Datasmurf Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Idar Vollvik er sprudlende gal og leverte et fantastisk foredrag som gav meg tilbake troen på meg selv. Han overbeviste deg ikke om at Ludo var tingen altså? Ikke Ludo som telefonselskap, men andre avdelinger av Ludo kan være interessante. Kunne tenkt meg å hoppa inn i Ludo-rådet f.eks. Og jeg liker den ladestasjonen deres. En annen en som var svært interessant å høre på, var Christina Vlahova. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Idar Vollvik er sprudlende gal og leverte et fantastisk foredrag som gav meg tilbake troen på meg selv. Han overbeviste deg ikke om at Ludo var tingen altså? Ikke Ludo som telefonselskap, men andre avdelinger av Ludo kan være interessante. Kunne tenkt meg å hoppa inn i Ludo-rådet f.eks. Og jeg liker den ladestasjonen deres. En annen en som var svært interessant å høre på, var Christina Vlahova. En kamerat utvikler faktisk sidene til ludo, og jeg har hjulpet han littegranne av og til Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hei, forumet! Hva skjer? Du skal spankes. Du møtte ikke opp til rett tid. du, Runar, er du klar? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Det er ikke før om en time. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 nei, men han må vel være her, og gjøre seg klar.. hvordan går det med strengen din, har du den liggende i nærheten? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Sitter med den i handa. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) En kamerat utvikler faktisk sidene til ludo, og jeg har hjulpet han littegranne av og til *skryteskryteskryte* ..................... @L4r5: flott.. idéer om hvordan handlingen skal gjennomføres? Endret 23. september 2010 av diskutant Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Skal snart stikke til lunsh i byen. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hva syns folket om gårsdagens kamp(Når follo(ski) slo rosenborg) ? Var ikke å så kampen, men løp forbi på treninga, var et par sure trøndere der Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 @L4r5: flott.. idéer om hvordan handlingen skal gjennomføres? Egentlig så burde han finne noe og piske seg selv med og poste bilde av. Jeg foreslår TP-kabel. Hva syns folket om gårsdagens kamp(Når follo(ski) slo rosenborg) ? Var ikke å så kampen, men løp forbi på treninga, var et par sure trøndere der Den gang da, hver gang når. 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hva syns folket om gårsdagens kamp(Når follo(ski) slo rosenborg) ? Var ikke å så kampen, men løp forbi på treninga, var et par sure trøndere der Den gang da, hver gang når. Hold kjeft, jeg driter i stavinga når et tippeligalag taper for et drittlag. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg synes det er kjempegøy hver gang når Follo slår Rosenborg. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 om halvtime så kjører jeg opp mot narvik. skal levere en sveisebil der, jobbe litt der oppe og kjøre en stor lastebil/togkranbil ned igjen til oslo^^ digg jobb! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Høres ufattelig kjipt ut. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 *** Nei for en hissig tone unge mann. Har ikke du lært deg folkeskikk? Man skal alltid være høflig og snill mot de eldre. 2 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Høres ufattelig kjipt ut. Synes du det er kjedelig å kjøre? Det som gjør det ekstra digg er at jeg får 170 timen og alt jeg spiser, drikker og all overnatting dekka:P Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 For deg, ja. Men for han er det sikkert kjempekos. Høres bra ut, Nstin. Kos deg. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 For deg, ja. Men for han er det sikkert kjempekos. Høres bra ut, Nstin. Kos deg. Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 ATTENTION Da er det femogtjue minutter til pisk, jeg krever at Runar viser sitt ansikt, så vi får ta en liten samtale! :: Runar bes tre fram :: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Ikke så bra betalt da. Jeg får langt mer for å sitte på stumpen på kontoret og surfe på nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg