Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah ... Jeg digger å komme på slike offentlige ting, og så finne ut at det er usikra, trådløse nettverk tilgjengelige. <3

Morgon folket! Nå begynner jeg å tusle til byen for å sitte å vente på bussen så jeg kommer meg på skolen :ph34r:

Skipp skolen.

Kom heller på Innovasjonsdagen 2010 på Dampsaga Kulturhus! :D

Meh, har jo nettopp kommet jooo

Lenke til kommentar

Der forsvant Ps2en, noen spill og alle filmene mine. 150 kr fikk man får alt :ohmy:

Jeg hadde gitt deg mer enn det..

I klassen min, er det førstemann til dusjen, for vi vil ha lang midttime og det er bare 3 av 6 dusjer som funker.. Kun en som dusjer i bokser, og det fordi "mammaen hans sa han skal gjøre det"

Han er muslim. Mammaen sa også at han ikke skal spise kjøtt. På fredag var han og jeg og spiste kebab. Det er ikke første gang. (Knut, SMS MEG IDAG, kommer til å bli en lang dag)

Finner hun ikke ut at han spiser kebab finner hun hvertfall ikke ut om han dusjer naken eller ikke. Er vel heller det at han er omskjært han ikke er så stolt av, men det er ikke noe galt i det :p

Runar du er skyldig meg kake

Runar er skyldig meg mye rart han ;)

Lenke til kommentar

Var det så fryktelig vanskelig å skrive? Skjønner meg ikke på folk som absolutt skal bruke dumme forkortelser :thumbdown:

Anywaaays

Har i oppgave å skrive et formelt brev til en random bedrift.. Hva skal jeg skrive om, og hvem skal jeg skrive til?

Endret av Nurk
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...