Mr. A Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Huh. Hva er det som er så bra med slike frukt- og nøttebarer? Åt en her fra Alpen for å få noe mer ut av lunchen enn hva nudlene gjorde, smakte så som så og metta egentlig ikke, og det er jo bare energi og karbohydrater i det. Ser ikke helt hva som er så bra med det. De er vel sund, men dyr er de. Og ikke bare litt dyr. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 At det er energi? jeg spiser sørlandships Føler meg ikke noe mer energisk. Like slapp som da jeg våkna etter 8 timers søvn i morges. Oh well. Cola + sigg + Harry Potter gjør denne dagen brukbar uansett. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Oh well. Cola + sigg + Harry Potter gjør denne dagen brukbar uansett. Hermione Granger Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Frustrerende hvordan en pc plutselig bare bestemmer seg for å tilte. Pc delen på forumet er som regel lite aktiv og Kjøp deg en Mac! Føler ikke for å betale 8000 kroner for noe du kan få for 4000 i pc. Ja, gigahertz og antall USB-porter er jo det viktigste. Ja for man får jo også et ubrukelig operativsystem også Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Jeg synes Mac er veldig bra så lenge jeg slipper å bruke det Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Jeg synes Mac er veldig bra så lenge jeg slipper å bruke det Det er der for å se pent ut. Folk som ikke skjønner data bruker mac os fordi de ikke skjønner noe av dem, men mac os ser penere ut. The more you know Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Mac er penere og lettere å bruke for folk som ikke klarer å tenke selv og lese det som kommer opp på skjermen. OSX er bygd slik at du trykker på instinkt, og utrolig nok så virker det uten at brukeren trenger å vite noe om hva som skjer Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Mac = Fisher Price. Er Inception verdt å se forresten? Har hørt blandede ting om den og skal se den i kveld. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Mac = Fisher Price. Er Inception verdt å se forresten? Har hørt blandede ting om den og skal se den i kveld. Veldig verdt det! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 vet dere hva? jeg hater å lese bøker.. Da skjønner jeg aldeles ikke hvorfor du er aktiv her inne! fordi dette ikke er en bok Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 vet dere hva? jeg hater å lese bøker.. Da skjønner jeg aldeles ikke hvorfor du er aktiv her inne! fordi dette ikke er en bok Det er faktisk mer interesant å lese en bok, enn å lese her inne Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Yeah, du får mer ut av å lese bøker. Men om du mente at du hatet å lese bøker, burde du spesifisert det. Og gjerne også forklart nøyaktig hvorfor du hater å lese bøker. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hva vil egentlig dette bety? Kan jeg komme å ta noen pils på deg i morra? Betyr det at jeg får pils eller at jeg må kjøpe pils å gi til den andre? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Det betyr at noen vil komme å beføle deg med en pils. Styr unna. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Det er en jente som har skrevet det til meg da Da går det jo greit å bli befølt litt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Høres ut som en grei deal. 1 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Med mindre hun vil inn i kroppsåpningene dine med en ølflaske. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Bah, akkurat ferdig med å lage 3 Foccacia brød. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Bah, akkurat ferdig med å lage 3 Foccacia brød. Et fucka brød sa du ? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Bah, akkurat ferdig med å lage 3 Foccacia brød. Nam, det er jo kjempegodt! Nyhus lager mat til meg mens jeg nerder på pc-en hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg