Gjest medlem-1432 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Er det emo-preget her inne, den ser jeg ikke altså? Når så mange forskjellige er medlemmer her, så er det bare å regne med at praten kan gå litt innom forskjellige temaer. Skal det bli slik at man må tenke seg om 2 ganger før man poster noe da, er dette nok positivtgla-innlegg liksom? Jeg ser ikke problemet. Endret 24. september 2010 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 CEEEEEEEEEEELEBRATE GOOD TIMES COME ON! duturundurundurundun. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Dei skal alltid kyta og klage. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 CEEEEEEEEEEELEBRATE GOOD TIMES COME ON! duturundurundurundun. HEI ALEKSANDER! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Åååh, minnene! http://www.youtube.com/watch#!v=7_cMaGt52QE&feature=related Endret 24. september 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 CEEEEEEEEEEELEBRATE GOOD TIMES COME ON! duturundurundurundun. HEI ALEKSANDER! HEI PETTER! Jeg lurer på om jeg kanskje får tid til en tur ned til deg helga etter denne om du er ledig da. Er usikker da så ikke avbryt planer for å legge plass til min awesomeness. Åååh, minnene! http://www.youtube.com/watch#!v=7_cMaGt52QE&feature=related :love: :love: :love: Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 CEEEEEEEEEEELEBRATE GOOD TIMES COME ON! duturundurundurundun. HEI ALEKSANDER! HEI PETTER! Jeg lurer på om jeg kanskje får tid til en tur ned til deg helga etter denne om du er ledig da. Er usikker da så ikke avbryt planer for å legge plass til min awesomeness. Åååh, minnene! http://www.youtube.com/watch#!v=7_cMaGt52QE&feature=related :love: :love: :love: Skal være på Evje alene, men du er mer en velkommen hit! Middagen skal være klar til du kommer. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Skal være på Evje alene, men du er mer en velkommen hit! Middagen skal være klar til du kommer. Du vet hva du skal si du Må bare se an leksemengden. Jeg har blitt nerd i det siste skjønner du. Skal vi se mega shark vs gigant octipus da? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Skal være på Evje alene, men du er mer en velkommen hit! Middagen skal være klar til du kommer. Du vet hva du skal si du Må bare se an leksemengden. Jeg har blitt nerd i det siste skjønner du. Skal vi se mega shark vs gigant octipus da? Klart vi skal se den! Har flere sengeplasser til deg også hvis du ikke vil dele dobbeltsenga med meg da Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Frokosten inntatt, det ble hamburgere med ost. I dag smakte det godt men ble litt for mett. Hva har folket til planer denne vakre fredagskvelden da? ehhm. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Skal være på Evje alene, men du er mer en velkommen hit! Middagen skal være klar til du kommer. Du vet hva du skal si du Må bare se an leksemengden. Jeg har blitt nerd i det siste skjønner du. Skal vi se mega shark vs gigant octipus da? Klart vi skal se den! Har flere sengeplasser til deg også hvis du ikke vil dele dobbeltsenga med meg da Klart jeg deler dobbeltseng med deg. Bare du ikke sparker meg ut fordi jeg ble svett som forrige gang. Kommer også litt an på om jeg skal til Oslo for å besøke legen da kom jeg på, men det er heller ikke avklart. Skal se på prøveplanen nå. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Er det bare jeg som lurer på hva som skjer hvis jeg f.eks våkner opp som kineser eller afrikaner i morra... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Det er jo ikke det at jeg ikke er her ofte. Jeg bare skriver ikke så mye lenger av en eller annen grunn. Ok, men du må jo vise at du er her også. Du er jo rett og slett godjenta her på forumet. Er det emo-preget her inne, den ser jeg ikke altså? Når så mange forskjellige er medlemmer her, så er det bare å regne med at praten kan gå litt innom forskjellige temaer. Skal det bli slik at man må tenke seg om 2 ganger før man poster noe da, er dette nok positivtgla-innlegg liksom? Jeg ser ikke problemet. Godt sagt. Er helt enig. Frokosten inntatt, det ble hamburgere med ost. I dag smakte det godt men ble litt for mett. Hva har folket til planer denne vakre fredagskvelden da? ehhm. Flink jente. Endelig har du lært å få ost på burgeren. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Skal være på Evje alene, men du er mer en velkommen hit! Middagen skal være klar til du kommer. Du vet hva du skal si du Må bare se an leksemengden. Jeg har blitt nerd i det siste skjønner du. Skal vi se mega shark vs gigant octipus da? Klart vi skal se den! Har flere sengeplasser til deg også hvis du ikke vil dele dobbeltsenga med meg da Klart jeg deler dobbeltseng med deg. Bare du ikke sparker meg ut fordi jeg ble svett som forrige gang. Kommer også litt an på om jeg skal til Oslo for å besøke legen da kom jeg på, men det er heller ikke avklart. Skal se på prøveplanen nå. Vet ikke helt hvordan det er med buss osv hit, men du kan jo alltids ta med noen som kan kjøre! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Flink jente. Endelig har du lært å få ost på burgeren. Tenkte tilbake på vår lille hamburger/ost samtale, når jeg la osten på hamburgeren. Faktisk. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg skal skrive en artikkel for jobben om et reisemål i verden. Hit me. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Er det bare jeg som lurer på hva som skjer hvis jeg f.eks våkner opp som kineser eller afrikaner i morra... Hva har du røyka? Har du mer? Er det dyrt? 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Flink jente. Endelig har du lært å få ost på burgeren. Tenkte tilbake på vår lille hamburger/ost samtale, når jeg la osten på hamburgeren. Faktisk. Godt å vite at jeg har påvirket deg i riktig rettning. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg skal skrive en artikkel for jobben om et reisemål i verden. Hit me. *daske* Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg skal skrive en artikkel for jobben om et reisemål i verden. Hit me. Noen spesielle alternativer du har? Hvis det gjelder hva som helst så ville jeg tatt New Zealand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg