Flabba Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Flabba - forumhusmor hihi ja kanskje litt trist å være husmor i en alder av 21? =/ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Like trist som at jeg har samme fakter som en gubbe på 50? Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 fyfaen jeg hadde sykt bra vorsj igår, vi var 6 gutter og 8 jenter. Alle jentene var strøkne Gjett hvem som fikk seg litt bever igår da? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Nei jeg skjøt ingen bever i går ... Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 fyfaen jeg hadde sykt bra vorsj igår, vi var 6 gutter og 8 jenter. Alle jentene var strøkne Gjett hvem som fikk seg litt bever igår da? FYI: Bever er ikke positivt alle steder i landet så rette folk kan tro du fikk deg ei stygg ei Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Gjett hvem som fikk seg litt bever igår da? Jeg fikk ... Men her jeg bor bruker vi ikke bever, og det betyr heldigvis ikke noe stygt noe heller. Endret 26. september 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 "Bever", ja, det er jo faktisk det styggeste noen kan kalle en kuse. Jeg er glad for at jeg aldri har hatt meg med noen som kaller fitte for "bever". Jesus. In other news: Sephora burde revurdere noen av reklamene sine... : p Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) her i Trondheim så har iallefall jeg hørt at bever knyttes med bra kvinnfolk Kan hende at jeg er helt på bærtur Endret 26. september 2010 av Deadmau5 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 fyfaen jeg hadde sykt bra vorsj igår, vi var 6 gutter og 8 jenter. Alle jentene var strøkne Gjett hvem som fikk seg litt bever igår da? Nommin. Du var nok ikke et hardt tre å felle. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Sk!ppy ville si noe til dere, men har tatt seg en frivillig ferie fra forumet. "Haha, Tarden Knut (Zoro Sama) liker en jente, han og jenta lå i skapet til Knut, panna til panne, og Knut gjorde INGENTING! Han ga ikke jenta en kos engang! Btw, jeg har vært uten forumet i 72 timer nå, and its more to go! /Sk!ppy" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Da har jeg fått karra meg opp til level 30 på Fallout 3. Nå skal jeg bare få henta de siste bobbleheadsa så er karakteren min perfekt (100 på alle skills og 10 på alle S.P.E.C.I.A.L.-attributtene). Har noen få steder på kartet som ikke er utforsket enda, men for at spillet skal bli "ordentlig" runna så må jeg nesten ta de også. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Da har jeg fått karra meg opp til level 30 på Fallout 3. Nå skal jeg bare få henta de siste bobbleheadsa så er karakteren min perfekt (100 på alle skills og 10 på alle S.P.E.C.I.A.L.-attributtene). Har noen få steder på kartet som ikke er utforsket enda, men for at spillet skal bli "ordentlig" runna så må jeg nesten ta de også. Håper new vegas blir like bra, selv om jeg har på følesen at det ikke blir det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Selvsagt blir det bra. Det er jo Fallout. Alt jeg har prøvd av Fallout har vært bra. Jeg har ikke testet Tactics da. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Selvsagt blir det bra. Det er jo Fallout. Alt jeg har prøvd av Fallout har vært bra. Jeg har ikke testet Tactics da. Alt har vært råbra bortsett fra mothership zeta, som var helt greit Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Det er jo bare en addon da. Har ikke testa den heller forresten. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 beste addon er point lookout. Anbefales Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Jeg har bare kjøpt Broken Steel av addonsa foreløpig. Lurte på å kjøpe et par til nå i påvente av New Vegas. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Jeg har bare kjøpt Broken Steel av addonsa foreløpig. Lurte på å kjøpe et par til nå i påvente av New Vegas. kjør på med point lookout, sinnsyk atmosfære og ganske mye og utforske å gjøre der. Også den vanskeligste av alle addonsa så det passer bra at du er i lv 30. Endret 26. september 2010 av Deadmau5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg