j-- Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 God morgen. Jobb ._. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Race Driver Grid og Dirt synes jeg er bra. På topp ligger Gran Turismo 5, synd den bare er til Ps 3 da Hva med Forza 3(4?) Vil tro GT5 kommer til pc etterhvert. Sånn er det for de fleste platform ekslusive spillene. Endret 25. september 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Oda Tornerose Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Åh jeg vil også drikke og ha det morsomt, men neida om jeg drikker nå blir jeg kastet ut av landet ... : p Endret 25. september 2010 av Oda Tornerose Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Åh jeg vil også drikke meg full og ha det morsomt, men neida om jeg drikker nå blir jeg kastet ut av landet ... : p Jaha ? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Finner ikke day of the tentacles noen plass Trodde et såpass gammelt spill var freeware. det er det nok ikke. men awesome, det er det edit: hu er i usa elns. Endret 25. september 2010 av Shikaru Lenke til kommentar
Oda Tornerose Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Ja, man må jo være 21 for å drikke i USA, men helger uten fest er liksom ikke like morsomt! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hele familien minus meg er der. Deilig med litt tid for seg selv uten vanelig familiemas kan jeg tenke meg!? Skulle forøvrig gjerne vært i USA. Det er et av mine store reisemål. Åh jeg vil også drikke og ha det morsomt, men neida om jeg drikker nå blir jeg kastet ut av landet ... : p En skjebne værre enn døden... Ja, man må jo være 21 for å drikke i USA, men helger uten fest er liksom ikke like morsomt! Ser den. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Åh jeg vil også drikke og ha det morsomt, men neida om jeg drikker nå blir jeg kastet ut av landet ... : p Jeg liker tanken på at Hanna og du er rolige hver helg. Hvordan takler Hanna det? Hele familien minus meg er der. Deilig med litt tid for seg selv uten vanelig familiemas kan jeg tenke meg!? Skulle forøvrig gjerne vært i USA. Det er et av mine store reisemål. Joda, det er ikke ille, men det er rart. I alle fall for en foreldredalt som meg. Trodde det ville bli mye verre da, jeg har jo tilgang til dem på Skype hele natta, og er det fare, kan jeg ta en svindyr telefon og ringe å vekke dem. Men det er ganske spesielt å sitte i dette store huset, helt alene. Føler ikke engang for å ha fest her, som så veldig mange ganger før. Nå er det bare rart. Og kaldt. Veldig kaldt. Så jeg har barrikadert meg på rommet mitt, skrudd opp varmen for fullt og fordyper meg i bøker som ikke har noen ting med lydproduksjon eller bachelorteknikk å gjøre. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 En god bok gjør godt. Selv driver jeg og leser om da den røde arme inntok Nazi-Tyskand. Før det leste jeg om nazistenes nazifisering av europeiske barn. Etter den jeg holder på med nå tror jeg det blir den siste til Dan Brown. Må ha litt avveksling fra faktalitteratur. Hva liker du å lese? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Det meste egentlig. Alt fra biografier om interessante folk (Einstein, Erik Bye, Prøysen, Disney +++) og historien om gamle folkeslag (div. indianerstammer, gotere og vikinger) til barnebøker alà Vestly, Beskow og Lindgren (med størst vekt på Vestly) og fantasy. Jeg leser vel mest fantasy for tiden, til tross for at jeg sikkert ikke burde det, da jeg har problemer med å skille fantasi og virkelighet, om vi skal tro min forrige psykolog. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hvem hører vel på psykologene? At de forstår hva som foregår inni andre folk er bare bullshitt. Har selv vært innom både psykologer og terapyter gjennom årene, men har noen kommet med noen konkrete svar, niks! Biografier er jeg ganske dårlig til å lese selv. har lest selvbiografien til Roalh Dahl for mange år siden og nå planlegger jeg å få tak i selvbiografiene til Bill Clinton, Barack Obama og Nelson mandela. Har lest biografien om Eminem da. Men hos meg går det mest i enten faktabøker som gjerne dreier seg om krig, verdenspolitikk eller krigshistorie samt roman eller fantasy. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Har endel bøker jeg skal igjennom selv. Akkurat nå så leser jeg en bok om lucid dreaming som er knall. Så skal jeg igjennom Lars Monsen sin bok om Alaska, Ulvehunden av Jack London for andre gang og Villanden til Ibsen i skolesammenheng. Greier alltid å lage meg tid til å lese når jeg skal gjøre nummer 2 på toalettet^^ Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Har perioder der jeg leser og perioder der jeg ikke leser. Men når jeg først leser blir det det gjerne hvis jeg sitter med en kopp te, hvis jeg er på toget, litt om kvelden, på sengen ol. Leser jeg så leser jeg mye på en gang. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Lurer på om jeg skal pløye gjennom Harry Potter-bøkene igjen. Begynner å bli noen år siden sist. Jeg begynte å se House i morges, men fant piloten så kjedelig at jeg endte opp med Harry Potter-maraton i stedet. Tror det vil være en utmerket måte å tilbringe de neste timene på. Så blir det Pirates of the Caribbean-maraton, etterfulgt av Fast & Furios-maraton og i kveld / natt skal jeg se Leon og Jersey Girl. Om jeg holder meg våken utover morgenkvisten blir det nok en Mary Kate & Ashley Olsen-maraton også. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Lenge siden jeg har lest Harry Potter selv, men husker dem nesten utenatt. Hadde maraton med filmene for et par sommre siden sammen med maraton med Ringenes Herre. Nå vurderer jeg å se Olsenbanden i løpet av kvelden. Har hele samlingen så det blir noe å bruke resten av helgen på. Når det gjelder bøker er jeg ikke i leseperiode for tiden. Men nå skal jeg til byen og ha lunsh. Huhei. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Kjenne det hadde vært bettre godt med en dram no ja Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Det kjenner ikke jeg noen plass. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Du drakk vel i går du. Vært edru i 2 uke her nu, ny rekord siden jeg flyttet til Oslo. Trengte kanskje en liten pause før man ble alkis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg