Datasmurf Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Piratkro på onsdag. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Prøver Pepsi RAW for første gang. Men blir ingen slager. Kommer til å holde meg til cola. Pepsi Raw smaker vann med essens av Pepsi. Det smaker lønnesirupbrus med honning. Det har ingenting med vanlig colasmak å gjøre. Jeg skjønner ikke hvorfor de markedsfører det som en cola engang. 1 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Prøver Pepsi RAW for første gang. Men blir ingen slager. Kommer til å holde meg til cola. Pepsi Raw smaker vann med essens av Pepsi. en på jobben hadde en bra smaksammenligning på pepsi raw: "det smaker som cola zero med en ettersmak av dritt" 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jammen da så. Fikk et tips av dama til en kompis da jeg lurte på om noen hadde tips til fattigmanns pirat-kostyme, og hu sa at jeg sku brette opp et par jeans (har ingen dugelige her) og rive / klippe opp ei skjorte (har ingen plaine og ikke eff om jeg river opp noen av skjortene jeg vanligvis bruker ) og så ta en bandana på huet. Så langt er det eneste jeg kan gjøre sistnevnte. Må også se om jeg finner meg en pappeske jeg kan maltraktere for å lage sverd, samt stikke innom Nille elns for å finne en sort lapp til å ha over øyet. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Da har man fått vaksinert og chippa bikkja. Var med han på vekta mens jeg var der, han veier 39kg Var for 6 uker siden å veide han å da var han 28kg, fy faen han vekser fort. Nå ligger han å koser seg med dinosaur bein Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Da har jeg fått karra meg opp til level 30 på Fallout 3. Nå skal jeg bare få henta de siste bobbleheadsa så er karakteren min perfekt (100 på alle skills og 10 på alle S.P.E.C.I.A.L.-attributtene). Har noen få steder på kartet som ikke er utforsket enda, men for at spillet skal bli "ordentlig" runna så må jeg nesten ta de også. Du er klar for New Vegas, med andre ord? Nesten. Jeg er ikke fornøyd før alle lokasjoner er utforsket og jeg har alt av unike våpen. En god kopp med kaffe, 6 brødskiver og påbegynt nedhenting av: Boardwalk Empire Family Guy Simpsons Mad Men Dexter Mandager er kos Mandager er kos indeed. Er vel fordi det bare er kjipe folk som henger her om dagen... Bare nye folk ja, er noen av de gamle, men de drukner jo i de nye som har kuppet kafeen La oss drepe dem, voldta dem, spise øyelokkene deres og dyppe genitaliene deres i varm frityrolje. Bare snu på rekkefølgen. Da har man fått vaksinert og chippa bikkja. Var med han på vekta mens jeg var der, han veier 39kg Var for 6 uker siden å veide han å da var han 28kg, fy faen han vekser fort. Nå ligger han å koser seg med dinosaur bein Hvor stor kommer han til å bli tror du? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Det der er fake.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Det der er fake.. Det pleier damene å si når jeg avslører penis-størrelsen min også. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Det der er fake.. Det pleier damene å si når jeg avslører penis-størrelsen min også. "popp den kvisa og ta fram tissen din istedenfor! ... åja, det er tissen din" 5 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jau.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Det der er fake.. Bevis det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Det er jo obviosly, ikke kvervuler nå! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Obviously, eventuellt obvious. Men siden du ikke kan motbevise det, må vi ta det for god fisk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 5 min til boardwalk empire er nede. Can't wait. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Det ser shoppa ut. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Obviously, eventuellt obvious. Men siden du ikke kan motbevise det, må vi ta det for god fisk. Damn it Men jo, hvis en er litt inne på hunderaser og slikt vet du at det der ikke er sant. Hele hunden er photoshopet og det er obviously. Du kan google grand danois det er verden største rase, så kan du jo sammenligne ltt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Damn it Men jo, hvis en er litt inne på hunderaser og slikt vet du at det der ikke er sant. Hele hunden er photoshopet og det er obviously. Du kan google grand danois det er verden største rase, så kan du jo sammenligne ltt. Men hvis en er litt inne på genetikk vet man at det finnes mutasjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg