Natrich Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Er Halo Reach artig? Har liksom aldri forstått Halo-serien helt. Halo serien er herlig om du spør meg. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Når du sier slike ting, diskutant, sårer du oss andre. Jeg får lyst å skyte deg.. med kameraet mitt. Watch out for the blitz. Endret 22. september 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) why? you answer me like that, you will get spanked too edit: skyt i vei! pisken min er kraftigere enn ledetallet på sb-en din uansett! Endret 22. september 2010 av diskutant Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 WANTED: Attention please! Runar and L4r5 is wanted at the café! and quick! we need humor and entusiasm! please come back! we miss you! If Runar and L4r5 fail to answer this, the answer from us will be spank :: DT -spanker :: Reporting as ordered, sir. Also: Grandiosa er ikke halvgæernt om man bare hiver på en pakke bacon, en halv løk, litt krydder og ekstra ost. 1 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Also: Grandiosa er ikke halvgæernt om man bare hiver på en pakke bacon, en halv løk, litt krydder og ekstra ost. Er ikke enklere å lage en hjemmelagd pizza da? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 En halv løk? Uh. Hvis man hiver på en ny, hjemmelaget pizza på toppen av Grandiosa og lar vær å spise Grandiosaen, da er den kjempegod. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Er ikke enklere å lage en hjemmelagd pizza da? Det er grandiosa som er saken. Nå må jeg bare få Taunus med nye felger. Da skal det bli så mye damer at det blir vanskelig å velge. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Reporting as ordered, sir. good, Mr. L4r5! ...... Runar has not yet reported. Spanking is getting close. does anybody want do watch? Maybe help me a little? Endret 22. september 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Fantastisk kveld. Ostesmørbrød og isvann, samt en DVD med Torsdagsklubbens høydepunkter. Og "ny" battlestation. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Runar has not yet reported. Spanking is getting close. does anybody want do watch? Maybe help me a little? we will take it from behind. Jeg har en tynn stang som er veldig fin å bruke da. Av plast og ca like tynn som de på tørkestativa. Smeller godt gjør det også. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Natrich, vi tenker likt! Hjemmelaget pizza er best. Men siden vi er i 2010, så syns jeg vi bør alliere oss, finne oss en krigspartner for å overleve dagens og morgendagens heftige diskusjoner, og for å bekjempe dårlige diskusjoner. Are you with me, Natrich? LET'S TEAM UP! "Fighting bad discussions" edit: oorah Endret 22. september 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Jeg har en tynn stang som er veldig fin å bruke da. Av plast og ca like tynn som de på tørkestativa. Smeller godt gjør det også. flottings! om runar ikke melder seg innen 3 minutter, 2200, vil spank ta plass i morgen ettermiddag, 1600 presis (om ikke jeg glemmer det).. l4r5 vil hjelpe meg å huske! Endret 22. september 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Natrich, vi tenker likt! Hjemmelaget pizza er best. Men siden vi er i 2010, så syns jeg vi bør alliere oss, finne oss en krigspartner for å overleve dagens og morgendagens heftige diskusjoner, og for å bekjempe dårlige diskusjoner. Are you with me, Natrich? LET'S TEAM UP! "Fighting bad discussions" edit: oorah Oorah! 1 Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Fantastisk kveld. Ostesmørbrød og isvann, samt en DVD med Torsdagsklubbens høydepunkter. Og "ny" battlestation. You reak of a scent..... Oh.. It's the Ineedtogetlaid... 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Tror nok Runar må åf seg en spanking, for han har enda ikke møtt opp. Hvem melder seg til å spanke ? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 kvelden i dag har vært latskapen sjøl merker jeg. kom hjem rundt 9 og har ikke tenkt til å gjøre noe som helst til jeg skal sova Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Fantastisk kveld. Ostesmørbrød og isvann, samt en DVD med Torsdagsklubbens høydepunkter. Og "ny" battlestation. Jeg kjenner igjen den avataren der Oh yeah. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Fantastisk kveld. Ostesmørbrød og isvann, samt en DVD med Torsdagsklubbens høydepunkter. Og "ny" battlestation. You reak of a scent..... Oh.. It's the Ineedtogetlaid... Ha ha, tell me about it. Hva tror du jeg har prøvd på siden jeg var 4? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Prøvd å få deg ligg siden du var 4? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jepp. Har ikke blitt enklere med åra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg