Eplefe Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg er enig med lars hvis man stryker blanke og gule og skriver gylne i stedet. She's a mess, she's a mess, now the girl is stressed... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Jarmo is lurking ____________________________/|_____________________________ gammelt nytt edit: ugh nå driver naboen under her å røyker hasj igjen... Endret 24. september 2010 av Shikaru Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Shikaru, jeg tror jeg så sykkelen din utenfor leiligheten min her om dagen, kan du gå vekk fra eindommen min? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) hakke sykla på et par år og jeg bor ikke i norge akkurat nå så jeg tviler bitte litt edit: jo jeg sykla i sommer faktisk men ikke på min sykkel :o Endret 24. september 2010 av Shikaru Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 edit: ugh nå driver naboen under her å røyker hasj igjen... LOL Bor du i Christiania eller? hehehe. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Fjortis / lettvekter. Vel, jeg er ikke jomfru hvertfall. Touché. Hvis DET er problemet, Smurf, så finnes det kjøkkenglass som man kan putte tequila i. Jeg trengte tre forsøk på å skrive tequila. Og to denne gangen. Jeg har drukket tequila fra melkeglass og ølglass, så ja, det vet jeg, Becca-fe. Kjøpte sånn gøy sak på tax-free-en. Husker ikke om det var en slags rom eller en slags tequila, men det fulgte med morter i alle fall. Smakte ganske godt ublandet. ^^ Var ei reke på etiketten også. o_O Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) God morgen ? Sovnet forran tastaturen Endret 24. september 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Nei, får vel fyre opp ovnen så jeg kan fikse meg noe mat i det minste. Og så finne ut hva jeg skal sovne til. Valget står mellom - Porco Rosso - Kiki's Delivery Service - Princess Mononoke - Howl's Moving Castle - Spirited Away Ut av de, har jeg sett de tre siste før, men det er lenge, lenge siden. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Av de tre jeg har sett er Spirited Away den beste, smurf Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Lurer på å se den igjen ja. Har ikke noe TV her så. Da familien stakk til Statene, avslutta de TV-abo-et, og vi tar tydeligvis ikke inn andre kanaler. Ikke for det ... Jeg glor vanligvis ikke på TV, men det er nå kjekt å ha noe lyd komme fra de øvre etasjene, så kan jeg late som om noen er hjemme, så blir det litt mindre tomt, kaldt og mørkt her. Vel, kaldt vil det nok være til jeg finner ut hvordan ovnene fungerer. Brr! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Noen andre som har poblemer med Steam ? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Noen andre som har poblemer med Steam ? Niks. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Noen andre som har poblemer med Steam ? Niks. Mister tilkoblingen til steam serveren, så jeg får ikke lastet ned spill eller nådd vennelista mi. Edit: Der kom den faktisk akkurat tilbake. Har hatt litt problem med at steam ikke klarer å nå serveren. Endret 24. september 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Av de tre på bunnen, har jeg bare sett Princess Mononoke. Men Princess Mononoke er i gjengjeld en episk film. Dama fra X-Files har stemmen i den engelske versjonen og. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Juhu, da har jeg hatt meg litt nattmat. Den slags slår alri feil etter en del øl. Av de tre jeg har sett er Spirited Away den beste, smurf Har bare sett den en gang. Er en underfundig film. Lurer på å se den igjen ja. Har ikke noe TV her så. Da familien stakk til Statene, avslutta de TV-abo-et, og vi tar tydeligvis ikke inn andre kanaler. Er det ikke bare søstrene dine som er der nå? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Hele familien minus meg er der. Sparer animen til i morra og ser Dogma i stedet. Elsker den filmen. <3 Pizza til middag og italiensk sjokoladeis til dessert. Kurerte ikke huepina akkurat. Ei heller kløen, men kvalmen forsvant. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Hele familien minus meg er der. Sparer animen til i morra og ser Dogma i stedet. Elsker den filmen. <3 Pizza til middag og italiensk sjokoladeis til dessert. Kurerte ikke huepina akkurat. Ei heller kløen, men kvalmen forsvant. Hvorfor er familien din der og ikke du ? Heldige deg, måtte spise delvis tørr kylling, uten dessert. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Pappa og minstesøss studerer, mamma og søss driver dank. Jeg er ikke med fordi jeg har igjen skole og ville ikke ta et friår, siden jeg da aldri hadde kommet meg tilbake til skolebenken / fått utdannelse. Dessuten er jeg over 21 og kan bare være der maks tre måneder på turistvisum, før jeg må tilbake til Norge for å fornye det, noe jeg ikke gidder. 17 timer flytur osv. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Hmm, begynne å se Marnie, eller fortsette å drikke? Decisions decisions.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg