Runar Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Runar du er skyldig meg kake Hva slags kake vil du ha? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 http://www.abctv.no/ah Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Runar du er skyldig meg kake Hva slags kake vil du ha? morkake , skal være jævla sunt Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Runar du er skyldig meg kake Hva slags kake vil du ha? morkake , skal være jævla sunt No can do. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Ah ... Jeg digger å komme på slike offentlige ting, og så finne ut at det er usikra, trådløse nettverk tilgjengelige. <3 Morgon folket! Nå begynner jeg å tusle til byen for å sitte å vente på bussen så jeg kommer meg på skolen Skipp skolen. Kom heller på Innovasjonsdagen 2010 på Dampsaga Kulturhus! Meh, har jo nettopp kommet jooo Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hehe, nettopp kommhhehhethet jahhh... Neida. Her sitter man på jobb og lengter etter helga. Jobben min går ut på å være på forum. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hehe, nettopp kommhhehhethet jahhh... Neida. Her sitter man på jobb og lengter etter helga. Jobben min går ut på å være på forum. hahah, ja kan vel ikke krangle om den Sitter ute på en benk og fryser Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Der forsvant Ps2en, noen spill og alle filmene mine. 150 kr fikk man får alt Jeg hadde gitt deg mer enn det.. I klassen min, er det førstemann til dusjen, for vi vil ha lang midttime og det er bare 3 av 6 dusjer som funker.. Kun en som dusjer i bokser, og det fordi "mammaen hans sa han skal gjøre det" Han er muslim. Mammaen sa også at han ikke skal spise kjøtt. På fredag var han og jeg og spiste kebab. Det er ikke første gang. (Knut, SMS MEG IDAG, kommer til å bli en lang dag) Finner hun ikke ut at han spiser kebab finner hun hvertfall ikke ut om han dusjer naken eller ikke. Er vel heller det at han er omskjært han ikke er så stolt av, men det er ikke noe galt i det Runar du er skyldig meg kake Runar er skyldig meg mye rart han Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Skjer forumfreaks ? Første matteprøve = 3! Jeg er fornøyd Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Skjer forumfreaks ? Første matteprøve = 3! Jeg er fornøyd Innså nettopp at jeg dro på skolen idag, for å vite at det eneste jeg skal ha er leksetime Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Skjer forumfreaks ? Første matteprøve = 3! Jeg er fornøyd Innså nettopp at jeg dro på skolen idag, for å vite at det eneste jeg skal ha er leksetime FYL Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 FYL? Du mener vel FLY? Nei jeg kan ikke fly.. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Var det så fryktelig vanskelig å skrive? Skjønner meg ikke på folk som absolutt skal bruke dumme forkortelser Anywaaays Har i oppgave å skrive et formelt brev til en random bedrift.. Hva skal jeg skrive om, og hvem skal jeg skrive til? Endret 23. september 2010 av Nurk Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Skriv til den derre erotikkbutikken nedi byen. Faen het de igjen ... SJUR! Du vet sikkert navnet på de! SPØTT IT UT! Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Madam Mim(s?) Men trenger et tema da .. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 God morgen mine felles forumnerder! Hvordan står det så til i denne verdens avkrok? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Madam Mim(s?) Men trenger et tema da .. Vel... Finn på noe grisete da vel Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 God morgen? Jeg er ferdig på jobb og hjemme igjen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 God morgen mine felles forumnerder! Hvordan står det så til i denne verdens avkrok? Vel, jeg er sulten (merk SOPINJ! på trøndersk) og venter på mat. Og ellers nyter denne nest siste dagen på Steinkjer VGS som IKT arbeider. Speil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg