Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva gjør viltnemnda med sånt som skinn?

Brenner det og dumper det slik at det ikke ligger å råtner og skaper sykdom og jævelskap?

Er det lov å prøve å ta ut en elg eller rådyr med kniv? Sånn teoretisk sett?

Nix. Går ikke under human jakt å drepe ett dyr med kniv. Og OM du kommer deg NÆR nok til å ta en elg med kniv så be my guest :p

Lenke til kommentar

Brenner det og dumper det slik at det ikke ligger å råtner og skaper sykdom og jævelskap?

Sløsing. De burde laget noe av dem. Synes det kan bli den nye moten neste år. Elgskinnsjakker. Elgskinnstøvler. Elgskinnkano.

Nix. Går ikke under human jakt å drepe ett dyr med kniv. Og OM du kommer deg NÆR nok til å ta en elg med kniv så be my guest :p

Hva med hare? Kan man krype rundt i gresset og kaste seg over en hare og spidde den med en svær rambokniv om man ønsker? Det bør jo gå ganske raskt og humant?
Lenke til kommentar

L4r5: Ett elgskinn er fullt av elgpiss når du gjør deg av med det (og om det er brunstig lukter det ... "namme namm". Samt at hårene på skinnet ikke holder seg slik som f.eks reinsydr skinn. Så kort sagt: Skinnet er fult av bakterier og kan ikke brukes til noe praktisk.

Vel harejakt i seg selv ... ja, la meg bare si det slik at du ser haren og 5 sekunder etterpå er den 500 meter unna. Så kommer du innpå den med kniv så DO EHT. Stebruttern skjøt en hare med luftgæver da han var åtte :ermm:

Lenke til kommentar

L4r5: Ett elgskinn er fullt av elgpiss når du gjør deg av med det (og om det er brunstig lukter det ... "namme namm". Samt at hårene på skinnet ikke holder seg slik som f.eks reinsydr skinn. Så kort sagt: Skinnet er fult av bakterier og kan ikke brukes til noe praktisk.

vaskemaskin :thumbup:

eller en annen vaskemetode!

Stebruttern skjøt en hare med luftgæver da han var åtte :ermm:

:!: :new_woot:

Lenke til kommentar

Ikke ny-ny, bare.. En annen leilighet. En leilighet med skikkelig strømnett. Gjerne fiber, men jeg kan klare meg med ADSL. En leilighet som ikke har x antall kvadrat dødplass. Uten en laaaang gang som gjør at en på litt ekstra trøtte morgener syns det står et tvillingpar i enden. Eller en mann med motorsag. En leilighet som klarer å holde under tredve grader om sommeren og over femten grader om vinteren. Nå er det ikke vinter engang, men det er fortsatt ikke mer enn fjorten grader her. En leilighet som gjerne er gjort noe forbedringer på siden 70-tallet. En leilighet med en inngang som ikke huser en stor edderkoppfamilie. Og, ja, apropo. Ordentlig inngang, ikke gjennom et jævla lagerlokale-inngang.

Den kan godt være mindre, men smartere lagt opp. Og det hadde ikke engang gjort meg noe å betale leie. Jeg liker ikke å fryse på nesa. :(

Lenke til kommentar

Jaaa. Stakkars nesa. Stakkars, undervurderte nesa. Og når jeg først ønsker meg masse jeg ikke får; jeg vil ha en nesevarmer.

edit: Som ikke ser helt downs ut. Det klarer jeg fint på egen hånd.

edit2: Og på toppen av det hele var det hull i raviolien min. SUKK.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

jeg kan strikke en til deg? :p

uff. håper du plutselig kommer over en fin og billig og perfekt leilighet til deg (:

Du fortjener det i alle fall! :D

STOR pakke børr komme fram i morgen til deg^-^

Ihihiiii, jeg gleder meg. Og det gjør Gunnar òg. Jeg tror han er glad den ikke kom før helga, for da hadde han ikke fått noe, tror jeg. :p

Lenke til kommentar

uff. håper du plutselig kommer over en fin og billig og perfekt leilighet til deg (:

Ihihiiii, jeg gleder meg. Og det gjør Gunnar òg. Jeg tror han er glad den ikke kom før helga, for da hadde han ikke fått noe, tror jeg. :p

hihi bra. er 20stk så dere børr kunne bli gode og kvalme:D

strikker du å ?

er det noe "husmorlig" du ikke gjør ? :p

hm.. jeg er veldig rotete av meg da. Men flink til å rydde når jeg først gidder...

Så tror jeg er ganske bra husmor. Liker å gjøre slike husmor ting også :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...