Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432

Er det emo-preget her inne, den ser jeg ikke altså? Når så mange forskjellige er medlemmer her, så er det bare å regne med at praten kan gå litt innom forskjellige temaer.

 

Skal det bli slik at man må tenke seg om 2 ganger før man poster noe da, er dette nok positivtgla-innlegg liksom?

 

Jeg ser ikke problemet.

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

CEEEEEEEEEEELEBRATE GOOD TIMES COME ON! duturundurundurundun.

HEI ALEKSANDER!

HEI PETTER! Jeg lurer på om jeg kanskje får tid til en tur ned til deg helga etter denne om du er ledig da. Er usikker da så ikke avbryt planer for å legge plass til min awesomeness.

 

:love: :love: :love: :love: :love: :love:

Skal være på Evje alene, men du er mer en velkommen hit! Middagen skal være klar til du kommer.

Lenke til kommentar

Skal være på Evje alene, men du er mer en velkommen hit! Middagen skal være klar til du kommer.

Du vet hva du skal si du :love: Må bare se an leksemengden. Jeg har blitt nerd i det siste skjønner du.

 

Skal vi se mega shark vs gigant octipus da?

Klart vi skal se den! Har flere sengeplasser til deg også hvis du ikke vil dele dobbeltsenga med meg da :love:

Lenke til kommentar

Skal være på Evje alene, men du er mer en velkommen hit! Middagen skal være klar til du kommer.

Du vet hva du skal si du :love: Må bare se an leksemengden. Jeg har blitt nerd i det siste skjønner du.

 

Skal vi se mega shark vs gigant octipus da?

Klart vi skal se den! Har flere sengeplasser til deg også hvis du ikke vil dele dobbeltsenga med meg da :love:

Klart jeg deler dobbeltseng med deg. Bare du ikke sparker meg ut fordi jeg ble svett som forrige gang. Kommer også litt an på om jeg skal til Oslo for å besøke legen da kom jeg på, men det er heller ikke avklart. Skal se på prøveplanen nå.

Lenke til kommentar

Det er jo ikke det at jeg ikke er her ofte. Jeg bare skriver ikke så mye lenger av en eller annen grunn. :p

 

Ok, men du må jo vise at du er her også. Du er jo rett og slett godjenta her på forumet. :wee:

 

Er det emo-preget her inne, den ser jeg ikke altså? Når så mange forskjellige er medlemmer her, så er det bare å regne med at praten kan gå litt innom forskjellige temaer.

 

Skal det bli slik at man må tenke seg om 2 ganger før man poster noe da, er dette nok positivtgla-innlegg liksom?

 

Jeg ser ikke problemet.

 

Godt sagt. Er helt enig. :yes:

 

Frokosten inntatt, det ble hamburgere med ost. I dag smakte det godt men ble litt for mett.

Hva har folket til planer denne vakre fredagskvelden da? ehhm.

 

Flink jente. Endelig har du lært å få ost på burgeren. :thumbup:

Lenke til kommentar

Skal være på Evje alene, men du er mer en velkommen hit! Middagen skal være klar til du kommer.

Du vet hva du skal si du :love: Må bare se an leksemengden. Jeg har blitt nerd i det siste skjønner du.

 

Skal vi se mega shark vs gigant octipus da?

Klart vi skal se den! Har flere sengeplasser til deg også hvis du ikke vil dele dobbeltsenga med meg da :love:

Klart jeg deler dobbeltseng med deg. Bare du ikke sparker meg ut fordi jeg ble svett som forrige gang. Kommer også litt an på om jeg skal til Oslo for å besøke legen da kom jeg på, men det er heller ikke avklart. Skal se på prøveplanen nå.

Vet ikke helt hvordan det er med buss osv hit, men du kan jo alltids ta med noen som kan kjøre!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...