Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 mMmm ... Leif & Kompisane. <3 Og så sa eg te hu; Du e så fine. Og så sa hu te meg ... Du og. Hu e så fine i sine minste mors(?) bikini, at aua mitt blir stort og vått. Og eg får trang te å skrella Jaffa appelsini, for å bita, i någe godt. Nå er jeg usikker på om jeg har skrevet det helt rett, jeg bare hører og er forbanna trett her jeg dels sitter og dels ligger og drikker Steinkjervann med alt for høyt klor- og kalk-innhold, men what dæven should I else do now? Gå ut for å kjøpe røyk? Meh. Sove litt på sofaen og håpe at jeg våkner før fem? Not bloody likely. Gå ut for litt friskluft og så lese videre i Bachelorboka? Sannsynligvis. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jobber med saken Håper å være i full jobb ut på ny året en gang. Nå tror jeg det er power nap time. Vært våken så lenge at jeg ser rare ting i sidesynet mitt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Du får ta en trønder: Årne sæ shø Jeg har tatt en trønder for mye allerede. Aldri mer. Du drar ikke tilbake til Stjørdal mao.? Smurf: "....og det eneste jeg spiller, er småspill til Xboxen, samt Blur, Lips, Guitar Hero, DJ Hero o.l, samt Championship Manager 01/02, Drug Lord 2, DopeWars, Lux, sol.exe og Mahjong Titans til PC." Synes det er ganske mange spill, jeg. Det er jo ikke hver dag, men mer spredd ut over noen uker. Og ikke lange tida heller. I forhold til før i tiden når jeg kunne stå opp 13:37 (ja, jeg satte alle vekkerklokker til det tidspunktet en gang i tiden), gå på badet, mekke mat, plassere ræva foran PC-en og logge på WoW eller fyre opp Heroes of Might and Magic 3 og så bare bli sittende der de neste 14-17 timene uten pause for å spise, gå på do e.l., og så legge meg igjen. Eller de få gangene jeg sto opp, gikk til PC-en, spilte i over et døgn og gikk og la meg igjen. Jeg har gått fra å før sommeren spille 10-12 timer i døgnet til å spille 6-7 timer toppen i uka. På alle spill tilsammen. Det er ganske skremmende. Gameren inni meg hyler og vrir seg og nekter å innse hva som skjer. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 haha true true. Begynner så smått å bli mester i det der. Gleder meg bare til den dagen ting roer seg ned. Fy faen, så deilig det blir. Den kommer nok, skal du se. Gleder meg til den dagen jeg kan se tilbake på alt bullshitet og tenkte "Hell yes, det var verdt det." Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Du får ta en trønder: Årne sæ shø Jeg har tatt en trønder for mye allerede. Aldri mer. Du drar ikke tilbake til Stjørdal mao.? Ikke med mindre jeg må. Tar derimot turen til Trondheim og Levanger i blant, tenkje i. Spesielt når Therese flytter til Trønderland. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 haha true true. Begynner så smått å bli mester i det der. Gleder meg bare til den dagen ting roer seg ned. Fy faen, så deilig det blir. Den kommer nok, skal du se. Gleder meg til den dagen jeg kan se tilbake på alt bullshitet og tenkte "Hell yes, det var verdt det." samme her MEN! Man skal først glede seg over noe positivt når det først dukker opp. Ting #1: 1.5mnd antibiotika kuren er over ikveld. FUCK YEAH Litt gøy når det står i pakkevedlegget at du kan se syner og verste fall besvime og sånn Tok dritten på tom mage første dagen, på veien til jobben ble jeg max disorientert, spykvalm til tusen og kaldsvetta som faen. Det ordnet seg når jeg tok det med maten. anyway. Deilig at det er over. Kan fryde meg over det Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Trondhjem og Levanger funker. Jeg mener jo selvfølgelig at Steinkjer er den beste byen i Midt-Norge, og et av få brukbare steder i denne landsdelen generelt, men det er fordi jeg ikke kan utstå Trondhjem etter å ha bodd utenfor / i nærheten av byen i så mange år, og Levanger har mange kule folk og HiNT Levanger er et brukbart sted å være, selv om jeg føler det er for stort og uoversiktelig, i alle fall når man springer rundt med to kamerabager og en tripod og leter etter resten av teamet sitt. Oh well. Bra uteliv så vidt jeg har hørt. Og de har nesten like kule studenter som vi har her på Steinkjer. Men vi har den beste bergenseren og den beste siddisen, såeh ... Steinkjer wins. edit: Det eneste andre bra stedet i hele Midt-Norge, er Hongsand i Roan kommune på Fosen-halvøya i Sør-Trøndelag. Det bor vel 6 stykker der fast nå. Men de har en Joker eller Kiwi eller noe (tidligere Nærmat *savn*) Minstesøss planlegger å flytte dit når mormor dør, for å ta over huset hennes osv. Endret 22. september 2010 av Datasmurf Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Åhh..! Av og til føler jeg at lærern min ikke aner hva han prater om! Sitter å skriver søknader, noe jeg har gjort siden ungdomskolen å har i alle år fått en god del skryt over søknadene mine. Men nå lærern min skal lese over, mener hun at jeg må korte ned alt. F. eks så starter jeg alltid meg "Jeg er ei jente på 19år. Går fortiden på Steinkjer VGS" Hun mener jeg skal skrive "Jeg er 19år. Går på Steinkjer VGS" o.l. Føler søknaden blir så stiv og upersonlig hvis jeg ikke kan bruke det lille ekstra Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jeg sier meg enig med deg, men jeg får sjelden svar på søknadene mine, og har aldri fått noe ros for noen av de jeg har sendt ut (og tro det eller ei folkens, jeg har sendt en del søknader. Som da jeg var ferdig med IKT Driftsfag i 2003 og skulle søke lærlingeplass og søkte på 52 steder rundt om i Norge. Fikk svar på 3 av søknadene. Blankt avslag. Wooptidoo!), så kanskje det ikke hjelper med å være personlig. Det får noen andre svare på. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hvis norsklæreren din ber deg om å skrive med brudne setninger burde h*n vurdere å lete etter ny jobb. 1 Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hvis norsklæreren din ber deg om å skrive med brudne setninger burde h*n vurdere å lete etter ny jobb. One up. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hvis norsklæreren din ber deg om å skrive med brudne setninger burde h*n vurdere å lete etter ny jobb. Er ikke norsklærern min, men det er forsovidt ikke viktig. Får vel bare skrive sånn for karakteren sin del da Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 velvel, folkens! hva har jeg gått glipp av siden igårkveld? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Pillesnakk og livsproblemer. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jeg skulle akkurat til å si det Slimda Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Ta deg en pille, så blir det bedre. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Hvis norsklæreren din ber deg om å skrive med brudne setninger burde h*n vurdere å lete etter ny jobb. One up. da trykker du på plussknappen, da! den ser btw sånn ut: Endret 22. september 2010 av diskutant Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hvis norsklæreren din ber deg om å skrive med brudne setninger burde h*n vurdere å lete etter ny jobb. One up. da trykker du på plussknappen, da! den ser btw sånn ut: og hvordan vet du at jeg ikke gjorde det allerede? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Pillesnakk morfin? kanskje ikke piller, men iallfall den tannlegegutten.. lo litt av den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg