dysfunctional Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Nei for en hissig tone unge mann. Har ikke du lært deg folkeskikk? Man skal alltid være høflig og snill mot de eldre. Sånn var det i hvert fall da jeg var 10-16 år. Tørte ikke være frekk mot de eldre gutta, og respekterte de generelt. Men nå (er ikke akkurat voksen enda) merker jeg at de som går på barneskolen/ungdomsskolen er mye frekkere generelt mot de eldre. Jeg hadde aldri tørt det da jeg var liten. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Du har mange år igjen før du blir voksen ja. Er for den del ikke voksen selv ennå. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Ikke så bra betalt da. Jeg får langt mer for å sitte på stumpen på kontoret og surfe på nettet. Når man ikke har noen utdannelse eller noe så er 170kr i timen og alt dekka meget bra betalt:P Spesielt siden jeg elsker å kjøre både bil og lastebil^^ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Du har mange år igjen før du blir voksen ja. Haha, ja. Tenkte at det kanskje var litt hyklersk. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Misunner på en måte dere som har en lidenskap for de "lettere" yrkene, ikke misforstå meg, anførselstegn fordi du fortsatt trenger kompetanse og viktige egenskaper, men dere er raskt i arbeid etter vgs, ikke noe studielån, ikke så mye studering. Selv er jeg ikke interesert i bil, snekkeri, elektronikk osv, så jeg må jobbe rævva av meg i 3år på vgs, deretter studere og jobbe enda hardere på høyskole før jeg faktisk får arbeid og lønn. Lucky basterds Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Personlig synes jeg det er deilig å "jobbe rævva av meg i 3år på vgs, deretter studere og jobbe enda hardere på høyskole/universitet". Kunne aldri tenke meg å starte å jobbe 100% rett etter vgs. Endret 23. september 2010 av Vowels 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Tror ikke jeg heller kunne det. Kan vel si det sikkert siden jeg er ferdig med VGS om ett år. Tror ikke jeg hadde vært klar for 100% arbeid som 18-åring. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) 10 minutter til pisk!! hvor er du, Runar? ikke si at du gjemmer deg for å slippe pisk? etter 16:00 blir det en ekstra spank per minutt! Endret 23. september 2010 av diskutant Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Personlig synes jeg det er deilig å "jobbe rævva av meg i 3år på vgs, deretter studere og jobbe enda hardere på høyskole/universitet". Kunne aldri tenke meg å starte å jobbe 100% rett etter vgs. Enig der. VGS holder ikke mål i arbeidsmarkedet for tiden. De fleste krever 3-5år bachelor/master i tillegg til 3-5år med erfaring Fucked up, i tell ya. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Misunner på en måte dere som har en lidenskap for de "lettere" yrkene, ikke misforstå meg, anførselstegn fordi du fortsatt trenger kompetanse og viktige egenskaper, men dere er raskt i arbeid etter vgs, ikke noe studielån, ikke så mye studering. Selv er jeg ikke interesert i bil, snekkeri, elektronikk osv, så jeg må jobbe rævva av meg i 3år på vgs, deretter studere og jobbe enda hardere på høyskole før jeg faktisk får arbeid og lønn. Lucky basterds hehe:) skjønner godt hva du mener. Men bakdelen med å ha en lidenskap for disse "lettere" yrkene, er at det er ikke en jobb man blir gammal i, fordi de ikke er noe bra helsemessig. Så neste år skal jeg begynne å studere, så jeg har noe å falle tilbake på når jeg blir eldre. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Personlig synes jeg det er deilig å "jobbe rævva av meg i 3år på vgs, deretter studere og jobbe enda hardere på høyskole/universitet". Kunne aldri tenke meg å starte å jobbe 100% rett etter vgs. Enig der. VGS holder ikke mål i arbeidsmarkedet for tiden. De fleste krever 3-5år bachelor/master i tillegg til 3-5år med erfaring Fucked up, i tell ya. Virker som det meste krever en master om få år. Synes egentlig det er bra, at folk har god peil på det fagområdet de jobber med er bare positivt. Og Sebbe, det er ikke bare slit å være student. Tvert imot, aldri hatt det så moro som da jeg gikk på blindern (skal starte der igjen etter sommeren ) Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Personlig synes jeg det er deilig å "jobbe rævva av meg i 3år på vgs, deretter studere og jobbe enda hardere på høyskole/universitet". Kunne aldri tenke meg å starte å jobbe 100% rett etter vgs. Enig der. VGS holder ikke mål i arbeidsmarkedet for tiden. De fleste krever 3-5år bachelor/master i tillegg til 3-5år med erfaring Fucked up, i tell ya. Virker som det meste krever en master om få år. Synes egentlig det er bra, at folk har god peil på det fagområdet de jobber med er bare positivt. Og Sebbe, det er ikke bare slit å være student. Tvert imot, aldri hatt det så moro som da jeg gikk på blindern (skal starte der igjen etter sommeren ) Det er uberslit når du ikke har krav på studielån og jobber ved siden av Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Tror ikke jeg skal si så mye, som jobber i IT uten utdanning... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Tror ikke jeg heller kunne det. Kan vel si det sikkert siden jeg er ferdig med VGS om ett år. Tror ikke jeg hadde vært klar for 100% arbeid som 18-åring. Intet problem for min del. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Lurer på om jeg skal bli samarbeidspartner for Idar Vollvik. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Kjør på, skaff deg en jobb og tjen penger, så du kan kjøpe alt du ønsker. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Yeah. Nå om han bare svarer meg ... Skulle snakke med ham etter forelesningen han gjorde, men han gikk så og si opp i røyk. ANTI-motiveringskurset var veldig bra da! Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Endeleg teke steget opp på mobilstigen, frå ein Samsung av gamalt kaliber til HTC Wildfire. Plutseleg kjenner eg meg gamal. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 ANTI-motiveringskurset var veldig bra da! For en stund tilbake var det heldagsmotivasjonskurs med Bush i Texas. Skulle gjerne vært der. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Gud fuckings bedre! Gøy å gå gjennom gamle arkiver. Jeg har så mye rart liggende. Utpressingsmateriale kan vi kalle det. Folk ville nok gitt mye for å få kommet hit og tømt et par av harddiskene mine for bilder og filmer av seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg