Petter Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Vel Sjur, nå skal jeg komme med noen visdomsord: Du ber om det selv, slutt å syt. Jeg syter ikke. Jeg klager. To vidt forskjellige ting. Sjur gjør ikke annet en å syte så. Bich! Klart jeg gjør. Jeg unngår forumet også. Henger på Something Awful i stedet. Mye bedre enn dette wannabe-4chan-stedet som jeg absolutt ikke elsker lenger fordi det har knust hjertet mitt og det henger for mange fjortiser her. (Mikkel, jeg ser på deg. ) Er vel heller at folk er litt lei av at alle dine innlegg KUN går på hvor "jævelig" du har det og syt og mas. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Og null insj på å gjøre noe med det. 3 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Og null insj på å gjøre noe med det. Indeed. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Drar i kantina? Mener du drar'n i kantina, så er ikke det lov. Det er jeg ganske sikker på! Jeg lo. edit: Er du ikke glad i oss lenger, Sjur? Blir litt lei. Vel Sjur, nå skal jeg komme med noen visdomsord: Du ber om det selv, slutt å syt. Jeg syter ikke. Jeg klager. To vidt forskjellige ting. Sjur gjør ikke annet en å syte så. Bich! Klart jeg gjør. Jeg unngår forumet også. Henger på Something Awful i stedet. Mye bedre enn dette wannabe-4chan-stedet som jeg absolutt ikke elsker lenger fordi det har knust hjertet mitt og det henger for mange fjortiser her. (Mikkel, jeg ser på deg. ) Er vel heller at folk er litt lei av at alle dine innlegg KUN går på hvor "jævelig" du har det og syt og mas. Det gjør de ikke. Bare noen og nitti prosent. Ikke lyv på meg ting! Og null insj på å gjøre noe med det. Jeg har initiativ til å gjøre noe med det, bare ikke nå. Utsett alltid det du kan gjøre i dag til neste år vet du, Slimda. Men er det sånn dere vil ha det, kan jeg slutte å henge her jeg. Skal ikke være det vanskeligste å kutte ut. Alternativt kan jeg fortsette å henge her, bare slenge dere alle på ignorer-lista. Leftfield er sikkert ensom der, siden LarsP og Glint tydeligvis ikke er der lenger. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Du skjønner ihvertfall hva jeg mener, så et "protip" hva med å heller bli med å "diskutere" noe som folk faktisk bryr seg om til en viss grad. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Sjur, om du virkelig vil ha et monolog-forum har du jo en blogg... 3 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Sjur, om du virkelig vil ha et monolog-forum har du jo en blogg... Veldig godt sagt! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Utsett alltid det du kan gjøre i dag til neste år vet du, Slimda. Jeg sliter faktisk fælt med utsettelser av ting, til den grad at det faktisk går utover arbeidet mitt. Så jeg prøver å utsette ting mindre, ellers ender det opp veldig dårlig for jobben min. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Da reinstallerte jeg pcen for andre gang i dag. Nå funker endelig alle tegnene og æøå. Endret 24. september 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Kea Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 *Vil ikke at Sjur skal forlate forumet* Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Skal reinstallere PCen min jeg også en dag. Skal bare få bestilt en slik derre SSD først. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Smurf: Du får ikke forlate oss Lenke til kommentar
Balli Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Skal reinstallere PCen min jeg også en dag. Skal bare få bestilt en slik derre SSD først. crucial c300 128gb anbefales ! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Får se, får nok tak i noe som er langt billigere enn dere får tak i. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Får se, får nok tak i noe som er langt billigere enn dere får tak i. Hva tenker du på da ? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Har tilgang til de beste merkene til en gunstig pris gjennom jobben selvsagt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Ka skjer? Jeg har hjemmekontor. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Har tilgang til de beste merkene til en gunstig pris gjennom jobben selvsagt. Heldiggris Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Mulig, mulig, men slik er det når man jobber innen IT-bransjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Du skjønner ihvertfall hva jeg mener, så et "protip" hva med å heller bli med å "diskutere" noe som folk faktisk bryr seg om til en viss grad. Men dere diskuterer jo ingen interessante emner noen sinne lenger. Kafeen har gått nedenom og hjem. Det er alt for mye om irriterende memes, tiss og bæsj, pisking av moderatorer og andre uinteressante ting. Jeg savner SO#. Jeg savner slaskepusen og en hellig treenighet av Idaer. Jeg savner tiden før det unevnelige (som jeg vet er min egen skyld og ingen mengder med anger kan få det til å bli slik det var igjen). Jeg lever fortsatt med en drøm om at fortiden skal komme tilbake og at alt skal bli bra igjen. Sjur, om du virkelig vil ha et monolog-forum har du jo en blogg... Jeg har flere, og planlegger enda en. Og jeg vil ikke ha et monolog-forum, jeg vil bare ha et sted hvor jeg kan slappe av uten å bli hakka på for meningene og valgene mine. Et sted hvor folk ignorerer klagene mine og bare jatter med. Utsett alltid det du kan gjøre i dag til neste år vet du, Slimda. Jeg sliter faktisk fælt med utsettelser av ting, til den grad at det faktisk går utover arbeidet mitt. Så jeg prøver å utsette ting mindre, ellers ender det opp veldig dårlig for jobben min. Huh. Jeg har slitt med utsettelser i alle år, og klarer ikke å se for meg livet mitt uten dager hvor jeg kommer for sent til hva enn det skal være eller hvor jeg utsetter noe til siste liten / det er for sent. Jeg er kongen av skippertak og forsentkomminger. Det være seg til skole, jobb, fest eller bussen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg