Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jeg liker ikke penger. Det er like kjedelig som gavekort og myke gaver. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 På tide å skrive ønskeliste til bursdag og jul. ^^ Ikke bare jeg som skriver ønskeliste til jul. Bra! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hei, forumet! Hva skjer? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Tirsdag blir en bra dag Da får man omsider god råd igjen. Tenkte å enten leie en bil å ta turen over til sverige, eller ta en tur med danskebåten Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 På tide å skrive ønskeliste til bursdag og jul. ^^ Ikke bare jeg som skriver ønskeliste til jul. Bra! Man må da det! Eneste som irriterer meg i år, er at jeg ikke får gått i skogen med grøt til nissen. -_- Hei, forumet! Hva skjer? Sitter og ser på gamle videoklipp. Som f.eks. "better_than_yatta.mpeg", "Bill Clinton plays his video game in the oval office.mpeg", "Bush n Blair - Gay Bar.avi", "dddorks.wmv" og andre herligheter fra Rathergood og Squizzle. Prøve å sove snart tenker jeg. Skal komme meg på Innovasjonsdagen 2010 i morra. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 På tide å skrive ønskeliste til bursdag og jul. ^^ Ikke bare jeg som skriver ønskeliste til jul. Bra! Man må da det! Selvfølgelig må man det, til både bursdag og jul. I en alder av 22 år.. Sommerens burdsagsønskeliste, f.eks: http://wishlist.tard.no/jonas/ Hei, forumet! Hva skjer? Databasestrukturering, Röyksopps nye album, som er skamfett, og.. veit ikke? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Ikke sant Senior er fett? Skal sette opp ønskelista mi slik som du har gjort etter hvert. Det jeg har nå, er bare noe jeg rabla ned i Notepad i sted. Also, jeg fant gamle filmer fra førsteåret mitt her på HiNT. ^^ Edit: Endret 22. september 2010 av Datasmurf Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Høres ut som om dere koser dere! Det gjør jeg også, med min helt nye 15" MacBook Pro! 2 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 specs på den nye McBoka ? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 I tillegg kommer refleksbehandlet høyoppløsningsskjerm (hi-res antiglare), som gir meg en oppløsning på 1680x1050. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jeg skal ikke lage kvalm og heller bare ignorere det hele. Så skal jeg sette på et par gamle Portishead-plater og forsvinne inn i drømmeland (for håpentligvis). Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jeg må legge meg, men må dusje først, men hvis jeg skal dusje må jeg tørke håret ettepå.. det er så gidd å dusje før en skal legge seg Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jeg skal ikke lage kvalm og heller bare ignorere det hele. Jeg håper mine barnebarn får oppleve en verden hvor mac- og pcbrukere kan leve sammen i fred og harmoni. (Hvis det var meg og mitt kjøp du siktet til.) Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hei, forumet! Hva skjer? Du skal spankes. Du møtte ikke opp til rett tid. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jeg må legge meg, men må dusje først, men hvis jeg skal dusje må jeg tørke håret ettepå.. det er så gidd å dusje før en skal legge seg Keg vet. Er så evig pes. :| Derfor var det digg å klippe seg helt kort, slik at jeg ikke trenger å bruke mer enn 5-6 minutter i dusjen, hårvask inkludert. Jeg skal ikke lage kvalm og heller bare ignorere det hele. Jeg håper mine barnebarn får oppleve en verden hvor mac- og pcbrukere kan leve sammen i fred og harmoni. (Hvis det var meg og mitt kjøp du siktet til.) Det var så. Selv håper jeg mine barnebarn får oppleve en verden hvor Apple enten har gått til grunne eller skiftet navn og logo til hva som helst annet enn Apple. Og betalt de gjenværende medlemmene av The Beatles, samt barn og barnebarn og what not av alle som hadde noe med Apple Records å gjøre, en klekkelig sum for misbruk og tyveri av navn. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Og betalt de gjenværende medlemmene av The Beatles, samt barn og barnebarn og what not av alle som hadde noe med Apple Records å gjøre, en klekkelig sum for misbruk og tyveri av navn. Hahaha, du er meg en fin skøyer, du. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Nei, nå er dere kjedelige. God natt og sov godt! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Og betalt de gjenværende medlemmene av The Beatles, samt barn og barnebarn og what not av alle som hadde noe med Apple Records å gjøre, en klekkelig sum for misbruk og tyveri av navn. Hahaha, du er meg en fin skøyer, du. Skøyer? Kanskje ellers, men ikke angående dette. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Colin Mcrae 2.0 på pc`n Beste Rally spillet som noen gang har kommet ut. Grafikken er ikke så voldsomt imponerende, but who the fuck cares, gøy er det Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Trip-hop på øra og spamming av Torneroses Facebook-profil. Perfekt. Nå sovner jeg snart. Noe som er enda bedre. Håper bare jeg husker å skru av prosjektoren før det skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg