Mr. A Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 done da, Runar, var du fri! håper du møter til rett tid neste gang! edit: bevis: Bra, nå håper jeg at han har lært til neste gang. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Pølsesugere og møkkafolk hele gjengen! Hvordan står det til rundt om i Norden idet vi går inn i de sene timer? Bra, nå håper jeg at han har lært til neste gang. Neinei... Det gjelder bare ved dødsstraff, det Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Hvordan står det til rundt om i Norden idet vi går inn i de sene timer? Runar har lært, jeg har kost meg, l4r5 har lånt bort pisk, og alle er glade utenom Runar.. edit: kan være Runar likte det, isåfall er han også glad.. så ut som han likte det den siste gangen iallfall.. Endret 23. september 2010 av diskutant Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hvordan står det til rundt om i Norden idet vi går inn i de sene timer? Migrene siden i går. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Every holiday, my dick in a box! 1 Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Everything went out of controll... The music was way too powerfuuuul! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hvordan står det til rundt om i Norden idet vi går inn i de sene timer? Migrene siden i går. støl i den sjeldne brukte muskelen mener du ? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 edit: kan være Runar likte det, isåfall er han også glad.. så ut som han likte det den siste gangen iallfall.. Jeg kunne ikke hatt det bedre akkurat nå. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Hvor vanskelig er det å lage en nettbutikk som skal ha VISA/MasterCard/ BankID og Paypal + gjerne integreres i prisguiden og Kelkoo osv.? Er det gjennomførbart med osCommerce eller Zen-Cart for en uten noe større erfaring med programmering eller burde man få tak i noen som kan dette? Endret 23. september 2010 av multisync Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Tja, jeg kjenner han som har denne butikken http://multima.no/ Den er laget med en sånn ferdigpakke der ingen trenger å kunne programmering. Bare vite hvordan man legger inn nye bilder og endrer tekst og priser. Eller, de hadde en kar som tok seg av ting som å få bilder i riktig størrelse og legge til litt funksjonalitet han ville ha. Det er en fysisk butikk i oslo. Endret 23. september 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Til helvete med NRK Midtnytt! >< Til helvete med hele NRK! Øy! NRK er den eneste TV-kanalen som sender programmer av kvalitet. Bare det at Midtnytt klippa meg bort fra reportasjen. -_- Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Er det bare hos meg Facebook er nede? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) @ Bytex Joda, men det var noe gratisløsning eller betalte han for det... For ferdige løsninger jeg kan betale for har jeg funnet, men har ikke lyst til å betale ca. 4000 for å starte den opp, for så ca. 2000kr i mnd for å drive den. Endret 23. september 2010 av multisync Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Face er ikke nede hos meg, bare sykt tregt! Så det er nok en feil internt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Veit ikke hva han betalte, men den er selvdrivende hvertfall. Han trengte bare å lære seg og de ansatte hvordan han legger inn tekst og bilder og endrer priser og legger inn rabatter og slikt. Veit ikke hva slags pakke han kjøpte, men det hadde support fra en kar som endra noen ting han ikke ville ha. Var sånn at jeg pekte på et eller annet som ikke passet i ramma si, så sa han "support-karen jobber med det, er ferdig til i morgen". Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Er det bare hos meg Facebook er nede? Facebook krasjet da jeg prøvde å laste opp bildene diskutant og L4r5 tok av meg. Jeg tror de var for awesome. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Er det bare hos meg Facebook er nede? kommer å går her nå :/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg skider i facebook. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hvor vanskelig er det å lage en nettbutikk som skal ha VISA/MasterCard/ BankID og Paypal + gjerne integreres i prisguiden og Kelkoo osv.? Er det gjennomførbart med osCommerce eller Zen-Cart for en uten noe større erfaring med programmering eller burde man få tak i noen som kan dette? Det er fullt mulig. Visa delen koster 5000 tror jeg det var i oppstart, og et par hundre i mnd. Prisguiden og kelkoo koster òg penger. Paypal er gratis. Burde være lett å integrere. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Er det bare hos meg Facebook er nede? Facebook krasjet da jeg prøvde å laste opp bildene diskutant og L4r5 tok av meg. Jeg tror de var for awesome. Apropos denne diskutant.. hvor gammel er brukeren? Pleier å ha en sånn viss oversikt, men hun har ramlet helt utenfor. In other news: lyst på øl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg