Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da tar jeg kvelden, ihvertfall til jeg kommer hjem. Jeg får legge vekk forumet mens jeg kjører, tenker jeg.

Neida, det er ikke nødvendig. Hvis du bare kjører fort nok...

Jeg overlevde turen! Jeg traff nesten en rev, men heldigvis overtok instinktet og jeg holdt stø kurs rett frem fremfor å bråbremse. En liten, elegant sving rundt reven var alt som var nødvendig.

Lenke til kommentar

Jeg overlevde turen! Jeg traff nesten en rev, men heldigvis overtok instinktet og jeg holdt stø kurs rett frem fremfor å bråbremse. En liten, elegant sving rundt reven var alt som var nødvendig.

Neste gang tar du med pcen i bilen, får deg sånn trådløst nett dingseboms, starter bilen og gir full gass.

Lenke til kommentar

Natt til mandag. Studentene er fulle / hungover og sover. Jeg kravler ut av senga for å hente noe mat.

Jeg er student, men jeg er verken full, bakfull eller i søvne. Gjør det meg til en dårlig student?

:dontgetit:

Sånn går det når man kommer sent hjem og bare "må" få sett en film. :p

Kjenner til den! "Skal bare se eeen episode til av !"

Lenke til kommentar

Natt til mandag. Studentene er fulle / hungover og sover. Jeg kravler ut av senga for å hente noe mat.

Jeg er student, men jeg er verken full, bakfull eller i søvne. Gjør det meg til en dårlig student?

:dontgetit:

Sånn går det når man kommer sent hjem og bare "må" få sett en film. :p

Kjenner til den! "Skal bare se eeen episode til av <navn på spennende serie>!"

1. Ja det gjør det (tror jeg)

2. Jeg kjenner også til den. Kjenner til den akkurat i dette øyeblikk.

Går igjenom alle sesongene med Lost, ikke at det er så spenende eller bra, men når jeg først har begynt klarer jeg ikke å stoppe opp midt i.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Virker som om veldig veldig mange sliter med hotmail og live messenger i dag og i natt, er nok ekstra stille p.g.a det. Selv har jeg timesvis med bilracing å gå igjennom i dag... først 4 timer formel-1 så en 5-6 timer NASCAR... Men egentlig burde jeg sett på film og analysert den med et medievitenskapelig standpunkt...

Eneste jeg tenker på er den forbanna hotmailen som har blitt låst, og de 5-7 årene med mails som har blitt borte...

Forresten student jeg også, men jeg er bare trøtt og sur. Ikke full eller bakfull, ikke sover jeg enda heller.

Og, skulle hatt en 20000 til ny pc, skulle ønske det såkalte "pengetrèet" jeg fikk for noen år siden, faktisk ga meg penger -.-

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...