Gjest medlem-1432 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Godt å vite at jeg har påvirket deg i riktig rettning. Og snart skal jeg drikke øl Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg skal skrive en artikkel for jobben om et reisemål i verden. Hit me. Noen spesielle alternativer du har? Hvis det gjelder hva som helst så ville jeg tatt New Zealand. NZ var et fint valg. Takk for hjelpen! Jeg har hittil skrevet om Fiji, Colombia, Kambodsja, Malta, Barcelona (Spania), Det å være på cruise, flere alpebyer og London. Hmm, dette blir altså første gangen jeg skriver om et sted jeg ikke har vært på altså. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Tja, billige datamaskiner (4-6k for en splitter ny HP Elitebook), og annet stæsj. wtf. Må da være de "laveste" modellene? Evt laveste specs? Er ikke toppspeccet med SSD, 16 gb minne og lignende nei, men det er mer enn nok til enhver laptopbruk. (500gb, 4gb ram, radeon skjermkort, mm) Joda, det er en veldig god avtale. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg skal skrive en artikkel for jobben om et reisemål i verden. Hit me. Noen spesielle alternativer du har? Hvis det gjelder hva som helst så ville jeg tatt New Zealand. NZ var et fint valg. Takk for hjelpen! Jeg har hittil skrevet om Fiji, Colombia, Kambodsja, Malta, Barcelona (Spania), Det å være på cruise, flere alpebyer og London. Hmm, dette blir altså første gangen jeg skriver om et sted jeg ikke har vært på altså. Galapagos kan anbefales Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Er det alltid gratis frakt fra apple.no? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Godt å vite at jeg har påvirket deg i riktig rettning. Og snart skal jeg drikke øl Flinke jenta! Jeg selv har startet for en stund siden. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg skal skrive en artikkel for jobben om et reisemål i verden. Hit me. Noen spesielle alternativer du har? Hvis det gjelder hva som helst så ville jeg tatt New Zealand. NZ var et fint valg. Takk for hjelpen! Jeg har hittil skrevet om Fiji, Colombia, Kambodsja, Malta, Barcelona (Spania), Det å være på cruise, flere alpebyer og London. Hmm, dette blir altså første gangen jeg skriver om et sted jeg ikke har vært på altså. Du kan jo finne hjelp på steder som wikipedia. New Zealand er spennend på mange måter og ikke bare pga. at det var der Ringenes Herre ble spilt inn. Tenk bla. på maoriene som lever der og deres historie og kunst som er å finne den dag i dag. Dessuten synes jeg det i seg selv er interessangt med den nasjonen som er lengst mulig vekk fra resten av verden. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Hvor mange kb/s (torrent og sånt) kan jeg få med 16 mbit ifra telenor? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Godt å vite at jeg har påvirket deg i riktig rettning. Og snart skal jeg drikke øl Jeg spretta nettopp dagens første. Siden jeg sikkert kommer sent på festen som starter om 2,5 timer. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Hvor mange kb/s (torrent og sånt) kan jeg få med 16 mbit ifra telenor? 16mbit -> 2mbyte. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 300? THIS IS TRE TUSEEEEEEEEN! Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Mikkel, ordna skype på skolepc'n uten admin rettighetene. HAH! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Mikkel, ordna skype på skolepc'n uten admin rettighetene. HAH! Via programvare biblioteket? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Mikkel, ordna skype på skolepc'n uten admin rettighetene. HAH! Via programvare biblioteket? Nei, tror du de legger ut chatteprogram i programvare bibloteket? Ble jo trua med utvisning hvis de så oss på msn Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Mikkel, ordna skype på skolepc'n uten admin rettighetene. HAH! Det er bare å sette .exe filen på en minnepenn, og starte .exe filen, det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Massive Attack er så awesome når man vasker opp! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Open fridge Find nothing that can be prepared in under 30 seconds *bilde av frosk her* Starve Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Mikkel, ordna skype på skolepc'n uten admin rettighetene. HAH! Det er bare å sette .exe filen på en minnepenn, og starte .exe filen, det. Hos meg lukker Skype seg når jeg prøver å logge på. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Mikkel, ordna skype på skolepc'n uten admin rettighetene. HAH! Via programvare biblioteket? Jaggu bra det ikke var adminrettigheter og programvarebibliotekene dere snakket om, da hadde det blitt utvisning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg