Mr. A Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg fant det, var iSketch jeg lette etter. Er på Animal Easy hvis noen flere vil spille Mestpartene av ordene er avansert engelske ord som jeg ikke vet hva betyr, og nå er det år siden jeg har spillet. http://www.isketch.net/isketch.shtml Hva heter du der ? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg fant det, var iSketch jeg lette etter. Er på Animal Easy hvis noen flere vil spille Mestpartene av ordene er avansert engelske ord som jeg ikke vet hva betyr, og nå er det år siden jeg har spillet. http://www.isketch.net/isketch.shtml Hva heter du der ? Hornygurrlcam95 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hvorfor bruker tørketromler så lang tid på å tørke klær? Jeg trenger klutene mine nå, slik at jeg kan tørke opp oppvasken! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg trenger klutene mine nå, slik at jeg kan tørke opp oppvasken! Hvorfor kaste bort tid på å tørke de? De blir jo våte med en gang uansett. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg pleier bare å skylle tallerkener og kopper i vann og sette det på benken til å tørke av seg selv. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Har oppvaskmaskin jeg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg er glad jeg ikke har oppvaskmaskin. Da ville jeg fått ei veldig heavy strømregning. Dessuten er ikke vannet i oppvaskmaskina like varmt som det jeg bruker når jeg vasker opp. Ikke rart jeg bruker opp alt varmtvannet hver gang jeg tar oppvasken. Ha-ha! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Satte på tredje filmen i dag. Brødskiver, litt brus, cashewnøtter og potetgull utover natta. Dette kan bli bra Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Godt noen har det fett! Hvilke filmer har du sett, og hvilken skal du se? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Sett Taxi Driver og Minority Report, og satte på Troy nå. Pløyer meg igjennom filmer som jeg burde ha sett for lenge siden Hva driver dere med om natta? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Pløyer meg igjennom filmer som jeg burde ha sett for lenge siden Fortell meg om "7. inseglet" er verd hypen i løpet av natta da. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Pløyer meg igjennom filmer som jeg burde ha sett for lenge siden Fortell meg om "7. inseglet" er verd hypen i løpet av natta da. Ikke i natt, har den ikke. Uansett skal det _mye_ til for at jeg skal se en film fra før sekstitallet, selv med Max Von Sydow på rollelisten Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Hva driver dere med om natta? SC2. Jeg suger fortsatt like hardt. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Ida: Slutte å suge, da? ;D Hmm, slo meg nettopp at jeg er 1/200 millionær. bish be rich Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Nei, prøve å legge seg tror jeg. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Ida: Slutte å suge, da? ;D Hmm, slo meg nettopp at jeg er 1/200 millionær. bish be rich Bare 199/200 igjen Nei, prøve å legge seg tror jeg. God natt Endret 24. september 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg er på jobb. Og om 4 timer er det hæljj. Og jeg pre-ordret Civilization 5 som aktiveres i dag. Pluss Halo: Reach når jeg blir lei. Og Resident Evil 4. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 God morgen. Man våkne nu på de rareste tidspunkt. Hva skal man finne på så tidlig på mårrans kvisten? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 God morgen. Man våkne nu på de rareste tidspunkt. Hva skal man finne på så tidlig på mårrans kvisten? Bable mannskit med forumfolket ? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Ja det er vel ikke så mye annet å finne på så tidlig. Nesten klart å snu døgnet rett nu da Får prøve å la være å ta power nap på ettermiddagen i dag så er jeg nok i rute. Hva gjør du\dere da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg