Coa Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Fikk 5 måneders alkoholnekt av legen min. Må muligens øke det til 7. Tjohei. Du sparer mye penger hvertfall, og nå som du har fått lappen kan du jo bare kjøre pirat pga drikkeforbudet. Sant nok, men fortsatt kjedelig å ikke kunne drikke på over et halvt år. Det inkluderer alt fra på byen, på fest og nyttårsaften. Er jeg riktig uheldig kan det hende jeg må være avholds gjennom russetiden. Da driter jeg langt i hele russefeiringa. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 ... Total skivebom når det gjelder sjangeren. Uggen gramatikk. Meget kort. Regel 1 &2. Essay krever enormt mye. Om du virkelig vil driste deg til å skrive essay om konseptet forum, så skriv tvert imot du mener selv - argumenter som om du var en sint gammel mann som er oppgitt over grusomhetene som anonym posting på nett medfører. Kom fram til en konklusjon om at det ikke er så ille som det høres ut som ved første øyenkast. Men helt seriøst, det krever minst et par år på vgs for å bli god på essayskriving. Man må bomme litt på sjanger før man kommer noen vei. 1 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Da bør du seriøst anskaffe deg et speilreflekskamera. Du kommer til å bli sjokkert over hvor bra det fungerer. Let me stop you for two secounds. Før anskaffelse av speilrefleks bør man seriøst vurdere hva man skal ta bilde av. Im just saying. Ta bilde av seg selv i speilet på badet i merkelige vinkler med trutmunn og kløfta frem. F.eks. Jeg har bestilt et Nikon D700 for nettopp det. Kjempegode ISO-egenskaper og fullformat for å få med alt på bildet. Endret 22. september 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Woo! De Dødes Tjern er så bra! En av de beste norske filmene noen sinne! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Er jeg riktig uheldig kan det hende jeg må være avholds gjennom russetiden. Da driter jeg langt i hele russefeiringa. Det ville jeg gjort, og satsa på å tjene fett på å være sjåfør i stedet! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jeg har speilrefleks hovedsaklig for å ta bilder av vakker natur. Men det blir også brukt til festfotografering og andre happenings, samt til alt mulig annet. Hovedsaklig fordi jeg misliker kvaliteten på mobilkamera og kompaktkamera og uansett synes at de er for små og uhåndterlige. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Jeg har nettopp bestilt et Nikon D7k fordi jeg føler at D40, som jeg har hatt i 2/3 år begynner å begrense meg. Pluss at jeg går på Medier og kommunikasjon og generelt sett elsker å fotografere og tar mye vanligvis mye bilder. Wow, hvis noen av dere begynner å bruke "D7k" istedenfor "D7000", så må dere vite at det var jeg som begynte.. Endret 22. september 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 ...tar mye vanligvis mye bilder. Men legger det sjeldent på Flickr Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jeg har hatt ett Nikon-kamera og det gikk ad undas etter bare et par år, og det uten festfotografering. Mens alle Canon-kameraene jeg har hatt, har fungert utmerket. Farfar hadde Canon i alle de år, ditto pappa, og jeg sverger også til Canon. For øyeblikket sikler jeg på 60D. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) ...tar mye vanligvis mye bilder. Men legger det sjeldent på Flickr Korrekt, var derfor jeg brukte vanligvis. Har blitt altfor lite bilder i det siste, men nå som jeg har foto-oppgave på skolen blir det nok noen.. så følg med til helga! Pappa hadde Pentax, men... siden de har lite å by på nå for tiden, så kan jeg ikke følge i hans fotspor. Endret 22. september 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 ...tar mye vanligvis mye bilder. Men legger det sjeldent på Flickr Korrekt, var derfor jeg brukte vanligvis. Har blitt altfor lite bilder i det siste, men nå som jeg har foto-oppgave på skolen blir det nok noen.. så følg med til helga! Natrich likes a lot! Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Har og planar om å handle meg speglrefleks, då det å ta bilete av gutungen sine innfall med eit kamera som nyttar eit kvarter på oppstart er umogleg. Anbefalingar, så eg slepp å blakke meg? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Har og planar om å handle meg speglrefleks, då det å ta bilete av gutungen sine innfall med eit kamera som nyttar eit kvarter på oppstart er umogleg. Anbefalingar, så eg slepp å blakke meg? Nikon D40! Men det gikk ut av produksjon i Januar, så da må det blir brukt. Et annet et er Nikon D5000. Tatt fra Ken Rockwell. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Såg akkurat ein tråd her om akkurat det same, kom på at det var lite naudsynt å slenga det ut i kafèen, men takk for tips Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 På tide å skrive ønskeliste til bursdag og jul. ^^ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 alt nå? ønsker meg ingenting foreløpig så her er det ganske tomt på lista Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Bursdag om en måned, så da kan det være lurt å lufte mine dyre ønsker. Oddsen for at jeg får noen av dem, er relativt liten, men det er jo lov å drømme ... Forøvrig: Zune 64 GB Bose noise cancelling headset Rock Band 3 m/ instrument(er) Canon EOS 60D Canon EFS 60mm Sigma 10-20mm Har ikke fullført den helt enda, må f.eks. finne ut hvilket av Bose' mange headset jeg vil ha. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 hmm. jeg har egentlig alt jeg trenger... kunne sikkert ha oppgradert stasjonære pcen men jeg bryr meg ikke så mye om det så lenge den funker fint tbh. det er ikke første prioritet akkurat. vil heller reise Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jeg har gitt opp å ønske meg reiser. Får ingen av de jeg virkelig vil. Som tur med orientekspressen, den trans-sibirske jernbane, besøk under NTNUs katakomber osv. Sånn ellers kunne jeg jo tenkt meg en Blu-Ray-spiller og en Studio Ghibli-boks også på Blu-Ray, samt FGP digitalt remastret og utgitt på BR. Det hadde vært sweeeeeeeeeeeet! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 penger er jo greit da, så kan man bruke de til å reise. gleder meg til helga etter denne, fordi da er jeg i seljord på reunion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg