 

Synes danskene høres mer ut som om de har en varm potet(KARTOFFÆLH) i halsen. Jeg har lenge mistenkt at disse danskene var mindre intligente men nå som de har trykket de omstridte mohamed karikaturene for andre gang er jeg ikke lenger i tvil. :nei:

Lenke til kommentar
Ja, å klamre seg til ytringsfrihet i vest-Europa er dumhet. :yes:

 

Det er å be om bråk når man vet hvor gale muslimene blir.

 

De får bare bli gale (de er jo gale fra før av, men hey). Det er deres religion og iboende kultur som til stadig henger igjen i steinalderen, ikke vår. Her har vi ytringsfrihet. Liker de ikke det, får de dra et annet sted. Det blir bråk fram til de reformerer, fordi islam i sin nåværende inkarnasjon ikke er kompatibel med vestlige, demokratiske (og for oss, selvfølgelige) verdier.

 

Dessuten har jeg skillingsbolle og kaffe.

Og nytt MaSu-album.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Nie: Jeg tror jeg skal slutte med piercinger for en stund.

Eplefe: Skal du bli CLEAN?!?!?!

Nie: Høres ut som om jeg skal slutte med dop eller noe. x)

Eplefe: DU SKAL JO DET! MITT DOP!

Nie: Wtf?

Eplefe: DU KAN IKKE SLUTTE MED PIERCINGER!

 

Jeeeg tror jeg skal stappe i leppepiercingen igjen snart, jeg. x)

Lenke til kommentar
Når danskene snakker, høres det ut som om de prøver å gi noen en deep throat og snakke samtidig. Og når noen snakker svensk høres de automatisk dumme ut i mine ører.

 

Hvordan kan du synes at dansker ikke høres dumme ut? :p "JAE HVAD LAVER DUE OO DIN CHJOB KARTOOFFEL BÆRE FOER SHOVE INTARNET SITES!".

 

Svensk har klar diksjon og en fornuftig struktur. Et språk for intellektuelle.

Det høres dumt ut når dansker snakker. Hvis noe er et språk for intellektuelle, er det norsk, ikke svensk.

Svensk ser tilogmed dummere ut enn dansk.

 

Bare hør hvor dumme de høres ut på slutten.

Endret av Underpants
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...