Diskutant Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) du får feire etter 20 000 ekte jeg kan feire over mine 1500 ekte! nesten iallfall.. edit Endret 24. september 2010 av diskutant Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 du får feire etter 20 000 ekte Målet mitt for i år var å nå det, men ser ut som jeg har vært alt for lite aktiv de siste månedene til å klare det. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 spam er trikset! du får en liten ferie fra forumet, men du klarer ihvertfall målet ditt! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Godt å vite at jeg har påvirket deg i riktig rettning. Og snart skal jeg drikke øl Jeg spretta nettopp dagens første. Siden jeg sikkert kommer sent på festen som starter om 2,5 timer. SKÅL! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 spam er trikset! du får en liten ferie fra forumet, men du klarer ihvertfall målet ditt! Ferie er oppskrytt. Sist var det frivillig da. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Da var det endelig helg. Ja, nesten da...må få unnagjort noe skolearbeid først. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 endelig helg og jeg er snart ferdig med animasjonen for mandan. var visst et sted de har lunsjbuffé rett bortafor skolen så da blei det det for 40 spenn. omnomnom Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 du får feire etter 20 000 ekte Målet mitt for i år var å nå det, men ser ut som jeg har vært alt for lite aktiv de siste månedene til å klare det. Jeg har nesten sluttet å skrive, av en eller annen grunn Prøver å skrive så mye jeg kan da. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Kjøpte nettopp Spotify Premium. Eg høyrer stor forskjell på lydkvaliteten Men det dukke plutseleg opp ei reklame Får vel restarte spotify. Endret 24. september 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Lurer på hvor flink jeg er til å navigere meg i Trondhjem ... Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Kjøpte nettopp Spotify Premium, men det dukker plutseleg opp ei reklame! saksøk for millioner Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Kjøpte nettopp Spotify Premium. Eg høyrer stor forskjell på lydkvaliteten Men det dukke plutseleg opp ei reklame Får vel restarte spotify. Du ble nok lurt, azz! Foruten bedre lyd, hvordan er forskjellen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Sitter og venter for å finne ut om jeg skal på rødvinskveld i kveld eller ikke. Å, den som bare kunne fått noe klart svar av folk. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Når begynner man egentlig å like rødvin? Har du alltid likt det? Så vidt jeg vet begynte ikke søsteren min å drikke det før hun var rundt 30. Selv utstår jeg ikke smaken av det. Synes øl er best. Shots går an, men bare i godt selskap og etter at man har noen øl innabords. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Når begynner man egentlig å like rødvin? Har du alltid likt det? Så vidt jeg vet begynte ikke søsteren min å drikke det før hun var rundt 30. Selv utstår jeg ikke smaken av det. Synes øl er best. Shots går an, men bare i godt selskap og etter at man har noen øl innabords. Synes rødvin var greit første gangen jeg smakte det, men øl er alltid å foretrekke. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Godt å vite at jeg har påvirket deg i riktig rettning. Og snart skal jeg drikke øl Jeg spretta nettopp dagens første. Siden jeg sikkert kommer sent på festen som starter om 2,5 timer. SKÅL! Skål! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Når begynner man egentlig å like rødvin? Har du alltid likt det? Så vidt jeg vet begynte ikke søsteren min å drikke det før hun var rundt 30. Selv utstår jeg ikke smaken av det. Synes øl er best. Shots går an, men bare i godt selskap og etter at man har noen øl innabords. Jeg vet ikke helt. Var ikke noe glad i det "i min ungdom" selv. Kan bare vær at jeg smakte "vanskelige" viner om du skjønner. Men for fire-fem år siden så prøvde jeg på nytt og da var det plutselig kjempegodt. Det blir rødvinskveld forresten. *begynne å pakke sammen ting* Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Når begynner man egentlig å like rødvin? Har du alltid likt det? Så vidt jeg vet begynte ikke søsteren min å drikke det før hun var rundt 30. Selv utstår jeg ikke smaken av det. Synes øl er best. Shots går an, men bare i godt selskap og etter at man har noen øl innabords. Når man har tvunget det i seg 5-6 ganger. Kommer selvsakt ann på da men. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 rart med det, men jeg har fått litt avsmak på å drikke :S det med vin er et veldig kompleks spørsmål Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Når begynner man egentlig å like rødvin? Har du alltid likt det? Så vidt jeg vet begynte ikke søsteren min å drikke det før hun var rundt 30. Selv utstår jeg ikke smaken av det. Synes øl er best. Shots går an, men bare i godt selskap og etter at man har noen øl innabords. Har egentlig alltid likt vin, helt siden 14årsalderen. Synes rødvin er det beste å drikke seg full på også. Blir mest moro sånn e:leif Endret 24. september 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg