Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

my roomate er en speider, så bring ur Puffy fat dragon, and let`s get it OOOOOOON'''

 

And i add: Bitch(espen ja,ikke Nie,hun er kos :) )

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
my roomate er en speider, så bring ur Puffy fat dragon, and let`s get it OOOOOOON'''

 

And i add: Bitch

 

har vært speider i 11 år, så jeg vet alle triksene hans :)

Er vel nå man hoster kraftig og slår sjakkbrettet ned fra bordet? :p

Lenke til kommentar
jeg vet du er skuffet over og ha gått glipp av det :p

But of course. :wee:

 

sover alle?!

Neida. Nattskift snur jo døgnrytmen. ^^ Lurer på om jeg skal holde meg våken så jeg kan kjøre innom Lefdal og kjkøpe meg en psp kl 9 i morgen. Har aller guider og diverse klar for å legge inn custom-firmware på den, og så skal den fungere som mediespiller. Nesten like billig som en Zen 16gb, (minus minnekortene jeg må kjøpe), men med langt bedre skjerm. Og større nerde-muligheter. :dribble:

Lenke til kommentar

Damn. Sov fra 1 til 5:30 :p

Alt for lite.

Våkna av at det var stille i rommet, PCen har restarta seg i løpet av natta (tåpelige automatiske oppdateringer) = plutselig null musikk = urolig Sjur som våkner av den minste ting, denne gangen av generell knaking i huset.

 

Etter å ha satt på musikken igjen, prøvde jeg å få sove igjen, men neida.

Ble liggende å tenke på bildet av ei venninne, meget sensuelt, så etter å ha prøvd å sove i en time, men ikke klart det fordi jeg har tenkt på at jeg måtte kommentere det bildet, sto jeg opp og kommenterte bildet og så havna jeg her.

Ja ja.

 

Sånn kan det gikk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...