Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Obviously, eventuellt obvious. :p

Men siden du ikke kan motbevise det, må vi ta det for god fisk.

Damn it :p

Men jo, hvis en er litt inne på hunderaser og slikt vet du at det der ikke er sant. Hele hunden er photoshopet og det er obviously. Du kan google grand danois det er verden største rase, så kan du jo sammenligne ltt. :)

Google great daneden er større

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Mandager er helt forferdelige. Må stå opp før 8, og enten er det praksisdag eller så er det unyttige forelesninger med tvungent oppmøte.

Dagen i dag var et flott eksempel på sistnevnte. 2t med nok en gjennomgang av økokjøring, med en trau foreleser (vi har vært gjennom det før.) Etter pausen ble det jaggu enda bedre. 1t med scania-reklame, og 1t med enda en gjennomgang av økokjøring, denne cgangen fra en demokjører fra scania...

Nå sitter jeg på en kald hybel med nett kun i feil hjørne av soverommet, dårlig inneklima og ikke engang et fungerende kjøleskap. Alle de herlige seriene som gikk i natt må vente til jeg kommer hjem, når det nærmer seg helg. Studentlivet er herlig! new_woot.gif

Lenke til kommentar

Mandager er helt forferdelige. Må stå opp før 8, og enten er det praksisdag eller så er det unyttige forelesninger med tvungent oppmøte.

Dagen i dag var et flott eksempel på sistnevnte. 2t med nok en gjennomgang av økokjøring, med en trau foreleser (vi har vært gjennom det før.) Etter pausen ble det jaggu enda bedre. 1t med scania-reklame, og 1t med enda en gjennomgang av økokjøring, denne cgangen fra en demokjører fra scania...

Nå sitter jeg på en kald hybel med nett kun i feil hjørne av soverommet, dårlig inneklima og ikke engang et fungerende kjøleskap. Alle de herlige seriene som gikk i natt må vente til jeg kommer hjem, når det nærmer seg helg. Studentlivet er herlig! new_woot.gif

Kjenner følelsen. Mandag har vi full dag med forelesning i norsk, historie og religion. Som om mandager ikke var ille nok fra før av.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...