Petter Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Trenger å låne en penn. Skal spørre ei som sitter litt lenger bort. "Martine?" Ingen respons. Faen, hun het noe annet hun ja. Gått i klasse med i 3 år. Skylder på bip-testen jeg Flink du er Aleks! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Trenger å låne en penn. Skal spørre ei som sitter litt lenger bort. "Martine?" Ingen respons. Faen, hun het noe annet hun ja. Gått i klasse med i 3 år. Skylder på bip-testen jeg Det der er fryktelig pinlig. Kjenner til problemet, da jeg har store problemer med å huske navn på folk. Yeah, spesielt når man liksom skal ha kjent de i 3 år. Trenger å låne en penn. Skal spørre ei som sitter litt lenger bort. "Martine?" Ingen respons. Faen, hun het noe annet hun ja. Gått i klasse med i 3 år. Skylder på bip-testen jeg Flink du er Aleks! *Mottar et klapp på hodet* Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg er ekstremt dårlig på navn selv. Gjør som meg: Jente du ikke husker navnet på? Kall hun for Karoline. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg er ekstremt dårlig på navn selv. Gjør som meg: Jente du ikke husker navnet på? Kall hun for Karoline. Eller "YO WOMAN" med dyp negerstemme. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Gah! Stress! Jeg skal til psykologen klokka ett og på fest i Trondhjem (2 timer unna) klokka fem. Jeg burde teknisk sett vært innom Orkanger (1 time med buss fra Trondhjem) med bagasjen min også, siden jeg skal tilbringe helga der og ikke bare dra hjem i morra tidlig. Ikke har jeg sjåfør hjem fra byen, taxi er uaktuelt (koster 1200 spenn) og ikke har jeg noen sofa å sove på. Fantastisk! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg er ekstremt dårlig på navn selv. Gjør som meg: Jente du ikke husker navnet på? Kall hun for Karoline. Eller "YO WOMAN" med dyp negerstemme. Fungerer også < Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Vel Sjur, nå skal jeg komme med noen visdomsord: Du ber om det selv, slutt å syt. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Sjur gjør ikke annet en å syte så. 3 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Can we pretend that airplanes in the night sky are shooting stars? NO! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Nå drar jeg snart til Kristiansand, peeeeps! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Nå drar jeg snart i kantina peeeeeeps Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Vel Sjur, nå skal jeg komme med noen visdomsord: Du ber om det selv, slutt å syt. Jeg syter ikke. Jeg klager. To vidt forskjellige ting. Sjur gjør ikke annet en å syte så. Bich! Klart jeg gjør. Jeg unngår forumet også. Henger på Something Awful i stedet. Mye bedre enn dette wannabe-4chan-stedet som jeg absolutt ikke elsker lenger fordi det har knust hjertet mitt og det henger for mange fjortiser her. (Mikkel, jeg ser på deg. ) Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Drar i kantina? Mener du drar'n i kantina, så er ikke det lov. Det er jeg ganske sikker på! 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Vel Sjur, nå skal jeg komme med noen visdomsord: Du ber om det selv, slutt å syt. Jeg syter ikke. Jeg klager. To vidt forskjellige ting. Sjur gjør ikke annet en å syte så. Bich! Klart jeg gjør. Jeg unngår forumet også. Henger på Something Awful i stedet. Mye bedre enn dette wannabe-4chan-stedet som jeg absolutt ikke elsker lenger fordi det har knust hjertet mitt og det henger for mange fjortiser her. (Mikkel, jeg ser på deg. ) Whaaaaat . Spionerer du også? Drar i kantina? Mener du drar'n i kantina, så er ikke det lov. Det er jeg ganske sikker på! Jeg skal dra kantinedama nei hæ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Klart jeg gjør. Må jo ha oversikt over hva du gjør den siste tiden på Gubb. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Mye bedre enn dette wannabe-4chan-stedet som jeg absolutt ikke elsker lenger fordi det har knust hjertet mitt og det henger for mange fjortiser her. Wait waaaaaaaaaat? "Wannabe-4chan"? Diskusjon.no? Er vel heller du som prøver deg på å gjøre det om til 4chan Vet ikke helt om du har sett på den siden engang, fordi 4chan vs hw.no er som himmel og jord. Igjen, du er ikke akkuratt moden du selv heller. Og hjertet ditt knuser du fint selv. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Drar i kantina? Mener du drar'n i kantina, så er ikke det lov. Det er jeg ganske sikker på! Jeg lo. edit: Er du ikke glad i oss lenger, Sjur? Endret 24. september 2010 av Pokey Lenke til kommentar
Balli Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Endret 24. september 2010 av Balli 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg