Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

men hva gjør man ikke for en eksotisk opplevelse.

Man drikker ikke slangeblod. That's for sure.

 

Har spist friterte taranteller, fritert larve, rå levende larve og mye annet snaddert også.

 

Den jævligste tingen jeg har smakt på i mine 36 besøkte land er:

 

Ufødt kyllingfoster i Vietnam. Du kjøper et relativt stort egg, hakker av toppen på det som et vanlig egg og spiser. Forskjellen på Vietnamisiske og Norske egg er at i Vietnam er egget snart klekkeferdig. Dvs at du stirrer ned på en unge med nebb og fjær. I tillegg til at det smaker heeeelt fojævlig. Spydde midt ute på gata i Saigon når jeg kjøpte det :ermm:

Det er her kokker bruker det profesjonelle begrepet "fucked up".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har forøvrig en bekjent som sier det er så godt med hoggorm til toast. Straks han finner en hoggorm i hagen slår han den ihjel med en stein og stikker opp til huset for å tilbrede toast med fersk hoggorm og majones. Smaker som kylling sier han.

 

Hvilken tråd sa du? :dontgetit:

 

Denne:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1200708

 

Skolefag i helga ser ut til å bli en vane.

 

:thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ballesvor!

 

På toget til Trondhjem fikk jeg først huepine fra helvete, så begynte det å klø igjen og nå er jeg kvalm atpåtil. :(

Så jeg må baile fra festen og ta bussen til Orkdal i kveld, i stedet for i morgen tidlig som opprinnelig planlagt. :(

I was right, part II :tease:

Lenke til kommentar

Hvis noe først smaker kylling, hvorfor ikke bare bruke kylling?

 

Fordi man vil prøve noe nytt kansje!? ;) Kunne tenkt meg å smake slange selv selvom det sies at slange smaker det samme som kylling.

 

Ballesvor!

 

På toget til Trondhjem fikk jeg først huepine fra helvete, så begynte det å klø igjen og nå er jeg kvalm atpåtil. :(

Så jeg må baile fra festen og ta bussen til Orkdal i kveld, i stedet for i morgen tidlig som opprinnelig planlagt. :(

 

Uffda, kjedelig å være plaget med sånt. :thumbdown:

 

God bedring.

Lenke til kommentar

Kan du holde kjeft din arrogante, selvopptatte kosebamse? :p

Du skal alltid ha rett, jeg blir så lei.

Og så skal du godte deg og gni det inn at jeg a) så feil på datoene og b) blir sjuk?!

Gah! ><

 

 

 

Glad i deg til tross for de negative egenskapene dine :love:

 

 

 

edit: Den var retta til Danielzu.

 

Bytex, jeg har vært edru i noen uker nå. Tok riktignok en pils i ettermiddag etter oppvasken, men har ikke vært go'full på to uker, og før der, gikk det også 2-3 uker siden sist jeg drakk.

Det er en kraftig omveltning fra å drikke vin og drinker hver dag, og å være på fylla 3-4 ganger i uka.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...