L4r5 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Tequilaaaa <3 Jatakk. Gjerne en anejo-variant. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Tequilaaaa <3 Dagen etter </3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Tequilaaaa <3 Dagen etter </3 Blir verre av vin. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jose Cuervo. http://www.youtube.com/watch?v=ySdRUWYJhsk Well its sunday morning And the sun is shining in my Eye that is open And my head is spinning Was the life of the party I can't stop grinning I had too much tequllia last night Jose Cuervo You are a friend of mine I like to drink you with A little salt and lime Did I kiss all the cowboys Did I shoot out the lights Did I dance on the bar Did I start any fights Now wait a minute Things don't look to familiar Who is the cowboy whos sleeping beside me Well he's awful cute But how'd I get his shirt on I had too much tequllia last night Jose Cuervo You are a friend of mine I like to drink you with A little salt and lime Did I kiss all the cowboys Did I shoot out the lights Did I dance on the bar Did I start any fights All those little shooters How I love to drink them down Come on bartender lets have another round Well the music is playing And my spirits are high Tomorrow might be painful But tonight we're going to fly Jose Cuervo You are a friend of mine I like to drink you with A little salt and lime Everytime we get together I sure have a good time You're my friend, you're the best Mi amigo(Tequllia) Jose Cuervo You are a friend of mine I like to drink you with A little salt and lime Did I kiss all the cowboys Did I shoot out the lights Did I dance on the bar Did I start any fights Jose Cuervo You are a friend of mine Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg sitter å feter meg opp til jakta Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Bare for meg a diskusjon er treigt? hmm... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Bare for meg a diskusjon er treigt? hmm... Ja. De gjør det bare for å plage deg. En ting som vil hjelpe er å pakke inn dataen i et faraday-bur eller alu-folie. Da klarer de ikke overvåke hva du surfer og kan ikke sabotere deg. Husk også å slette system32, ellers vil det ikke funke. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Står foran et annet byggs kjøleskap siden jeg greide å sove over kveldsmat. Tenker for meg selv, this is so wrong. Ah well *snapper med seg en ferdigpizza* Jeg er en skitten liten gutt Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Bare for meg a diskusjon er treigt? hmm... Ja. De gjør det bare for å plage deg. En ting som vil hjelpe er å pakke inn dataen i et faraday-bur eller alu-folie. Da klarer de ikke overvåke hva du surfer og kan ikke sabotere deg. Husk også å slette system32, ellers vil det ikke funke. Ok, HVA FAEN?!?! Jeg slettet akkurat system32 og tok en magnet over hard-driven (har hørt det er smart hvis PCn er treig). FUCK. FUCK FUCK. Det var pappa sin PC. (Skriver dette fra en annen Pc). Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jarmo is lurking ____________________________/|_____________________________ Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Forøvrig lurer jeg på hvorfor skole alltid blir diskutert i denne tråden akkurat når det samtidig er liv i tråden om hvorvidt lærerer bør tåle å bli spyttet på eller ikke... Lærere er da likefullt mennesker som andre? Ville du spyttet på et annet menneske på gaten? De er på et sted hvor hauevis av folk er blitt tvunget til (dersom du ser på barne og ungdomsskole) og tror at de automatisk kan få respekt og autoritet så de har bare godt av å møte motstand! Beklager, trodde han siktet til glimti, ikke deg. Jeg har sagt du kan holde kjeft for jeg er ikke med på leken din uansett! Tequilaaaa <3 Har blitt lei av å slenge rett nedpå. Foretrekker å heller sitte med glasset en stund og kose meg. og da passer best andre drikker. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Tequilaaaa <3 Dagen etter </3 Blir verre av vin. Fjortis / lettvekter. Tequila gjør seg best rett fra flaska eller i drinker. Sier ikke nei takk til en shot eller ni, men som sagt, shotter føles så fjortis-ish. Alkohol er jo til for å nytes, ikke for å bli fortest ubrukbar. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Fjortis / lettvekter. Vel, jeg er ikke jomfru hvertfall. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Man on fire eller The siege? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Man on fire eller The siege? The Siege. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Hvis DET er problemet, Smurf, så finnes det kjøkkenglass som man kan putte tequila i. Jeg trengte tre forsøk på å skrive tequila. Og to denne gangen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Man on fire eller The siege? The Siege. Hmm.. Forventet at Man on fire ville gå seirendes ut. Kanskje man skal ta Bruce Willis ovenfor Walken idag. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Det jævligste som finnes er brun tequila! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Det jævligste som finnes er brun tequila! Det kan jeg tenke meg. De skal nemlig være gule eller blanke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg