Balli Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 ga også en til joakim skurk og kaketorsdag Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Gawd jeg savner gode gamle SceneTorrents Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Jeg klarer meg utmerket kun med den definitve HD-trackeren. Men sånt skal vi jo egentlig ikke diskutere her på forumet, vel? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 en torrent tracker er ikke ulovlig før den tracker ulovlig materiell Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 savner mininova jeg! (helt lovelig, siden de deler bare gratis materiale nå) Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Da tar jeg kvelden, ihvertfall til jeg kommer hjem. Jeg får legge vekk forumet mens jeg kjører, tenker jeg. Neida, det er ikke nødvendig. Hvis du bare kjører fort nok... Jeg overlevde turen! Jeg traff nesten en rev, men heldigvis overtok instinktet og jeg holdt stø kurs rett frem fremfor å bråbremse. En liten, elegant sving rundt reven var alt som var nødvendig. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg overlevde turen! Jeg traff nesten en rev, men heldigvis overtok instinktet og jeg holdt stø kurs rett frem fremfor å bråbremse. En liten, elegant sving rundt reven var alt som var nødvendig. Neste gang tar du med pcen i bilen, får deg sånn trådløst nett dingseboms, starter bilen og gir full gass. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Neste gang tar du med pcen i bilen, får deg sånn trådløst nett dingseboms, starter bilen og gir full gass. Jeg har IRCet fra bilen én gang, og det var en interessant tur. Jeg tror det kan bli litt verre å følge med på forumet, men må vel nesten prøve. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Rekord. 6 (eller 7?) episoder House før jeg fikk begynt å kle på meg.. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Her var det usedvanlig dødt i kveld/natt. Hva skyldes dette? Har verden endelig gått under? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Natt til mandag. Studentene er fulle / hungover og sover. Jeg kravler ut av senga for å hente noe mat. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Har kranglet med den internetten i 5 timer før jeg vurderte å restarte pc`n. Koblet seg på med en gang da Da har man lært til neste gang. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Her var det usedvanlig dødt i kveld/natt. Hva skyldes dette? Har verden endelig gått under? Jeg har sett film og tenkte å legge meg nå. 3 timer og 50 minutter etter planlagt tidsplan. Sånn går det når man kommer sent hjem og bare "må" få sett en film. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Natt til mandag. Studentene er fulle / hungover og sover. Jeg kravler ut av senga for å hente noe mat. Jeg er student, men jeg er verken full, bakfull eller i søvne. Gjør det meg til en dårlig student? Sånn går det når man kommer sent hjem og bare "må" få sett en film. Kjenner til den! "Skal bare se eeen episode til av !" Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Natt til mandag. Studentene er fulle / hungover og sover. Jeg kravler ut av senga for å hente noe mat. Jeg er student, men jeg er verken full, bakfull eller i søvne. Gjør det meg til en dårlig student? Sånn går det når man kommer sent hjem og bare "må" få sett en film. Kjenner til den! "Skal bare se eeen episode til av <navn på spennende serie>!" 1. Ja det gjør det (tror jeg) 2. Jeg kjenner også til den. Kjenner til den akkurat i dette øyeblikk. Går igjenom alle sesongene med Lost, ikke at det er så spenende eller bra, men når jeg først har begynt klarer jeg ikke å stoppe opp midt i. Endret 27. september 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Virker som om veldig veldig mange sliter med hotmail og live messenger i dag og i natt, er nok ekstra stille p.g.a det. Selv har jeg timesvis med bilracing å gå igjennom i dag... først 4 timer formel-1 så en 5-6 timer NASCAR... Men egentlig burde jeg sett på film og analysert den med et medievitenskapelig standpunkt... Eneste jeg tenker på er den forbanna hotmailen som har blitt låst, og de 5-7 årene med mails som har blitt borte... Forresten student jeg også, men jeg er bare trøtt og sur. Ikke full eller bakfull, ikke sover jeg enda heller. Og, skulle hatt en 20000 til ny pc, skulle ønske det såkalte "pengetrèet" jeg fikk for noen år siden, faktisk ga meg penger -.- Endret 27. september 2010 av Stoddart Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Nei, nå er det nok. Sov godt! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Nei, nå er det nok. Sov godt! Im afraid i can't let you leave Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Kjøpe eller ikke kjøpe denne??? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Ikke noe galt i den. Helt middels. Ville nå vurdert å betale ned litt gjeld først da, hvis jeg satt med svømmeføttene i dine sko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg