Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, alltid gøy å våkne med prosjektoren på, et grusomt varmt rom, og fem timer mindre levetid på pæra :p

Hva slags trip-hop hører du på? Eneste jeg egentlig har vært borte i (bevisst trip-hop) er Emancipator, som er fantastisk <3

Du drepte tråden, you bastard (south park)

Lenke til kommentar

Japp, gjorde visst det. Fikk tid til å rydde opp i den gamle torrent_seed-mounten, så frigjør vel rundt en TB med data :wee:

Hva driver dere med, kjære natteranglere?

Soser rundt på nettet etter inspirasjon. Kjøpt meg ny bil, lurer på om jeg skal gå for more is less eller et prosjekt som kan bli svært så vakkert...

Lenke til kommentar

Sleng nå ut noen bilder av vraket :)

Jeg sitter å mimrer tilbake med gode gamle spill :love:

Sjekk grafikken, kjører alt på max uten lagg :p

post-88331-1285211035,9132_thumb.jpg

post-88331-1285211063,4224_thumb.jpg

Edit: To much smileys :) :)

Haha kongespill husker jeg...

Bilder ja, det skulle jeg gjerne ha gjort men desverre så er de eneste bildene jeg har av bilen i salgsannonsen på finn som igjen er nede for vedlikehold.

Legger ved en link til et illustrasjonsbilde av bilen da: Link

Lenke til kommentar

Haha, alltid gøy å våkne med prosjektoren på, et grusomt varmt rom, og fem timer mindre levetid på pæra :p

Hva slags trip-hop hører du på? Eneste jeg egentlig har vært borte i (bevisst trip-hop) er Emancipator, som er fantastisk <3

Nå er jeg ikke helt sikker på om det jeg hører på faktisk ER trip-hop, men jeg har bare gått ut fra det.

Har gått i Sneaker Pimps, Portishead, Alpha, Kraftwelt, Lamb, diverse Björk, Massive Attack, Moloko og Morcheeba.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...