L4r5 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Og ødelegge overraskelsen? Tror ikke det, nei. Det morsomste må være å sprute i en kjerring som er utro mot mannen sin og så går hu hjem og ber han slikke henne uten at han visste hva som kom. Da hadde jeg ledd hele veien hjem tror jeg. Men man må være singel for å finne på sånne sprell da. jeg mente vanlig pai jeg da. Kjedlig du er da. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Helgeplanene mine består av hyttetur med foreldre, matte, fysikk og norsk. Oh yeah, det kommer til å bli vilt. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Oslo kulturnatt i dag. Noen som har noen anbefalinger? Er så jævelig mye å velge mellom Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Helgeplanene mine består av hyttetur med foreldre, matte, fysikk og norsk. Oh yeah, det kommer til å bli vilt. Høres skikkelig vilt ut ja. Sikker på du tør alt det der? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Liker ikke Twillight enda mindre, Lars. Så tenk True Blood. Har faktisk vurdert flere ganger å bestille Tru Blood. $16.00 for en 4-pack er vel ikke å forakte. Blir vel mest hyllepynt da. http://www.trubeverage.com/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 er det bringebær-saft inni? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 er det bringebær-saft inni? Det er blod selvsagt. Kake? Creampie? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Høres skikkelig vilt ut ja. Sikker på du tør alt det der? Jeg var veldig usikker, helt til fysikk lovte at han skulle ta det rolig og ikke bruke meg. Og du vet, norsk er jo en rolig og sindig kar. Matte derimot, kan bli litt freaky. Lenke til kommentar
pippippipe Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Kake? Creampie? Yez! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 er det bringebær-saft inni? Det er blod selvsagt. Tull og tøys. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg har drukket blod to ganger. Det var slangeblod da. I Vietnam og Zimbabwe. Det var rimelig barbarisk. De snitter opp en slange og du setter munnen til, Bear Grylls style. Smaken var vel så som så, men hva gjør man ikke for en eksotisk opplevelse. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg var veldig usikker, helt til fysikk lovte at han skulle ta det rolig og ikke bruke meg. Og du vet, norsk er jo en rolig og sindig kar. Matte derimot, kan bli litt freaky.Ja, vært borti matte selv. Skal alltid gjøre så mye rart. Man vet aldri hva som kommer til å skje på den kanten. Alt går rolig for seg og man tror man nærmer seg en (ut)løsning og så plutselig så bestemmer jævelen seg for å snu alt på hodet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Spist reinsdyr-hjerte engang. Var mer meh. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 men hva gjør man ikke for en eksotisk opplevelse. Man drikker ikke slangeblod. That's for sure. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 reinsdyrkjøtt er bedre Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Ja, vært borti matte selv. Skal alltid gjøre så mye rart. Man vet aldri hva som kommer til å skje på den kanten. Alt går rolig for seg og man tror man nærmer seg en (ut)løsning og så plutselig så bestemmer jævelen seg for å snu alt på hodet. Ja, akkurat derfor jeg har et så stormfullt forhold til han. Den forutsigbare uforutsigbarheten er roten til elsk/hat-forholdet vårt. Det er intenst. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 men hva gjør man ikke for en eksotisk opplevelse. Man drikker ikke slangeblod. That's for sure. Har spist friterte taranteller, fritert larve, rå levende larve og mye annet snaddert også. Den jævligste tingen jeg har smakt på i mine 36 besøkte land er: Ufødt kyllingfoster i Vietnam. Du kjøper et relativt stort egg, hakker av toppen på det som et vanlig egg og spiser. Forskjellen på Vietnamisiske og Norske egg er at i Vietnam er egget snart klekkeferdig. Dvs at du stirrer ned på en unge med nebb og fjær. I tillegg til at det smaker heeeelt fojævlig. Spydde midt ute på gata i Saigon når jeg kjøpte det Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Ufødt kyllingfoster i Vietnam. Du kjøper et relativt stort egg, hakker av toppen på det som et vanlig egg og spiser. Forskjellen på Vietnamisiske og Norske egg er at i Vietnam er egget snart klekkeferdig. Dvs at du stirrer ned på en unge med nebb og fjær. I tillegg til at det smaker heeeelt fojævlig. Spydde midt ute på gata i Saigon når jeg kjøpte det Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 De spiser mye av det i Korea også. Så det på Travel Channel. Folk kjøper det på gata for å imponere hverandre, sånn "i dare you" greie. Spesiellt etter en kveld på byen er det populært å våge hverandre til å spise sånne egg med fugl inni. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg