Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432

Noen som har peiling på bilverksteder her? Er det noe som heter Svendson/Svendsen eksos? Jeg finner Svendsen eksos, men er det flere som ligner?

Hei foresten.

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men er det sånn dere vil ha det, kan jeg slutte å henge her jeg.

Skal ikke være det vanskeligste å kutte ut.

Alternativt kan jeg fortsette å henge her, bare slenge dere alle på ignorer-lista. Leftfield er sikkert ensom der, siden LarsP og Glint tydeligvis ikke er der lenger.

Nei, bli her kamerat. Forumet blir kjedeligere uten deg. Det er bare å lære seg å overse dem som bare vil slenge dritt. Har erfaring derfra selv. ;)

*Vil ikke at Sjur skal forlate forumet* :(

"Skrive seg på".

Forøvrig burde du vende tilbake litt oftere selv og. :yes:

Lenke til kommentar

Utsett alltid det du kan gjøre i dag til neste år vet du, Slimda. ;)

Jeg sliter faktisk fælt med utsettelser av ting, til den grad at det faktisk går utover arbeidet mitt. Så jeg prøver å utsette ting mindre, ellers ender det opp veldig dårlig for jobben min.

haha. Jeg quoter som en kul fyr på jobben har sagt: "Ikke utsett det, sett det ut!" :D God motto, vil jeg si.

Jeg vet ALT om det, fordi livskvaliteten min går drastisk ned om jeg har ting som kommer opp og som jeg må gjøre noe med, men så utsetter jeg det. Ender opp med at jeg har "99 problems" og de henger over huet mitt konstant, uansett om jeg sover eller ikke, og sliter med å sove, er konstant irritert og snapper på ting, mister matlyst etc etc.

Nei. Det er faktisk best å bli ferdig med det og heller ha ryggen fri og leve digg.

Lenke til kommentar

Har tilgang til de beste merkene til en gunstig pris gjennom jobben selvsagt. :p

Kan jeg få jobben din? *se på med dådyrøyne*

Nei, men om du lover å vaske og rydde leiligheten jeg skal kjøpe, samt lage middag hver dag, skal du få nyte litt av godene jeg har på jobben. :tease:

Meh. Kommer an på størrelsen av leiligheten. :p Middag kan jeg lage, men er ikke noen særdeles god kokk, bare så det er sagt. :tease:

Lenke til kommentar

Et sted hvor folk ignorerer klagene mine og bare jatter med.

*jatte med* Ingen blir lei av klagingen din, og hvis de sier de blir det så lyver de.

"Skrive seg på".

*skrive seg på* :whistle:

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Jeg er lei av å ignorere de som slenger dritt.

Jeg har gjort det de siste 12-13 årene, uten at det ble noe bedre.

Merker det hver gang jeg drar tilbake til Orkdal, for å si det sånn.

Joda, men det er litt enklere her på forumet. Her er det bare å overse innleggene straks du ser hvem som har skrevet dem eller bare ignorere brukerne.

Lenke til kommentar

Jeg er lei av å ignorere de som slenger dritt.

Jeg har gjort det de siste 12-13 årene, uten at det ble noe bedre.

Merker det hver gang jeg drar tilbake til Orkdal, for å si det sånn.

Greit du har meg på ignore, men har det noen gang slått deg at det kan være noe du sier? At folk reagerer på det?

Om du har det tøft, ta en tur innom Deppetråden elns. Om vi prater bare om piller, sjukdommer og livskriser i DNFK, så kan vi like så godt rename hele tråden til noe annet.

Lenke til kommentar

Men er det sånn dere vil ha det, kan jeg slutte å henge her jeg.

Skal ikke være det vanskeligste å kutte ut.

Alternativt kan jeg fortsette å henge her, bare slenge dere alle på ignorer-lista. Leftfield er sikkert ensom der, siden LarsP og Glint tydeligvis ikke er der lenger.

Nei, bli her kamerat. Forumet blir kjedeligere uten deg. Det er bare å lære seg å overse dem som bare vil slenge dritt. Har erfaring derfra selv. ;)

"Skrive seg på".

Forøvrig burde du vende tilbake litt oftere selv og. :yes:

Det er jo ikke det at jeg ikke er her ofte. Jeg bare skriver ikke så mye lenger av en eller annen grunn. :p

Har ikke bestemt størrelsen ennå, men blir nok 1-roms på ikke alt for mange kvadrat!

Høres greit nok ut det, ikke mye arbeid å vaske en sånn leilighet. Altså, deal. :wee: Så hva slags goder er det snakk om? :dribble:

Lenke til kommentar

Har ikke bestemt størrelsen ennå, men blir nok 1-roms på ikke alt for mange kvadrat!

Høres greit nok ut det, ikke mye arbeid å vaske en sånn leilighet. Altså, deal. :wee: Så hva slags goder er det snakk om? :dribble:

Tja, billige datamaskiner (4-6k for en splitter ny HP Elitebook), og annet stæsj.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...