TheKims Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Har du våket over i dag? Jeg hadde ikke viljestyrke til det Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Nei. Planen var at jeg skulle gjøre det, men sov fra 14:30 til 17:30 elns. Det var ikke meningen da, bare skjedde. Burde ikke ligget på en sofa. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Haha, alltid gøy å våkne med prosjektoren på, et grusomt varmt rom, og fem timer mindre levetid på pæra Hva slags trip-hop hører du på? Eneste jeg egentlig har vært borte i (bevisst trip-hop) er Emancipator, som er fantastisk <3 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Haha, alltid gøy å våkne med prosjektoren på, et grusomt varmt rom, og fem timer mindre levetid på pæra Hva slags trip-hop hører du på? Eneste jeg egentlig har vært borte i (bevisst trip-hop) er Emancipator, som er fantastisk <3 Du drepte tråden, you bastard (south park) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Japp, gjorde visst det. Fikk tid til å rydde opp i den gamle torrent_seed-mounten, så frigjør vel rundt en TB med data Hva driver dere med, kjære natteranglere? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Drikker kaffe å prøver meg på en liten ommøblring her hjemme. Ikke så mye valg muligheter på 28kvm Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Du har da ihvertfall et eget sted å bo, Kim. Selv pimper jeg i meg granateplesaft og hører på Röyksopp. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Mamma skulle vise oss hvordan man klemmer saft ut av granateple, midt i stua. Det ble rød saft over hele stueveggen, det. Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Japp, gjorde visst det. Fikk tid til å rydde opp i den gamle torrent_seed-mounten, så frigjør vel rundt en TB med data Hva driver dere med, kjære natteranglere? Soser rundt på nettet etter inspirasjon. Kjøpt meg ny bil, lurer på om jeg skal gå for more is less eller et prosjekt som kan bli svært så vakkert... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hvilken bil har du kjøpt? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Noen andre som ikke kommer in på www.audiovisuelt.no ? Stryk det, var nok bare en midlertidig serverfeil Endret 23. september 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hvilken bil har du kjøpt? Audi A4 sedan, 2009 modell. Heller vel kanskje mer mot å kjøre more is less-stilen. Bilen er fantomsort perlemor så den ser egentlig bra nok ut som den er. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Sleng nå ut noen bilder av vraket Jeg sitter å mimrer tilbake med gode gamle spill Sjekk grafikken, kjører alt på max uten lagg Edit: To much smileys :) Endret 23. september 2010 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Still to much smileys. Hvordan spill er det der. Synes jeg husker dem fra et sted. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Colin Mcrae 2 og Motocross madness 2. Synd de ikke lager ordentlige rally spill i dag. Dirt er jo blitt Arcade Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Sleng nå ut noen bilder av vraket Jeg sitter å mimrer tilbake med gode gamle spill Sjekk grafikken, kjører alt på max uten lagg Edit: To much smileys :) Haha kongespill husker jeg... Bilder ja, det skulle jeg gjerne ha gjort men desverre så er de eneste bildene jeg har av bilen i salgsannonsen på finn som igjen er nede for vedlikehold. Legger ved en link til et illustrasjonsbilde av bilen da: Link Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Drit fin bil. Lurte på om jeg å skulle gå til annskafelse av en bil. Blir enten en gammel Pick up eller Varebil på meg da. Bare jeg kommer meg fra A til B så er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Haha, alltid gøy å våkne med prosjektoren på, et grusomt varmt rom, og fem timer mindre levetid på pæra Hva slags trip-hop hører du på? Eneste jeg egentlig har vært borte i (bevisst trip-hop) er Emancipator, som er fantastisk <3 Nå er jeg ikke helt sikker på om det jeg hører på faktisk ER trip-hop, men jeg har bare gått ut fra det. Har gått i Sneaker Pimps, Portishead, Alpha, Kraftwelt, Lamb, diverse Björk, Massive Attack, Moloko og Morcheeba. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Så den ene feilen med en gang, men gadd ikke rette den, og den andre er vel ord delings feil? /facepalm @ Zoro Sama Og det var absolutt ikke med vilje Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Skjer med at kids ikke dusjer / dusjer nakne etter gym / svømming da? Enten springer de gjennom dusjen halvveis påkledd, eller de dusjer med undertøy. Det virker helt søkt på meg. :S 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg