Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sk!ppy ville si noe til dere, men har tatt seg en frivillig ferie fra forumet.

"Haha, Tarden Knut (Zoro Sama) liker en jente, han og jenta lå i skapet til Knut, panna til panne, og Knut gjorde INGENTING! Han ga ikke jenta en kos engang! Btw, jeg har vært uten forumet i 72 timer nå, and its more to go! /Sk!ppy"
Lenke til kommentar

Da har jeg fått karra meg opp til level 30 på Fallout 3. Nå skal jeg bare få henta de siste bobbleheadsa så er karakteren min perfekt (100 på alle skills og 10 på alle S.P.E.C.I.A.L.-attributtene). Har noen få steder på kartet som ikke er utforsket enda, men for at spillet skal bli "ordentlig" runna så må jeg nesten ta de også.

Lenke til kommentar

Da har jeg fått karra meg opp til level 30 på Fallout 3. Nå skal jeg bare få henta de siste bobbleheadsa så er karakteren min perfekt (100 på alle skills og 10 på alle S.P.E.C.I.A.L.-attributtene). Har noen få steder på kartet som ikke er utforsket enda, men for at spillet skal bli "ordentlig" runna så må jeg nesten ta de også.

Håper new vegas blir like bra, selv om jeg har på følesen at det ikke blir det :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg har bare kjøpt Broken Steel av addonsa foreløpig. Lurte på å kjøpe et par til nå i påvente av New Vegas.

kjør på med point lookout, sinnsyk atmosfære og ganske mye og utforske å gjøre der. Også den vanskeligste av alle addonsa så det passer bra at du er i lv 30.

Endret av Deadmau5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...