Slimda Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Mutasjoner og genetiske forandringer! Kan jo være en superhund! Hva med denne hunden? Aldri hørt om veddeløpshunder før? De er jo kjempepopulære nå for tiden. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hva mener du med det, tror du det er en ekte hund som er mutert? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Altså, begge bildene Slimda postet er shoppet, men reelt sett så er Grand Danoisen verdens største RASE. Det finnes halvulver eller blandinghunder som sikkert er større, men de er ikke raser. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg foretrekker skikkelig skinke. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Obviously, eventuellt obvious. Men siden du ikke kan motbevise det, må vi ta det for god fisk. Damn it Men jo, hvis en er litt inne på hunderaser og slikt vet du at det der ikke er sant. Hele hunden er photoshopet og det er obviously. Du kan google grand danois det er verden største rase, så kan du jo sammenligne ltt. Google great daneden er større Endret 27. september 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Mandager er helt forferdelige. Må stå opp før 8, og enten er det praksisdag eller så er det unyttige forelesninger med tvungent oppmøte. Dagen i dag var et flott eksempel på sistnevnte. 2t med nok en gjennomgang av økokjøring, med en trau foreleser (vi har vært gjennom det før.) Etter pausen ble det jaggu enda bedre. 1t med scania-reklame, og 1t med enda en gjennomgang av økokjøring, denne cgangen fra en demokjører fra scania... Nå sitter jeg på en kald hybel med nett kun i feil hjørne av soverommet, dårlig inneklima og ikke engang et fungerende kjøleskap. Alle de herlige seriene som gikk i natt må vente til jeg kommer hjem, når det nærmer seg helg. Studentlivet er herlig! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Mandager er helt forferdelige. Må stå opp før 8, og enten er det praksisdag eller så er det unyttige forelesninger med tvungent oppmøte. Dagen i dag var et flott eksempel på sistnevnte. 2t med nok en gjennomgang av økokjøring, med en trau foreleser (vi har vært gjennom det før.) Etter pausen ble det jaggu enda bedre. 1t med scania-reklame, og 1t med enda en gjennomgang av økokjøring, denne cgangen fra en demokjører fra scania... Nå sitter jeg på en kald hybel med nett kun i feil hjørne av soverommet, dårlig inneklima og ikke engang et fungerende kjøleskap. Alle de herlige seriene som gikk i natt må vente til jeg kommer hjem, når det nærmer seg helg. Studentlivet er herlig! Kjenner følelsen. Mandag har vi full dag med forelesning i norsk, historie og religion. Som om mandager ikke var ille nok fra før av. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Flytt til en hybel med varme og kjøleskap..? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Takk for denne tråden! Til slutt ble jeg ventet på en som denne, hva en god måte å holde samfunnet i nærheten! Hvis dere er lei, jeg bare så den morsomste videoen noen gang, jeg kunne ikke slutte å le! Nyt og lar få denne tråden høyere! Hahaha! Epic! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 *snip* Hahaha! Epic! Spammet hele forumet. håper de ip banner. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg kom på en idè nå. Lage en tråd hvor man poster skjermdump av Mine Innlegg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Høres kjedelig ut. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg har blitt alt for wow nerd igjen, gleder meg til å kommer hjem så jeg kan spille. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Haha, hekta ja? Ikke lyst å farme noen Librams eller Lockboxes til meg? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Helt greit hvis du kan finne det siste questet jeg mangler i Nagrand. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hvor mange quests har du? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 trenger 86 har 85 men ikke snakk om at jeg finner det -.- Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg har blitt alt for wow nerd igjen, gleder meg til å kommer hjem så jeg kan spille. FY! Slem Petter. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg