Petter Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg har blitt alt for wow nerd igjen, gleder meg til å kommer hjem så jeg kan spille. FY! Slem Petter. Har ikke noe å finne på om dagen Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg har blitt alt for wow nerd igjen, gleder meg til å kommer hjem så jeg kan spille. FY! Slem Petter. Har ikke noe å finne på om dagen ikke bra nok unnskyldning altså Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg har blitt alt for wow nerd igjen, gleder meg til å kommer hjem så jeg kan spille. FY! Slem Petter. Har ikke noe å finne på om dagen Stumbleupon, tv-serier, runking, voldtekt, bading i griseinnvoller. Alt dette er bedre enn WoW-nerding. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg sitter å skriver om jerven. Har dere noen spørsmål så er nå tidspunktet til å spørre Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg har blitt alt for wow nerd igjen, gleder meg til å kommer hjem så jeg kan spille. FY! Slem Petter. Har ikke noe å finne på om dagen ikke bra nok unnskyldning altså +1! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg har blitt alt for wow nerd igjen, gleder meg til å kommer hjem så jeg kan spille. FY! Slem Petter. Har ikke noe å finne på om dagen Stumbleupon, tv-serier, runking, voldtekt, bading i griseinnvoller. Alt dette er bedre enn WoW-nerding. Tja Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 trenger 86 har 85 men ikke snakk om at jeg finner det -.- Har du gjort "I'm Saved!" borte ved Harold Lane ved Nesingwary Safari? Skaffet deg høyere nivå med reputation hos de Ethereals for å motta gems? Funker det óg. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 trenger 86 har 85 men ikke snakk om at jeg finner det -.- Har du gjort "I'm Saved!" borte ved Harold Lane ved Nesingwary Safari? Skaffet deg høyere nivå med reputation hos de Ethereals for å motta gems? Funker det óg. Har ikke funnet hun jeg får I'm Saved fra ( random event om jeg ikke husker helt feil) Ethernals er vel The Consortium om jeg ikke tar helt feil? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg sitter å skriver om jerven. Har dere noen spørsmål så er nå tidspunktet til å spørre Hvordan ser en jervpenis ut og hvordan fungerer sexen deres? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Consortium var det de het. Husket ikke i farten. hun fra "I'm Saved" er en event som skjer hvert 90ende minutt. Bare å finne frem teltet og campe Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Har gått meg en tur i skogen og spist i byen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg sitter å skriver om jerven. Har dere noen spørsmål så er nå tidspunktet til å spørre Hvordan ser en jervpenis ut og hvordan fungerer sexen deres? Jeg har aldri sett en jervpenis og ikke finner jeg bilder, en penis er nå en penis? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg sitter å skriver om jerven. Har dere noen spørsmål så er nå tidspunktet til å spørre Hvordan ser en jervpenis ut og hvordan fungerer sexen deres? Jeg har aldri sett en jervpenis og ikke finner jeg bilder, en penis er nå en penis? Virker på omtrent samme måten alle sammen ja Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg kan forsikre deg om at peniser har mange rare former og fasonger gjennom dyreriket. 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg kan forsikre deg om at peniser har mange rare former og fasonger gjennom dyreriket. Men alle sammen fungerer på samme måten! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 en penis er nå en penis? Virkelig? ADVARSEL! NOT SAFE FOR ANYTHING OG POTENSIELT (oh, the pun) STØTENDE FOR SARTE SJELER! http://farm4.static.flickr.com/3117/2450531174_88bfe0f3bf_m.jpg http://makloox.zoohaven.com/dog/images/100_0801.jpg Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 min f.eks kan brukes til det meste.. barn(selvfølgelig), selvstimulering, gratis hvitmaling, drikkevarer osv.. hahaha. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 gratis hvitmaling, drikkevarer osv.. Hva er holdbarhetsdatoen din på hvitfargen? Tåler den ekte norsk vær, eller flasser den av? Lever den opp til ekte maling? Og drikkevarer? Finnes da ingen normale mennesker som drikker fra den... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Ehm ja. Mente nå selvfølgelig ikke at alle ser likens ut men noen kjennetegn har dem da til felles. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg