Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Og ødelegge overraskelsen? Tror ikke det, nei.

Det morsomste må være å sprute i en kjerring som er utro mot mannen sin og så går hu hjem og ber han slikke henne uten at han visste hva som kom. Da hadde jeg ledd hele veien hjem tror jeg. Men man må være singel for å finne på sånne sprell da. :p

jeg mente vanlig pai jeg da.

Kjedlig du er da.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg var veldig usikker, helt til fysikk lovte at han skulle ta det rolig og ikke bruke meg. :) Og du vet, norsk er jo en rolig og sindig kar. Matte derimot, kan bli litt freaky.
Ja, vært borti matte selv. Skal alltid gjøre så mye rart. Man vet aldri hva som kommer til å skje på den kanten. Alt går rolig for seg og man tror man nærmer seg en (ut)løsning og så plutselig så bestemmer jævelen seg for å snu alt på hodet.
Lenke til kommentar

Ja, vært borti matte selv. Skal alltid gjøre så mye rart. Man vet aldri hva som kommer til å skje på den kanten. Alt går rolig for seg og man tror man nærmer seg en (ut)løsning og så plutselig så bestemmer jævelen seg for å snu alt på hodet.

Ja, akkurat derfor jeg har et så stormfullt forhold til han. Den forutsigbare uforutsigbarheten er roten til elsk/hat-forholdet vårt. Det er intenst.

Lenke til kommentar

men hva gjør man ikke for en eksotisk opplevelse.

Man drikker ikke slangeblod. That's for sure.

Har spist friterte taranteller, fritert larve, rå levende larve og mye annet snaddert også.

Den jævligste tingen jeg har smakt på i mine 36 besøkte land er:

Ufødt kyllingfoster i Vietnam. Du kjøper et relativt stort egg, hakker av toppen på det som et vanlig egg og spiser. Forskjellen på Vietnamisiske og Norske egg er at i Vietnam er egget snart klekkeferdig. Dvs at du stirrer ned på en unge med nebb og fjær. I tillegg til at det smaker heeeelt fojævlig. Spydde midt ute på gata i Saigon når jeg kjøpte det :ermm:

Lenke til kommentar

Ufødt kyllingfoster i Vietnam. Du kjøper et relativt stort egg, hakker av toppen på det som et vanlig egg og spiser. Forskjellen på Vietnamisiske og Norske egg er at i Vietnam er egget snart klekkeferdig. Dvs at du stirrer ned på en unge med nebb og fjær. I tillegg til at det smaker heeeelt fojævlig. Spydde midt ute på gata i Saigon når jeg kjøpte det :ermm:

:yucky:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...