Pubé Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Dette var en utrolig kjedelig forumdag! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Dette var en utrolig kjedelig forumdag! Søndager er som regel det Folk sover vekk bakrusen Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Jeg er våken, yay! Hater folk som stjeler på nach, håper det er en unnskyldning for å komme tilbake til my casa Endret 26. september 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Gin & Tonic er altfor godt. Jeg må snart legge meg. Hodepine FML. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Hva stjal dem? Var en jente som tok med seg en genser og jakke mens jeg sov, min favorittgenser også Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Lur deg inn til henne og gi ho grisebank. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Hva stjal dem? Var en jente som tok med seg en genser og jakke mens jeg sov, min favorittgenser også Dårlig gjort, ring hun og si at du skal ha det igjen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Av den grunnen tar jeg aldri med folk jeg ikke kjenner til meg. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Hadde jeg bare hatt nr hennes, kan kun fornavnet. Skal lurke på Face nå og sende hun en melding. Lol Endret 26. september 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Sitter og driver med forbredelser til engelsk stilen vi skal skrive på skolen i morgen mens jeg hører på musikk Endret 26. september 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Hadde jeg bare hatt nr hennes, kan kun fornavnet. Skal lurke på Face nå og sende hun en melding. Lol Var vel noen andre der som kjente henne eller slapp du inn en helt, vilt fremmed? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 En stil, to prøver og to innleveringer den uka her, kjedelig Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Hadde jeg bare hatt nr hennes, kan kun fornavnet. Skal lurke på Face nå og sende hun en melding. Lol Var vel noen andre der som kjente henne eller slapp du inn en helt, vilt fremmed? Vi har en felles venninne som også var på besøk, så det går nok greit. Pleier ikke sleppe inn folk jeg ikke aner hvem er Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 En stil, to prøver og to innleveringer den uka her, kjedelig Eg må designe ei hjørnehylle OG ei veske, skrive ei jævla avhandling om ein utdanningsveg + tre prøver i ulike fag, yay. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Wow, jeg har hodepine og vondt i skuldrene etter i går. Mrbjoern sitter rundt i OnePiecen sin, og vi spiste pølser og is til frokost. Dagen etter konserter. Wake me up before I change again, remind me the story that I won't get insane. Endret 26. september 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 MrBjoern i onepiece? Usikker på om jeg vil ha bilde eller ei. Har den revehale eller katteører? ^^ Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Vi har en felles venninne som også var på besøk, så det går nok greit. Pleier ikke sleppe inn folk jeg ikke aner hvem er Ikke jeg heller som jeg sa for litt siden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Aberet med vennegjengen jeg var med i går, er at det er så alt for få jenter rundt dem, og de få som er der, er der ene og alene pga. de er sammen med en av dem. Begynner å bli smått kjedelig. Det føles som om jeg må komme meg inn på et utested for å møte damer, holder ikke henge med venner lenger. Kommer til å bli en dyr affære dette, om jeg da ikke går for internett igjen, det har jo lyktes så bra tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg