Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Sto å venta på heisen, så kommer det en utlending ut som bare sto å så på meg med skrekkslagne øya :) Fikk beskjed: Do må låse fast. Jeg bare hæææ? Do må låse fast honden din. Er ingen båndtvang inne sa jeg tilbake. Så lenge bikkja sitter helt rolig rett atme meg så kan jeg ikke skjønne at de skal være så hysteriske.

Var litt hest kuk skal jeg innrømme :evil:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor vanskelig er det å lage en nettbutikk som skal ha VISA/MasterCard/ BankID og Paypal + gjerne integreres i prisguiden og Kelkoo osv.?

Er det gjennomførbart med osCommerce eller Zen-Cart for en uten noe større erfaring med programmering eller burde man få tak i noen som kan dette? :ermm:

Det er fullt mulig.

Visa delen koster 5000 tror jeg det var i oppstart, og et par hundre i mnd. Prisguiden og kelkoo koster òg penger. Paypal er gratis.

Burde være lett å integrere.

Netaxept/Nets:

http://www.betalingsterminal.no/Netthandel-forside/Produkter/Liten-nettbutikk/Netaxept-Start/#Functions

In other news: lyst på øl.

Jeg har dødelig lyst på 12 :wallbash:

Jeg og. Samt andre morsomheter. Prøver å finne noen venner som vil være med ut, men ser faktisk litt dårlig ut :(

Lenke til kommentar

Er det bare hos meg Facebook er nede?

Facebook krasjet da jeg prøvde å laste opp bildene diskutant og L4r5 tok av meg. Jeg tror de var for awesome.

haha :p

Apropos denne diskutant.. hvor gammel er brukeren? Pleier å ha en sånn viss oversikt, men hun har ramlet helt utenfor.

and you care because?

Lenke til kommentar

Facebook krasjet da jeg prøvde å laste opp bildene diskutant og L4r5 tok av meg. Jeg tror de var for awesome.

Apropos denne diskutant.. hvor gammel er brukeren? Pleier å ha en sånn viss oversikt, men hun har ramlet helt utenfor.

Hun?

girls4.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hun?

http://img685.imageshack.us/img685/3296/girls4.jpg /img]

takker, Runar! du har lært!

iallfall en som støtter meg her inne :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...