Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Prøvde minecrafting i dag, jævli at vær gang jeg har bygget meg et hus så kommer det noen og ødlegger det. :(

Fant ut at jeg måtte bruke autocliker for så å gå under bakken og lage svære rom som jeg bygde huset inni. :)

Lenke til kommentar

Demon: WHOOAAA.....hadde glemt katta der jeg :cry:

Bare bra her takk, skal på sykehuset den 30.9 så ting står egentlig på pause frem til den avtalen er ferdig :yes:

Du da? driver du fremdeles med og oppdra katter til og etterligne en sulten psykopatisk speed-freak :!:

Turbo: Soppen har løsningen...ikke spill :thumbup:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Huh. Inception var bedre enn jeg trodde.

Før filmen trodde jeg at jeg i beste fall ville gi den terningkast 3, men den var faktisk bra nok (ikke takket være babyface Leo) til at jeg vil gi den 5.

Sånn ellers har jeg hatt en fantastisk tur på byen som resulterte i å stå i kø på 5 forskjellige utesteder, men bare komme inn på en fotballpub 15 minutter før den stengte før jeg dro hjem igjen. :p

Lenke til kommentar

Demon: WHOOAAA.....hadde glemt katta der jeg :cry:

Bare bra her takk, skal på sykehuset den 30.9 så ting står egentlig på pause frem til den avtalen er ferdig :yes:

Du da? driver du fremdeles med og oppdra katter til og etterligne en sulten psykopatisk speed-freak :!:

Operasjon da eller?

Neei, går stort sett i jobbing og soving. :wee: Greit nok det også.

Har forresten gått over til å oppdra vorstehere nå, kattene klorte så fælt. Muahahaha!

Lenke til kommentar

Nei, ikke kutting denne gangen...bare en 6 eller 12 måneders kur.

Som er meget tøff, mye syk blablabla...

Men hvis den fungerer så slipper jeg og være redd for dialyse, leverkreft, nyresvikt osv. da så jeg må prøve.

Jobbing og soving er ikke det verste heller, så lenge du ikke sliter deg ut. Men tror nok du passer på deg selv :)

Men godt og høre det går bra da.

Katter klorer ja, men de klarer det ikke damene klarer tydligvis :whistle: ( vi snakker om kloring )

Dyr er :love: , når jeg er ferdig med kuren så håper jeg og få meg hund igjen.

Vil sprette meg gå så langt og si at menneskeheten har så mye og lære av dyrene at det er skummelt. Og til dere som sier "pisspreik" til det så sier bare jeg "ingen annen art går inn for og utrydde seg selv som vi gjør. Vi overser alle tegnene naturen osv. gir oss på at vi har gått for langt"

Så ta en bolle og les en fin bok om hva som egentlig skjer med planeten og ikke bare tro at det er noe som er oppdiktet :thumbup:

Beklager Demon, var ikke noe med deg som fikk meg til og skrive det siste der...måtte bare få det ut :!:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jobbing og soving er ikke det verste heller, så lenge du ikke sliter deg ut. Men tror nok du passer på deg selv :) Dyr er :love: , når jeg er ferdig med kuren så håper jeg og få meg hund igjen.

Får håpe kuren fungerer da. :) Må være deilig å få litt bekymringer ut av livet sitt.

Er nå deilig å stå på i perioder når det trengs, begynner med skole og slikt utpå nyåret så vil på en måte bli vant til dette her. :p

Jeg er heldig som har tilgang på bikkjene til moren min, strihåret vorsteher og en kleiner münsterländer.

Har jo hatt over 30 bikkjer til sammen eller noe sånt, så det er et must for meg. Når jeg flytter igjen neste gang, da skal jeg jaggu vurdere å skaffe meg min egen igjen. :love:

Ellers så er jeg enig i det andre du skrev der. *nikke*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...